• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Sæternes 2006

Started by Superjack, November 14, 2005, 11:16:09 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

runarnormann

Det blir for absurd aa snakke om noen foerste-ellever, med eller uten Saeternes et halvt aar foer sesongen begynner.  Er blant dem som mener at han maa faa litt ro til aa komme seg etter skaden foer vi begynner aa sette press paa ham.

Like fullt mener jeg at han ikke har helt levd opp til forventningene (minus cupfinalen selvfoelgelig og et par andre kamper.)  Han har ikke vist seg som den foedte maalscoreren som Brattbakk, Helstad og Fjoertoft er/var, men han har kanskje ikke hatt den samme servicen heller(?)

I alle fall er det ingen ulempe for han eller Brann hvis en ny spiss kjoepes, ettersom ingen kan nekte for at angrepet, i likhet med alle lagdeler i Brann, skuffet denne sesongen.  Det har liksom vaert en selvfoelge at hvis begge to var skadefire, saa het angrepet til Brann Winters og Saeternes.  Paa et ekte topplag, er det ingen med klippekort.
egenden Alf Dahl

Motyka

Hvordan går det så med den godeste Sæternes? Kommer han seg etter L.A.T. operasjonen?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Xminator

Det ble vel rapportert at den var meget vellykket, at han var skadefri, og at han igjen hadde følelse i tærne. Her må jeg si jeg avventer til han har vert i trening en stund og faktisk er spilleklar til seriestart. Noe som også gjelder det andre som "friskmeldes" i januar.

Motyka

Så han er skadefri? Så nå kan vi forvente en spillesugen B.S. som jobber og sliter for laget og ikke bare går rundt og sutrer og lever på gamle meritter (les cupfinalen).
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

tormi

Og Soma er på bedringens veg.... Da er 2 stk på god veg...

Kunne godt tenkt meg en oppdatering på alle de skadde spillerne før jul ass...

Eg vil ha alle skadefri på første trening. Personlig er jeg aller mest redd for Andresen. Tror faktisk ikke han kommer til å bli helt frisk igjen...

Måtte mine ord gjøre meg til skamme  :cry:
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Go Up