• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Pangstart på partoutkortsalget????

Started by krøvel vellevold, December 07, 2005, 09:12:31 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Nye tall Krøvel! Vi trenger en oppdatering.

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"Nye tall Krøvel! Vi trenger en oppdatering.

Skal bli!

Det er nå 417 plasser igjen på sitte. Dvs. at det er solgt 18 siden onsdag (3,6 pr. dag). Salgstallet (regnet ut fra 10500) er dermed 10083 på sitte.

På SS er det altså 2652 igjen. Dermed er det solgt 5 siden onsdag (1 pr. dag). Salgstallet er dermed 348 på SS.

Totalt er det solgt 10431 p-kort.

Hvis ikke det blir noe mediedekning angående at det kun er 400 sitteplasser igjen og at fristen er fredag, tviler jeg i grunn litt på at de 417 siste forsvinner. Med mindre en bedrift skulle kjøpe resten da... Det der med halvt (og til og med helt) utsolgt SS som p-kort, skjer i hvert fall ikke innen fredag!

Når det gjelder andre klubber, har RBK også passert 10000, og de selger visstnok p-kort en god stund til enda! Viking regner visstnok også med å passere 9000. VIF vet jeg ikke, for jeg boikotter alle VIF-sider på nettet så lenge det er fare for å se "SERIEMESTER 2005"-fjas på forsiden! AaFK i 1.div.har solgt 8000 for lenge siden, og har visst stanset salget.
Legg ned hele klubben!

abe78

Tviler litt på at alle de siste sitteplassbillettene blir solgt. De fleste ledige plasser nå har bare ett sete. Det betyr at man må sitte en sesong "alene". Tror ikke dette er så veldig aktuelt for mange.

Det overaskende er at det er mange ledige plasser på nedre del av Hansa. Av de 417 ledige er 242 på Hansa. Her er det billige studentbilletter på det som blir den beste tribunen i år. Nå må folk få fingeren ut og kjøpe sesongkort på Hansa!
.og husk!

krøvel vellevold

Quote from: "abe78"Tviler litt på at alle de siste sitteplassbillettene blir solgt. De fleste ledige plasser nå har bare ett sete. Det betyr at man må sitte en sesong "alene". Tror ikke dette er så veldig aktuelt for mange.

Det overaskende er at det er mange ledige plasser på nedre del av Hansa. Av de 417 ledige er 242 på Hansa. Her er det billige studentbilletter på det som blir den beste tribunen i år. Nå må folk få fingeren ut og kjøpe sesongkort på Hansa!
Legg ned hele klubben!

enavgutta

Herlige marsdager med sol, utepils og markering i diverse medier at den nærmerer seg sesong start vil trigge salget de siste dagene. Ser for meg at rubbel og bit går siste dagen !

krøvel vellevold

Quote from: "enavgutta"Herlige marsdager med sol, utepils og markering i diverse medier at den nærmerer seg sesong start vil trigge salget de siste dagene. Ser for meg at rubbel og bit går siste dagen !

I så fall må ting skje innen fredag! Da er siste salgsdag...
Legg ned hele klubben!

Xminator

Jeg er fornøyd nå jeg. Blir mest spennende å se om man får solgt restbillettene frem mot kampene.

enavgutta

Krøvel: Husker siste dagen i fjor av partoukortsalget. Det var kaos på kontoret på Stadion. :)

krøvel vellevold

Quote from: "enavgutta"Krøvel: Husker siste dagen i fjor av partoukortsalget. Det var kaos på kontoret på Stadion. :)

Skal ikke mer enn fire personer til for å lage kaos der oppe! Det er jo fire HUNDRE som ikke er solgt...
Legg ned hele klubben!

enavgutta

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "enavgutta"Krøvel: Husker siste dagen i fjor av partoukortsalget. Det var kaos på kontoret på Stadion. :)

Skal ikke mer enn fire personer til for å lage kaos der oppe! Det er jo fire HUNDRE som ikke er solgt...

Meget mulig, men jeg har en god følelse... for det er jo bare de aller ivrigste som drar opp på Stadion. Det går nok unna på ticknet tenker jeg...

Xminator

Om det skal bli noe i nærheten av kaos må Brann vinne 10-0 mot Haugesund og Brann signere to spillere med kjente navn. Vi vet alle hvor sannsynlig det er.

