• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Hvorfor tenker VIF riktig?

Started by monzilla, December 16, 2005, 10:30:06 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Motyka

Quote from: "tormi"

Alt jeg sa var tross alt at Mjelde ikke alene bestemmer hvem som skal spille for brann.

Nei heldigvis, for hvis så hadde vært tilfelle så hadde Kim Larsen sittet på benken med Dylan, Ystaas og Walde.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

tormi

Synes dere to er både "skjønne" og morsomme. Så sort hvitt argumenterende klarer ikke jeg være selv om jeg prøver.

Angående BigMac så er også jeg skuffet, men jeg må si at jeg trodde han hadde noe ved seg da han kom til Brann. Er faktisk litt usikker enda på om han mangler talent eller om han blir brukt feil (for lite).

Tipper vel på en kombinasjon men at han blir toppscorer i Norge kommer aldri til å skje desverre.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Motyka

Skal prøve å forklare dette, jeg har rett og slett mistet troen på MIM som trener i Brann. Jeg var ikke superfornøyd når de ansatte han, og fjoråret var jeg heller ikke helt overbevist til tross for cupgull. Når han i år styrer oss inn til en safe 6. plass. (jada, kom med så mange unskyldninger og bortforklaringer dere vil) så er nok nok for min del. Og klart jeg da bruker alt jeg kan for å argrumentere mot han.
Om jeg får rett (gud forby) at neste sesong går til helvete også så tenker jeg pipen får en annen blås i innleggene her inne.

Og nei, beklager til dere i Hylekoret, jeg håper IKKE at det går til helvete for da får MIM sparken, og jeg da får rett. Er ett utrolig lite offer for min del og dumme meg ut her inne om vi bare får Brann opp i toppen.

Halvgjort er velgjort!

runarnormann

Nixon og jeg (Kan ikke huske hvem som hadde ideen foerst) foreslo tidligere aa lage tifo mot Mjelde.  Kunne ikke vi sende et felles brev fra BBB der vi sa at nok er nok?  Bjarte, dette er vel du rette mannen til!
egenden Alf Dahl

Motyka

Quote from: "runarnormann"Nixon og jeg (Kan ikke huske hvem som hadde ideen foerst) foreslo tidligere aa lage tifo mot Mjelde.  Kunne ikke vi sende et felles brev fra BBB der vi sa at nok er nok?  Bjarte, dette er vel du rette mannen til!

Her prøver vi dag ut og inn å holde debattene på ett voksent og saklig nivå, så kommer denne nordlendingen og trekker oss ned oftere og oftere.

Halvgjort er velgjort!

tormi

Quote from: "Motyka"
Og nei, beklager til dere i Hylekoret, jeg håper IKKE at det går til helvete for da får MIM sparken, og jeg da får rett. Er ett utrolig lite offer for min del og dumme meg ut her inne om vi bare får Brann opp i toppen.

Denne kjøper jeg. Og for den sags skyld er jeg langt fra noen Mjelde elsker. Jeg ser bare ikke alternativene og jeg tror ikke MJ er et godt alternativ.

Jeg tror at 2006 sesongen ville blitt dårligere med MJ en med MiM. Det er mitt utgangspunkt her.

Forøvrig, skulle det komme en Roy Hodgson rekende på en fjøl så skulle ikke jeg nektet på å få an inn oss oss.

Men å bytte ut MiM med Hoff, Drillo, Semb, MJ eller annet skvip det vil jeg ikke være med på. DA vil jeg heller se om MiM klarer å overbevise i neste sesong... Jeg klarer ikke helt å gi slipp på cupgullet ifjor og ryktene om den talen han holdt i pausen mellom Brann og Bryne hvor Brann lå under 2-0 til pause.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Nixon

Nå har Kjetil Knutsen takket nei til Løv-Ham og blir spillerutvikler på heltid i Brann. Noen som kan komme med (fortrinnsvis) litt skryt om mannen slik at vi alle kan puste lettet ut?
Rød makt på Hansa!

Xminator

Hvem skal trene Løvham nå da? Soltvedt? :p

brannbrus

Quote from: "Xminator"Hvem skal trene Løvham nå da? Soltvedt? :p

nei, Trond Bjørndal

Go Up