• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Pangstart på partoutkortsalget????

Started by krøvel vellevold, December 07, 2005, 09:12:31 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lennono8

http://www.billettluka.no/brann
Nå er det 3595 ledige billetter til matchen mot LSK. Kommer det ikke noe folk, eller hva er det som skjer?

Kan vi ane at salget tar seg opp etter en evt seier i kveld?

enavgutta

Det er virkelig elendig. Her har vi ventet og ventet også gir folk ellers totalt faen ? Hadde forventet at denne kampen skulle være helt utsolgt nå. Skandale !

Task206

Hvis en logger seg inn på Billettluka.no viser det seg at ledige plasser er
2500!!!!!!!!!!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

tormi

Vi kan også konkludere med at det er større interesse for partoukort i år enn i fjor og at det er en utvikling som er positiv.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Christian

Og vi kan vel også se det som relativt sikkert at det blir mer publikum på Brann sin første hjemmekamp enn på de regjerende mestrene sin serieåpning hjemme...

steinbygger

Jeg tror ikke vi skal være så veldig nervøs for at ikke det blir fullt. Jeg har snakket med en del personer som pleier å gå på kamp og grunnen til at de ikke har kjøpt billett er så enkel som at de ikke har vist hvor de kjøper billetter. Tidligere så har man kunne kjøpe på Narvesen og det har man så langt ikke hatt mulighet til. Så langt har man kun hatt mulighet til å kjøpe på internett og det er ikke det samme selskapet som man kunne kjøpe hos i fjor. Når tilgangen til billetter blir enklere vil også etterspørselen komme

enavgutta

Ganske utrolig at Brann inngår en avtale med et selskap som ikke kan selge billetter på Narvesen. Virker som vi er tilbake i steinalderen her hvor du kun kunne kjøpe bill på stadion og enkelte distriktspostkontor!

Chris*

Ja, Har selv kjøpt billett på internett, hvor jeg skal hente billettene vet jeg derimot ikke...
Nå har jeg ikke prøvd så hardt for å finne det ut heller, men synes det er merkelig av Brann å bruke dette selskapet
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

enavgutta

Jeg vil påstå at ved å få kjøpt bill på Narvesen økte man salget bill til Stadion. Derfor er dette en skandale.

abe78

.og husk!

BrannFa(e)n

Med å bare selge ståbilletter på Narvesen mener jeg man minker sjangsen for svartebørs. Sånn sett er det smart. Man må faktisk anstrenge seg litt om man er svartebørshai. Faren for svartebørs gir seg når Brann får seg ny sittetribune, som er i sommer.
rannfasiten

tintin

eg bestilte for første gang sesongkort for denne sesongen når salget startet i desember. Fikk bekreftelse på dette i starten av februar i år, men fikk aldri tilsendt billettene. Noen andre som har opplevd dette? Skal ned på stadion i måro og hente nye billetter, så ingen krise, men har det bare skjedd med meg?

krøvel vellevold

Mystisk. Det er 932 ledige sittebilletter til Stabæk-kampen. Med 11069 sitteplasser og 500 av disse er reservert bortefansen, betyr dette 9637 solgt på sitte. Og noen av disse har nok blitt solgt som enkeltbillett. Med andre ord har det neppe vært solgt mer enn 9500 p-kort på sitte. Da er det jo merkelig at de påsto at det var solgt over 10000... Så var det 2611 igjen på SS, og med kapasitet på 3000 betyr dette 389 solgt. Også her har det nok sikkert blitt solgt noen enkeltbilletter, slik at antall p-kort på SS umulig kan ha vært mer enn 350. Dvs. tilsammen ca 9850 p-kort - ikke 10700 som de har påstått!

Hadde forklaringen vært at folk ikke har betalt p-kortet (og dermed fått fratatt plassen sin) eller at noen har sagt fra seg kortet, så kunne jeg skjønt det. Men da hadde dette gjort seg utslag i én ledig plass her, én der, to der, osv. Realiteten er imidlertid at plutselig har nesten alle plassene på de nederste radene på flere av feltene blitt ledige. Det er jo så man begynner å lure på om de noen gang ble lagt ut som p-kort.
Legg ned hele klubben!

abe78

Helt enig med deg Krøvel og det er vanskelig å ikke være det. På meg så virker hele situasjonen kaotisk, ikke bare angående sesongkortene men også billettsalget. Det er nesten som om man lurer på om noen gjør dette med vilje, bruker det som en taktikk for å selge mer kanskje?
.og husk!

Endre

Nå har jeg ikke detaljert kjennskap til Brann's opplegg, men jeg har hørt at det ikke er vanlig å selge de aller første rekkene på fotballkamper som årskort, fordi det er regnet som for dårlige plasser til å selge til de mest lojalt kundene.
Det kan jo forklare hvorfor det er ledige seter på de første radene. Har lagt merke til fenomenet selv.

krøvel vellevold

Quote from: "Endre"Nå har jeg ikke detaljert kjennskap til Brann's opplegg, men jeg har hørt at det ikke er vanlig å selge de aller første rekkene på fotballkamper som årskort, fordi det er regnet som for dårlige plasser til å selge til de mest lojalt kundene.
Det kan jo forklare hvorfor det er ledige seter på de første radene. Har lagt merke til fenomenet selv.

Men det er jo litt rart at de først regner disse setene som "solgte" plasser. I hvert fall i det tallet de oppgir når de sier hvor mange sitteplasser som er solgt som p-kort... Tydelig at de ikke har den fulle og hele oversikten der oppe!
Legg ned hele klubben!

Snublefot

Et spørsmål..

jeg har som nevnt partout kort.. men jeg fikk aldri noe brev med noe brukernavn for garderoben..

jeg har prøvd med de nr. jeg fant på partoutkortet... men ingen ting virker.

vet noen hva jeg kan gjøre?

abe78

Dette var en god idé som jeg håper noen i Brann-systemet fanger opp. Håper også at hele billettsystemet snart er under kontroll. Mange som klager over hvor kaotisk det er nå.
.og husk!

Go Up