Nei, den fristen Brann har satt vil nok komme og gå uten at hvermansen får det med seg.

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"Om det skal bli noe i nærheten av kaos må Brann vinne 10-0 mot Haugesund og Brann signere to spillere med kjente navn.   .

Si ikke det! Det kan bli kaos nok hvis alle bestillingene ved en feiltagelse blir slettet torsdag kveld, dette står i avisen fredag morgen, og alle må gjøre ny bestilling med personlig fremmøte på Stadion før kl 16 samme dag!
Legg ned hele klubben!

Brannfrelst

De plassene på hansa gjelder sikkert de 2 nederste radene. Samme på G+F. Blir et par hundre kort igjen,men utsolgt i de 4 første kampene. 16.000 i snitt er ikke dårlig etter 4 kamper. Men kan noen si meg hvor mye den nye tribunen skal ta? Utifra mine berekninger tar den ikke mer enn 4000. Brann gikk jo ut med 5-6000.
2.10.07-Gullet kom hem!

abe78

6000. Kansje et par hundre mindre etter at det blir bygget VIP-losjer i stedet for en del sitteplasser.
.og husk!

P-K

Vi må huske på én viktig ting her. Når Brann snakker om hvor mange partoutkort de har solgt så henviser de til RESERVERTE partoutkort. Følgelig kan tallende endre seg i begge retninger utifra om folk faktisk henter ut partoutkortene sine. Sikre tall har vi faktisk ikke før salget avsluttes, eller Brann slutter med dette tullet å oppgi reserverte som solgte.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

krøvel vellevold

Quote from: "P-K"Vi må huske på én viktig ting her. Når Brann snakker om hvor mange partoutkort de har solgt så henviser de til RESERVERTE partoutkort. Følgelig kan tallende endre seg i begge retninger utifra om folk faktisk henter ut partoutkortene sine. Sikre tall har vi faktisk ikke før salget avsluttes, eller Brann slutter med dette tullet å oppgi reserverte som solgte.

Poenget er vel at Brann er opptatt av hvilke og hvor mange plasser som er TILGJENGELIG for nye kjøpere i øyeblikket. Plasser som er reservert - men ikke betalt, er jo ikke tilgjengelig. Men de kunne godt ha oppgitt begge deler!
Legg ned hele klubben!

BrannSupporter

Ny oppdatering på salget[/u]

Arrester meg hvis jeg tar feil krøvel.  Det er 384 plasser igjen på sitte, det betyr at det er solgt 33 siden mandag. På SS er det 2646 plasser igjen, det er solgt 6 siden mandag.

krøvel vellevold

Dermed er vi oppe i ca 10116 solgte på sitte, 354 solgte på SS og 10470 totalt. På sitte har det sidne sist blitt solgt 16,5 pr. dag, på SS 3 pr. dag.

Egentlig er det et litt merkelig fenomen at salget omtrent har stoppet opp når det er så få sitteplasser igjen. Man skulle jo tro at "panikken" ville bre seg, og at folk var livredde for ikke å få sitteplass nå som det nesten er utsolgt. Forklaringen er vel enkelt og greit den at det tross alt vil være ca 2600 ståplasser tilgjengelig til hver av de tre første kampene, og etter det vil det i tillegg være 3-4000 nye sitteplasser i Klokkesvingen. Folk tenker vel som så at de skal klare å skaffe seg ståbillett til de tre første kampene, og leve med å måtte stå på disse, for så å kjøpe sitteplassbillett i Klokkesvingen kamp for kamp (eller de kampene de måtte ønske å se) når denne står ferdig. Tror de siste 384 sitteplassene ville gått unna i en fei om dette var de siste gjenværende plassene på hele Stadion!

Er imidlertid fremdeles spent på hvordan det vil bli kommende sesonger når antallet sitteplasser øker betraktelig. Vil det bli solgt enda mer p-kort når det blir flere gode plasser tilgjengelig? Eller vil salget av p-kort gå ned som følge av at det vil være mye enklere å få sittebillett foran hver enkelt kamp?
Legg ned hele klubben!

tormi

SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

joachim

Noen som vet når partoutkortene kommer dumpende ned i postkassen?

