• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Heng dere på Brann..

Started by Kararay, November 25, 2005, 14:01:51 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kararay

se her...

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=297682

Han har vært i søkelyset før og no er han gratis... Bare til å slenge seg på mener eg... HAn er en stor liten spiller. Da har vi to klassespillere på venstre og en kommende stjerne i bakhånd..
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

P-K

Huseklepp er vel fortsatt høyreving selv om han har spilt på venstre...
Altså har vi to på hver ving dersom vi skulle hentet ham.

Fire vinger i stallen burde vi greie. Og ja... Knudsen og Walde teller jeg ikke med.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Lennono8

Hva med å holde alt overgangsnytt i tråden som heter Overgangsnytt. Da kan vi ha en diskusjon om "alle" overgangsrykter rundt klubben istedenfor å spre det utover mange tråder av typen "Kopteff interessant?", "Kanskje Karadas", "Han her bør vi hente" og så videre og så videre...

Hva mener dere andre om det?

Helginho

Enig med at vi bør hive alle deisse trådene inni i 'overgangsnytt'..

Når det gjelder Kopteff så tviler jeg på at han tar et år til i Norge, tror han vil til utlandet..

Kararay

syns de trådene er så lang og inneholder så mye rart at eg detter ut når eg prøver å følge med... derfor gjorde eg det slik... lettere å følge med syns eg...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

abe78

Tull! Dette er rot. Tittelen din sier også lite om innholdet. Dette burde vært postet slik Lennono8 skriver. Prat rundt overganger bør skrives der. Greit vi trenger ikke være helt nazi, men vi kan holde litt orden.
.og husk!

Yngve

Go Up