• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann legger grunnlaget i solen?

Started by mongisf, November 23, 2005, 12:45:54 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

mongisf

hva er det egentlig monsamjelden tenker på. vi spiller 70% av kampene i regn og sludd. da må vi øve oss på det. vi trenger ikke å spille i 30 grader, det skjer jo aldri. gambianerne må være i norge i hele vinter for å tilpasse seg for spill på stadion!

mvh mongo frank

Pilsen19

Quote from: "mongisf"hva er det egentlig monsamjelden tenker på. vi spiller 70% av kampene i regn og sludd. da må vi øve oss på det. vi trenger ikke å spille i 30 grader, det skjer jo aldri. gambianerne må være i norge i hele vinter for å tilpasse seg for spill på stadion!

mvh mongo frank

Det er mye riktig i det du sier her. mener de bør holde seg litt mer hjemme og spare utgifter, men brann har også godt av å komme seg vekk til skikkelige treningsforhold, men det kan bli mye med så lenge i utlandet.
 år var det VM og Brann kom skje med, pø VM ka er no det.

Nixon

Nå tror jeg underlaget spiller en mye større rolle enn været. Alternativet blir jo å spille på kunstgress. Noe jeg tror vil gjøre mer skade.
Rød makt på Hansa!

mongisf

Quote from: "Nixon"Nå tror jeg underlaget spiller en mye større rolle enn været. Alternativet blir jo å spille på kunstgress. Noe jeg tror vil gjøre mer skade.

riktig det. de burde trene minst mulig i vestlandshallen ivertfall

Lurkin

Dessuten har det ikke sluddet en eneste kamp i år, og de er ikke sååå lenge i utlandet.
Berømte Brann fra Bergen

Rasmus_brann

La nå våre kjære spillere unne seg litt varme!!! Skal de fryse hele året?? (utenom et par dager om sommeren).... Pluss de får masse god kamptrening på La Manga, mot flere klasselag..
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

BrannFa(e)n

det er vel ikke mange ukene til vi får en repotasje fra tv2 sporten hvor man ser Bengt'en i shorts og med solbriller på stranden som har kjøpt drinker til ystaas og dylan som soler seg. Gleder meg allerede.
rannfasiten

BL

Hele oppkjøringen på kunstgress i Vestlandshallen hadde nok gjort utslag på skadefronten, negativt da så klart!
Hansa-
Felt Z

BrannFa(e)n

Alle vet vel det... Tror rl hadde vært et minus, selv om brann selvfølgelig burde vært der.
rannfasiten

Go Up