Snublefot

altså-- dette er første året jeg bor i bergen..og derfor har jeg aldri opplevd hvordan tilstanden er de første kampene...

jeg vil såklart på de første kampene, men pleier alltid å kjøpe billett til store stå.. noe jeg som regel alltid får gjort i døra.. selv mot rbk var ikke det noe stress..

spørsmålet da er.. kan jeg berolige meg selv med at jeg får kjøpt billett i døra i år og? eller på puben før vi reiser? eller blir alle billetter solgt flere dager i forveien?

kan noen gi meg et tips?

krøvel vellevold

Nå har pinadø salget blitt oppdatert igjen! Og de har solgt 55 siden i går!!! (50 på sitte, 5 på SS). Dermed er det 334 igjen på sitte og 2641 igjen på SS. Eller sagt på en annen måte: Det er solgt ca 10166 på sitte og 359 på SS, 10525 totalt. Det store spørsmålet er: Klarer Brann å selge de siste 334 i løpet av det siste døgnet? Kommer BA eller BT til å opplyse i morgendagens avis om hvor få billetter det er igjen, slik at panikken brer seg? Kan en stor bedrift finne på å kjøpe de siste plassene? Hva skjer om det f.eks. skulle være 1 billett igjen når salget stanses? Vil denne plassen bli lagt ut for salg som enkeltbillett til hver av de tre første kampene? Tusen på tusen spørsmål melder seg, og bare de som lever får se!
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "tormi"

Hvor var DU da jeg trengte din støtte i tråden "Det store selvbedraget"???
Legg ned hele klubben!

Ricky

Nå opererer jo du kun i konkrete tall. Skal jo ikke glemme at Brann har klart dyrere billetter enn både Aalesund og resten av fotball-Norge, hvilket ødelegger den direkte sammenligningen mellom klubbene.
Her er hva den gjennomsnittlige tilskuer måtte betale for å se en Tippeligakamp i 2005:

Brann 163 kr
RBK 130 kr
Aalesund 120 kr
VIF 101 kr

Dette sier sitt om prisforskjellen som eksisterer mellom Brann og de andre. Og da spesielt på sesongkortene.
Tallene er jo reellt sett mye verre, fordi de andre klubbene som er listet her har all-seaters, mens Branns gjennomsnittspris trekkes ned av tusenvis av billige ståplasser. Ser vi kun på sitteplassene, så tipper jeg vi snakker om en snittpris på bortimot 190 kr på Brann Stadion.

tormi

Quote from: "tormi"

Hvor var DU da jeg trengte din støtte i tråden "Det store selvbedraget"???
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

paf

Quote from: "Ricky"
Brann 163 kr
RBK 130 kr
Aalesund 120 kr
VIF 101 kr

Det var jo interessant. Kilde, takk! De billigste enkeltbillettene til VIF i fjor kostet 150, så jeg er ganske skeptisk til disse tallene i utgangspunktet.
Etter å ha gått gjennom samtlige arrangører og deres billettpriser for NSAs supporterhåndbok <http://www.fotballsupporter.no/index.php?option=com_content&task=section&id=19&Itemid=118>; i kveld, kan jeg fastslå at Brann ligger omtrent midt på treet der de fleste ligger. De dyreste bortebillettene neste år er det Start som står for (noe som er en skandale), mens Sandefjord sannsynligvis blir rimeligst med mindre det kommer mer enn 297 bortesupportere på Nadderud. Da får de resterende de billigste bortebillettene i Norge, men ser jo selvsagt ingenting....

Ricky

Kilden er serieavgiften på 5% av brutto billettinntekter som klubbene betaler NFF.

Billettprisene til enkeltkamper er en ting. Der er nok ikke Brann så voldsomt annerledes enn andre klubber. Det som skiller Brann fra resten er rabatten på sesongkort og andre subsidierte billetter. Med lignende rabatter som resten av røkla, så hadde det ikke vært sesongkort å oppdrive når den første vinterkampen i Vestlandshallen spilles.

