• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Updates på ting som har skjedd i sesongen

Started by Kruxleiven, December 01, 2005, 00:37:10 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Bare en liten kommentar:

QuoteHan spiller nå utelukkende på høyrekant og det er jo ikke så dumt så lenge vi kan trenge å forsterke den posisjonen.

Høyrekanten er vel en av de posisjonene vi ikke trenger å forsterke. Ikke vensterkanten heller for den del.

Lennono8

Som de fleste kanskje har fått med seg så blir det jo gjensyn med Tor Thodsen neste år. Har klart å få Sandefjord opp i eliteserien. Der blir det også gjensyn med Eirik Mjelde.

Og de som ikke har fått med seg at X mener at det IKKE er kantene som må fortsterkes, må ha rimelig dårlige briller...

Xminator

Er Eirik Mjelde klar for Sandefjord? Er ikke hele overgangen stoppet på utdanningskompensasjonen til Brann?

Lennono8

Jo, det kan stemme det. Skrev før jeg tenkte. Men Thodesen får vi ihvertfall se...

En annen update er at Brann-dødaren Eirik Markegård disukteres av Løv-Ham og kanskje forlater Stabæk. Kanskje like greit. Så slipper vi han neste år...

BrannFa(e)n

Branns medisinske team revurderes av Brann. Er det nå jeg skal si: "Hva var det jeg sa"? Det står svart på hvitt at, som jeg sa tidligere, spillere er missfornøyd med Skjelvans diagnoser, og alle som er noe oppegående skjønner at det er han, sammen med noen andre, som er ansvarlig for at Martin Andresen HITTIL har vært et bomkjøp, og at han ikke kommer til å være nyttig før neste sesong. Det er også han som har ansvar for medisinsk test på nye spillere, og hvis han ikke tar en test, så er det hans oppgave å si fra til styret. Derfor er TFL's skade Skjelvans feil, og også andre skader som jeg ikke trekker frem nå kan Skjelvan være innblandet i. Snakk om Bingo.
rannfasiten

Rasmus_brann

Vår kjære Svante Samuelson har lagt opp i løpet av sesongen.
El Fakiri gikk til Borussia M`gladenback.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Ricky

Marek Motyka fikk sparken som trener i KSP Polonia Warszawa i den polske eliteserien. Har tatt over et annet bunnlag istedet, nemlig Górnik Zabrze. Har kommet i gang med 1-0-2, etter en hjemmeseier over nest-jumboen nå hin dagen.

BrannSupporter

Teitur har vel dratt fra Ull/kisa og hjem til Island?

Ricky

Walltin har sannelig suksess for tiden. Visstnok to målgivende i første omgang mot Basel i kveld, og Tromsø har halvannet bein i 16-delsfinalen. Også Runar Normann og Morten Pedersen er med.
Ikke verst motstand de har hatt, heller: Galatasaray i kvaliken, og Røde Stjerne, Strasbourg, Roma og Basel i gruppespillet.

Xminator

Quotesom er ansvarlig for at Martin Andresen HITTIL har vært et bomkjøp,

BrannFa(e)n

En spiller som har vært skadet i alle kampene han har spilt, og Brann ikke har kunnet utnytte til det fulle. Ja, helt klart et bomkjøp foreløpig.
rannfasiten

Go Up