• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Hansatribunen

Started by EPPY, November 18, 2005, 14:26:51 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

monzilla

hva er det dere diskuterer egentlig? Prøver dere å omvende folk til å kle på seg en drakt? Prøver dere å få folk til å mene at det ser best ut når mange går i rødt?

Northside

West Ham:
http://img237.imageshack.us/img237/7738/coregevent115as.jpg

Liverpool:
http://img262.echo.cx/img262/8518/111hx.png

Celtic:
http://img223.exs.cx/img223/6818/thebhoys7jc.jpg

Gidder ikke finne flere, men det er hvertfall en god del klubber som bruke lagets drakt eller farger under kamp!

krøvel vellevold

Quote from: "monzilla"hva er det dere diskuterer egentlig? Prøver dere å omvende folk til å kle på seg en drakt? Prøver dere å få folk til å mene at det ser best ut når mange går i rødt?

Noen avslører oss alt for raskt...
Legg ned hele klubben!

Xminator

Det er jo lov å drømme :p 4 tribuner (med tette hjørner) som holder brannskjerfet over hodet under Byen e Bergen. Joda... Om det skjer bør kampen stoppes øyeblikkelig og tilstedeværende tvkameraer inn på midten for 360 grader film ;)

Fra 2007 har jeg ett håp om at nedre del av Hansa klarer dette. Det vil i seg selv være en liten seier for "klovnene".

Rasmus_brann

Håper på HELE Hansa som nesten rein supporter tribune. Når BBB flytter dit, kommer nok en stor del av Hansa til å henge seg på sanger. Kanskje vi får med oss litt av hovedribunen også.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

BL

Quote from: "Rasmus_brann"Håper på HELE Hansa som nesten rein supporter tribune. Når BBB flytter dit, kommer nok en stor del av Hansa til å henge seg på sanger. Kanskje vi får med oss litt av hovedribunen også.

SS er ikkje BBB og BBB er ikkje SS.
Hansa-
Felt Z

Rasmus_brann

Quote from: "BL"
Quote from: "Rasmus_brann"Håper på HELE Hansa som nesten rein supporter tribune. Når BBB flytter dit, kommer nok en stor del av Hansa til å henge seg på sanger. Kanskje vi får med oss litt av hovedribunen også.

???

ss=store stå
BBB=Brann Bataljonen Bergen

Ikke sant??
Eller har eg bommet grovt??

BL

Quote from: "Rasmus_brann"
Quote from: "BL"

???

ss=store stå
BBB=Brann Bataljonen Bergen

Ikke sant??
Eller har eg bommet grovt??

Helt riktig. Stjerne i boken. Men BBB skal ikke flytte noen steder. BBB finnes over hele Stadion, ikke bare SS.
Hansa-
Felt Z

Rasmus_brann

Mr_Soma

Villa Park... "The Holte End" er Europas største "kortside" med ett enormt engasjement.

Noe å se opp til.

BL

Hvor mange tar den kortsiden?
Hansa-
Felt Z

Ricky

krøvel vellevold

Quote from: "Mr_Soma"Villa Park... "The Holte End" er Europas største "kortside" med ett enormt engasjement.

Noe å se opp til.

Kommer an på hva du mener med "største". 13500 sitteplasser er greit det. Men Südtribune på Dortmunds Westfalenstadion har 25500 ståplasser utenom hjørnene, og er bygget i én etasje! Regner man 2 ståplasser som én sitteplass, er den riktignok mindre enn Holte End, men i antall er den størst i Europa.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Etter norske regler så må man vel ha nærmere 100000 seter for å få ha 20000 ståplasser? :)

Ricky

Holte End er den største kortsiden, av den enkle grunn at ingen andre klubber bygger separate kortsidetribuner når man snakker om den størrelsesordenen der :p

Mr_Soma

Jusst det.... Pen stadion -

viks

Ser ikke helt hvilken relevans dette har til diskusjonen i utgangspunktet.

At det finnes kortsider større enn Hansasvingen i Europa har i hvert fall jeg konkludert med for lenge siden, så er det opp til oss og gjøre Hansa til en fryktet kortside.

Dette tror jeg kan ta seg opp allerede neste år, og jeg skal i hvert fall gjøre mitt ytterste for og bidra til dette..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Rasmus_brann

Det de må bygge i hjørnene mellom hansa og hovedtribunen (og umbro/ss).

Rasmus_brann

Den tribunen er sinnsyk...! Har sett noen bilder med banne som dekker nesten halve tribunen....!

Go Up