De billigste enkeltbillettene til VIF koster forøvrig 50 kr (130 for voksne). VIF tilbyr rabattordninger på samtlige seter, foruten Klans- og bortesupporterfeltet.

krøvel vellevold

Det er veldig vanskelig å finne ut hva snittprisen er. Det er ikke bare å ta et snitt av priskategoriene. Man må også vite hvor mange billetter som er tilgjengelig på hver priskategori. For å ta et banalt eksempel; har en arena 10000 plasser, høyeste billettpris er 200, laveste 100, så er ikke snittprisen nødvendigvis 150. Hvis 9000 plasser selges for 100 og 1000 plasser selges for 200, så er jo snittprisen 110. Når det gjelder det med at gjennomsnittlig VIF-tilskuer i 2005 betalte mindre enn laveste pris, så skyldes vel det rabatterte billetter og gratisbilletter.
Legg ned hele klubben!

abe78

Tror det er mye sant i regnestykket til Ricky og det sier ganske så mye om engasjementet i Bergen. Det er fakta at Brann tjente mest på salg av billetter til serien i fjor, selv om flere andre lag solgte flere billetter (Rbk, Vif).
.og husk!

krøvel vellevold

Har sett litt på p-kortprisene til 3 av de 4 største klubbene. (Jeg orker ikke sjekke vif's nettsider før det har kommet en annen seriemester...)

Langside:
Brann  1750 - 2800 (minimum 900 for barn)
RBK -- 1440- 2880 (minimum 720 for barn)
Viking 2200 - 3300

Kortside:
Brann  1750 - 2600 (minimum 900 for barn)
RBK -- 1800   (minimum 900 for barn). 3600 totalt for 2 voksne og 2 barn.
Viking  1350 - 1600 (minimum for 750 pr. person i familie).

Supportergjeng:
Brann 990 for ren ståplass (for medlemmer)
RBK Har ikke klart å finne tall. Men i 2004 var de på 600+.
Viking 1000 for ståplass med sete og god utsikt til banen (for medlemmer).

Pris 2 voksne +2barn,billigste alternativ:

Brann  5300
RBK -- 3600
Viking  3000
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Ny oppdatering kl. 1440 på salgets siste dag:

Billetter igjen:
Sitte: 317
SS: 2637

Billetter solgt:
Sitte: ca 10183 (+ 17 fra i går)
SS: 363 (+ 4 fra i går)
Totalt: ca 10546 (+21 fra i går).
Legg ned hele klubben!

Snublefot

du kan legge til meg krøvel..

jeg kjøpte og betalte partour kort etter den oppdateringen gjennom billettluka.no...

1250 kroner og klar for store stå =)

gleder meg!  fikk til og meg mitt medlemskort i dag, så dette var en dyr men god dag for meg=)

Yngve

Tal for dei andre klubbane(Henta frå ei side, som har henta det frå ei anna side, utan link, så ikkje skyt budbringaren..) Og tala er nok runda av, til næraste heile hundre..

* Brann 10 600
* Rosenborg 10 000 (før markedskampanjen har startet!)
* Viking 8800
* Aalesund 8000
* Vålerengen 5400
* Start 4200
* Fredrikstad 4050
* Lyn 3000(legg merke til at LYN nå har gått forbi LSK)
* Molde 3000
* LSK 2700
* Stabæk 2100
* Sandeford 2000
* Tromsø 1950
* Odd Grenland 1650
* Ham Kam 1400

Ein vert i alle tilfelle ikkje imponert over fjorårets seriemeister..

Eit argument fr¨å *** suporterane om kvifor kun 1/3 har kjøpt sesongkort: PSPS Evig klassikar!

Quotevi er 14000 i klanen (hvis jeg husker riktig) og vi har bare solgt 5400 sesongkort. Det er under halvparten av klanen. Nå må vi skjerpe oss! Jeg har ikke kjøpt ennå men jeg skal i de nærmeste dagene... Hvor mange solgte vi egentlig i fjor?

Mulig de tenker som deg da. Rart å kritisere andre for noe du faktisk ikke har gjort selv enda!

Men så må du huske at det er ikke alle i klanen som har en jobb og bor i oslo da. Det bor vel noen hundre klansmenn/kvinner her i telemark også. og det er en del av de som ikke har jobb og/eller sliter med å få endene til å møtes. Og da prioriterer de vel å få mat på bordet enn å kjøpe sesongkort!...

