• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Vadmyra-cup

Started by Timmen, December 18, 2005, 21:49:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Timmen

Noen som vet hvordan det gikk med Brann, og hvem som spilte?

Brann&Bergen

De vant gruppen sin og møtte Vadmyra 3 i første sluttspillkamp idag.
Denne kampen ble jevn med hardtkjempende Vadmyra spillere. Gikk vel litt hardt utover huseklepp ved et par anledninger. (Kan ikke stille opp i amatørturnering uten kjøtt på kroppen) Brann vant tilslutt 3-2.
Vet ikke hvordan det gikk videre. Resten av turneringen avsluttes imorgen.
Spillere: Storesund, Huseklepp, Miller, Haugen, Tommy Knarvik, Vegard Landro. Var et par unggutter med og..

Brannfrelst

Tommy Knarvik og Vegar Landro?
2.10.07-Gullet kom hem!

Nixon

Begge var også med i fjor uten å være Brannspillere. Så det er vel blitt en førjulstradisjon!:)
Rød makt på Hansa!

LandåsKongen

brann vant ikke cupen, de røk ut mot ett annet vadmyra lag. Men det overrasker meg ikke.
med et lag bestående av huseklepp, haugen, knarvik, landro, keeper-treneren, en juniorspiller(?) og tredje keeperen, fortså jeg at de kom til å slite mot lag som vadmyra, nest sotra og fyllingen.

Charlie var med i første kampen brann spilte.

brannbrus

Quote from: "LandåsKongen"brann vant ikke cupen, de røk ut mot ett annet vadmyra lag. Men det overrasker meg ikke.
med et lag bestående av huseklepp, haugen, knarvik, landro, keeper-treneren, en juniorspiller(?) og tredje keeperen, fortså jeg at de kom til å slite mot lag som vadmyra, nest sotra og fyllingen.

Charlie var med i første kampen brann spilte.

siste års guttespiller

Go Up