• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Ny spiller?

Started by Falken, December 08, 2005, 19:10:08 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Falken

Leser på diverste forum nå at Hardball skal betale en ny spille for Brann.
Bare rykter eller noen som sitter på bedre kilder enn meg...?

BL

Du kan jo begynne med å linke til de forumene.
Hansa-
Felt Z

Ricky

Skoleeksempel på et tvilsomt rykte.
Men at Hardball fortsatt er interesserte i å investere i "den rette spilleren", er jo for lengst kjent. Sånn sett kan de jo kjøpe en spiller til Brann når som helst. Om det finnes et konkret navn det jobbes med allerede nå er jeg litt mer i tvil til (hvem skulle vel det ha vært?), men det hadde selvfølgelig vært fint om så var tilfelle.

Xminator

Det var en særdeles dårlig spøk av en magesur "kritisk" supporter som skulle gjøre ett poeng av at LSK henter Occean.

fettnok

for brann sin del kan det være lurt å hente en klassespiller, ikke bare pga det sportslige, men også pga pr den spilleren vil gi. interressen rundt brann daler å da trenger de noe som kan lage litt liv.
ette går aaaaaldri bra!

viks

Begynner og tvile på at det kommer noen nye spillere, med det totale fravær av rykter.

Håper jeg tar feil, men blir ikke lenger overrasket om vi går til seriestart med dagens stall..

Syntes ikke det virker som Hardball og Idar er så løs med dollarene heller. De har jo ikke akkurat vært i media og lovet noe på lenge..

Nei, er uansett forsiktig optimist mtp neste sesong nye spillere eller ikke, så lenge alle blir skadefri..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Mr_Soma

Thorstein Helstad ligger og ulmer hos Hardball -
Vi får se han i rød drakt igjen!

viks

Quote from: "Mr_Soma"Thorstein Helstad ligger og ulmer hos Hardball -
Vi får se han i rød drakt igjen!

Ja for han har jo et enormt videresalgspotenisale..

Hardball er for de som ikke har fått det med seg investorer, ikke julenisser.

Og merk, de selger ikke flere abonnementer om TH går til Brann.

Vollvik har fått sine penger for salget av Chess, hva har han nå igjen for og kjøpe spillere til Brann? Abonnementer til et selskap han ikke eier? Det er nå Vollevik har sjansen til og vise at hjertet hans brenner for Brann, ikke bare hjernen..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Mick

Jeg tviler sterkt på at Rosenborg gir slipp på Helstad, han er den eneste spissen deres som viser noe som kan kalles stabilitet.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

tormi

Ja utrolig så stille det er på staddaen for tiden.

Først syntes jeg det var flott og tenkte at de bare var profesjonelle, men no begynner selv eg å tvile....

Men plutselig så står Azar ved døren til Staddaen... Og med seg har han Thorstein... Då skal det bli jubel og glede.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

kabelmann

Quote from: "tormi"Men plutselig så står Azar ved døren til Staddaen... Og med seg har han Thorstein... Då skal det bli jubel og glede.

Verdt å nevne at det da er VM-pause og at Azar er på gamle tomter for å ta seg en fyllekule og en kamp på stadion. Helstad er skadet og bestemmer seg for å henge seg på. En knapp måned er de tilbake på plass i henholdsvis Portsmouth og Rosenborg.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

tormi

Hehehe... "Kabelmann" Hvorfor må du være så realistisk ???

Eg va jo i drømmeland et øgeblikk her.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Falkman

i utgangspunktet vil eg mene at han e det.. men vi kunne vel fått han mer eller mindre gratis for et par år siden, han blir vel ikkje mer aktuell no når prislappen e fire millioner.. men han kommer sikkert til å gjøre en bra jobb for Stabæk, hvis overgangen går i orden.

Xminator

Forskjellen på Sundgot for to år siden og Sundgot i år er to sesonger der han har bevist at han er en målscorer. At det ikke er mer verdt enn 4 millioner er en skikkelig gåte. LSK - svekket, det er min konklusjon.

Lurkin

Berømte Brann fra Bergen

Go Up