Brann har no foresten solgd fleire sesongkort enn Fullham..

krøvel vellevold

Nå skal det jo sies at det ikke akkurat er noe problem å få gode sitteplassbilletter fra kamp til kamp på VIF sine kamper. Man kan jo faktisk kjøpe i døren når man går inn. Det kan man ikke på Stadion i år... Hadde Ullevål f.eks. bare hatt 12000 plasser, hadde nok p-kortsalget til VIF vært langt høyere.

Uansett er det jo vittig at det liksom skal være et argument at de har så mange medlemmer som bor utenfor Oslo. Vil tippe at 95% av medlemsmassen deres kan reise til Oslo på en time eller to. Klanen har jo flere medlemmer i Telemark enn Odds supporterklubb (Odd er fra Telemark) har i hele Norge, mens Klanen visstnok bare har 4 medlemmer i Bergen (etter hva jeg har hørt). Men så er det vel heller ikke slik at ALLE p-kortinnehavere er klansmedlemmer heller, så i realiteten er vel prosentdelen klansfolk som har p-kort ENDA lavere!
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "Yngve"* Rosenborg 10 000 (før markedskampanjen har startet!)
..

RBK.no skriver at de erfaringsmessig selger masse kort i mars/april. Da kan man jo lure på når de begynner å selge enkeltbilletter. Selger de enkeltbilletter mens p-kortsalget fremdeles pågår? Det vil jo i så fall bety at om ett bestemt sete er kjøpt til en eneste kamp, så må man stryke den plassen som p-kort-mulighet hele den sesongen. Eller sagt på en annen måte: Kjøper du p-kort dagen før seriestart, og det allerede er forhåndssolgt 20000 til første kamp, må du finne deg i å sitte på en dårlig plass hele sesongen selv om det er langt bedre plasser tilgjengelig allerede fra neste hjemmekamp.

Imidlertid skal det sies at p-kort på Lerkendal gir deg en rekke fordeler, bl.a. førsterett på kjøp av billetter til konserter på Lerkendal. Det kan man gjerne flire av, men når man tenker på hvor fort Stones-billettene forsvant til Koengen, så vil det være greit å ha forkjøpsrett hvis store navn skulle dukke opp der oppe. Jeg er uansett skeptisk til at det skal være store medlemsfordeler tilknyttet p-kort, som ikke er tilknyttet noe Brann-relatert. Vil jo ikke ha stadion utsolgt av folk som har p-kort utelukkende for å få billigere strøm, billigere bensin, billigere telefon, gratis busskort, gratis sydentur, osv.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Nå er det Stones i Bergen og Aha på Lerkendal. Jeg tror jeg foretrekker Brann på Stadion :p

kabelmann

Til h****te med Stones. Sting-billettene er i hus, så da er jeg happy ;)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Yngve

Quote from: "krøvel vellevold"Men så er det vel heller ikke slik at ALLE p-kortinnehavere er klansmedlemmer heller, så i realiteten er vel prosentdelen klansfolk som har p-kort ENDA lavere!

Det er vel seld rundt 4800 klanskort pr 5 mars.

Det understrekar to ting. 1: kor (lite) dedikerte suportarar dei har. Og to, kor lite suportarar dei strengt tatt har. Ville jo trudd at interessa ville vore større for fjorårets seriemeister, enn 600 sesongkort. Sjølv om dei har masse ledige plassar, så fortel antal solgte sesongkort noko om interessa rundt klubben. Der heile norge har hatt ei eksplosiv auke i antal sesongkort, er *** på det nivået Brann var på for fleire sesongar sidan.

Berre Oslo og Akershus har vel 1 000 000 innbyggarar åleine. Så tal eignar ikkje å imponere.

Og det er forsåvidt sant at dei har stor stadion, men alikevel. Rbk har nesten like stor stadion, og særs sjeldan utsolgd, alikevel har 10 000 menneske ordna seg sesongkort. Same her i byen, det er trass alt berre eit par kampar det kan verte trongt om plassen. Og same argumentet kan brukast på alle dei andre klubbane. Fleire småstadion rundt om, men alikevel eit imponerande tal på sesongkort for tida. Over 60 000 solgte til no. Synd at Aafk (8000) er bytta ut med Sif og stabækk ( 4100 tilsaman..) publikumsmessig.

Nixon

I Oslo er det ikke tradisjon å kjøpe partoutkort.
Der er tingen å melde seg inn i den kule supporterklubben.

I Bergen er det omvendt.
Rød makt på Hansa!

krøvel vellevold

Quote from: "Yngve"[ Berre Oslo og Akershus har vel 1 000 000 innbyggarar åleine. Så tal eignar ikkje å imponere.
.
Nå skal det jo sies at VIF deler dette området med Lyn, LSK og Stabæk, og at det bor veldig mange mennesker i Oslo som er fra alle andre steder.
Legg ned hele klubben!

jako

Quote from: "Nixon"I Oslo er det ikke tradisjon å kjøpe partoutkort.

I Bergen er det omvendt.

Tradisjon og tradisjon fru Blom. Men har det skjedd to år på rad så kaller vi vel det en tradisjon her i Bergen :wink:
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

jako

Quote from: "Yngve"[ Berre Oslo og Akershus har vel 1 000 000 innbyggarar åleine. Så tal eignar ikkje å imponere.
.
Nå skal det jo sies at VIF deler dette området med Lyn, LSK og Stabæk, og at det bor veldig mange mennesker i Oslo som er fra alle andre steder.
-Brian Labone

Yngve

Quote from: "jako"

I Bergen er det omvendt.

Tradisjon og tradisjon fru Blom. Men har det skjedd to år på rad så kaller vi vel det en tradisjon her i Bergen :wink:

Me hadde jo eit sal på 5 - 6 000 før, så jah det kan vel kallast tradisjon. Er ikkje så mange klubbar som med sine noverande tal, slår Brann sine tal frå fleire år sidan. Faktisk kun rbk og viking.

jako

Med andre ord, like mange som VIF i dag. Men så vidt jeg husker pleide vi ikke å selge mer enn tre- firetusen. Altså nesten tre ganger så lite som i dag. Tradisjon du liksom. :wink:
-Brian Labone

Nixon

Nå påstod jeg ikke at tradisjonen var å selge 10.000 partoutkort. Men at det likefullt er en helt annen tradisjon i Bergen enn i Oslo. For der Brann alltid har telt i tusentall, har det i Oslo ofte bare vært tresifret. Så man kan snakke om en utpreget partoutkorttradisjon i Bergen!
Rød makt på Hansa!

krøvel vellevold

Quote from: "Yngve"
Quote from: "jako"

I Bergen er det omvendt.

Me hadde jo eit sal på 5 - 6 000 før, så jah det kan vel kallast tradisjon. Er ikkje så mange klubbar som med sine noverande tal, slår Brann sine tal frå fleire år sidan. Faktisk kun rbk og viking.

Og inntil for 6-7 år siden pleide vi å selge mer p-kort enn RBK, og inntil for 2 år siden MYE mer enn Viking. Så er det noen som har tradisjon på dette, så er det jo oss!
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

RBK har egen kick-off-fest for sine p-kortinnehavere. På rbk.no står det følgende om opplegget:

"Og på toppen av det har Rosenborg hyret inn noen av Norges heteste navn innen live musikkunderholdning:
- Alejandro Fuentes, Espen Lind, Kurt Nilsen, Askil Holm og DDE."
Legg ned hele klubben!

abe78

Noen som vet hvor mange kort som ble solgt til slutt?

Nå starter jo salget av enkeltbilletter neste uke. Litt rart å starte salget på en fredag? Har sikkert med at mye arbeid må gjøres med å skaffe seg oversikt etter salgene av sesongkort.
.og husk!

krøvel vellevold

Quote from: "abe78"Noen som vet hvor mange kort som ble solgt til slutt?

Nå starter jo salget av enkeltbilletter neste uke. Litt rart å starte salget på en fredag? Har sikkert med at mye arbeid må gjøres med å skaffe seg oversikt etter salgene av sesongkort.

De vet ikke det eksakte antallet før over helgen, fordi jeg tror betalingsfristen for bestilte kort gikk ut denne uken.
Legg ned hele klubben!

atlascopo

Kristian Jæger snakket om saken på NRK Hordaland. Etter opptelling nå i uken er fasit: 11200 sesongkort er solgt. Og dette må jo vi være fornøyd med.

400 ledige sitteplasser til kampene før nye svingen er ferdig. Disse legges ut til salg på fredag.

Go Up