• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Ivar Rønningen

Started by gjertm, November 09, 2005, 10:11:06 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

gjertm

Ivar Rønningen forsvinner mest sannsynlig til Molde. Har egentlig bare en ting å si: Ha Ha
Brann inside

runarnormann

Rolig naa, han faar i hvert fall spille Europa cup der!
egenden Alf Dahl

naitsirk

heller tvilsomt.

blir benkevarmer for hirschfeld

Xminator

Nå skal vel ikke Hirschfelt til Molde?

hocey

Quote from: "gjertm"Ivar Rønningen forsvinner mest sannsynlig til Molde. Har egentlig bare en ting å si: Ha Ha

Ingen grunn til å le av Molde, de har I hvertfall noe posetivt å se tilbake på fra årets sesong. Mer enn vi kan skryte av.
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

Yngve

Det er nra for molde å ha ein sikker keeper når dei møter ørjan laastad og løv ham.

Xminator

Må si jeg foretrekker ingenting kontra kvalikk-kamp.

gjøken

ivar ivar ivar...

Eg va en tur på byen på søndag.. innom Sjøboden... og kem som var drita full der?? jo ikkje strilene i hvertfall (noen er det alltid) men Ivar..
Gikk rundt i bar overkropp med kapteinsbindet rundt armen... Gikk ikkje lang tid heller før buksen og boxeren var av heller.. stod å hoppet foran scenen i nettoen... Uff ikkje noe bra syn....
otball er ikkje et spill på liv og død...
Det er viktigere enn soom så!!!!

viks

Quote from: "gjøken"ivar ivar ivar...

Eg va en tur på byen på søndag.. innom Sjøboden... og kem som var drita full der?? jo ikkje strilene i hvertfall (noen er det alltid) men Ivar..
Gikk rundt i bar overkropp med kapteinsbindet rundt armen... Gikk ikkje lang tid heller før buksen og boxeren var av heller.. stod å hoppet foran scenen i nettoen... Uff ikkje noe bra syn....

Håper du kødder nå?

Ivar er en legende, dessverre ikke med positivt fortegn. Om han vil gå til Molde så må han nå inderlig få lov til det. At han forlot SKB var noe av det beste som kunne skje. Vi hadde uansett ikke tatt gull i fjor med Ivar i mål.

Lykke til videre Ivar!
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

gjøken

viks:

NEI. det er fakta fa*n... lo meg ihjel av idiotien der eg satt i baren...

viks

Quote from: "gjøken"viks:

Hehe, vel det er vel ikke noe vi ikke har sett før..Jmf en viss sølvfest i 2000. Ivar har ikke noe annet og tilføre Bergen By en litt krydder på utelivsfronten..

Når det er sagt, så er vel ikke sjøboden akkurat noe glamour sted, så jeg regner med du har en god unnskyldning for og ha vært tilstede:)
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

gjøken

hva mener du med det da? tok runden rundt eg... begynte på hotellet

BrannSupporter

Dere må gjerne le av Ivar, men kan dere peke på en enkelt keeper i Brann de siste 6-7 årene som har vært stabilt bedre enn Ivar Rønningen?

viks

Quote from: "BrannSupporter"Dere må gjerne le av Ivar, men kan dere peke på en enkelt keeper i Brann de siste 6-7 årene som har vært stabilt bedre enn Ivar Rønningen?

Håkon Opdal i år, har vært mer stabil enn Ivar var. Ivars beste sesong var vel våren 2004, og da hadde han jo noen kjempeblundere og jmf eksempelvis Viking i Stavanger..

Håkon har faktisk imponert noe sinnsykt i år, og det er en skandale at SKjeldestad blir foretrukket fremfor han på landslaget som tredjevalg. Holder han som en like god keeper somJarstein og Johnsen og. Myhre er udiskutabelt et førstevalg...

Xminator

Lurkin

Berømte Brann fra Bergen

hocey

Quote from: "viks"
Quote from: "gjøken"viks:

Hehe, vel det er vel ikke noe vi ikke har sett før..Jmf en viss sølvfest i 2000. Ivar har ikke noe annet og tilføre Bergen By en litt krydder på utelivsfronten..

Når det er sagt, så er vel ikke sjøboden akkurat noe glamour sted, så jeg regner med du har en god unnskyldning for og ha vært tilstede:)

Så lenge Ivar sto godt i mål er vel ikke akkurat krumspringene på byen akkurat det som er den største skandalen. Det var jo ikke slik at han akkurat gikk rundt å slo ned folk.

Ingen grunn til å hetse Ivar for at han forsvant til RBK. Trener teamet likte han ikke og ville ha han vekk. Da tror jeg de fleste her inne også ville ha forsvunnet.

gjøken

hocey: han har slått ned folk jo... på maxim. men du va vel ikkje gammel nok til å komme inn der du...

hocey

Quote from: "gjøken"hocey: han har slått ned folk jo... på maxim. men du va vel ikkje gammel nok til å komme inn der du...

Nei, med tanke på at jeg er i samme årsklasse som Ivar har du nok helt rett i det...

BL

Quote from: "gjøken"ivar ivar ivar...

Tror ikkje vi skal ha for mye skadefryd. Har vært en liten lokal "playboy" ute på byn i de siste også.
Hansa-
Felt Z

Timmen

Gjøken. Mine kilder fra Sjøboden på søndag sier at du ble avfeid av storsjarmøren fra Hadeland. Er det derfor du sprer rykter og usannheter? Dårlig taper?

gjøken

Quote from: "Timmen"Gjøken. Mine kilder fra Sjøboden på søndag sier at du ble avfeid av storsjarmøren fra Hadeland. Er det derfor du sprer rykter og usannheter? Dårlig taper?

storsjarmør han??? hvor sterke ølbriller bruker du da? Er mann eg og liker ikkje gutter... kanskje du og hanm har hatt en affære men det er ikkje min gate....

Mr_Soma

Ja der kan dere se.... Jeg synes også Brann kunne hentet en keeper som kunne laget litt konkurranse på den plassen.

- Det er ingen som tar skade av det.

kabelmann

Quote- Lars Hirschfeld er en veldig god keeper, og det er viktig å ha to gode keepere i klubben med hensyn til skader, sier Johnsen under pressetreffet i Praha.

Artig for Ivar at hans kollega ikke regner han som en god keeper :)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Superjack

Ivar gikk for pengene i RBK, og det var vel det eneste han fikk der oppe.
Mye fritid og mye penger. :D
i taper ALDRI!

hocey

Ivar fikk beskjed at de hadde hentet han som en reel utfordrer til Espen Johnsen og at de stilte likt når han kom opp der.

Pi_Meson

Quote from: "hocey"Ivar fikk beskjed at de hadde hentet han som en reel utfordrer til Espen Johnsen og at de stilte likt når han kom opp der.

Rønningen ble hentet som backup, på grunn av Espen Johnsens skadeproblemer. Ingen som prøvde å legge skjul på det.

KennethS

Quote from: "naitsirk"heller tvilsomt.

Blir han i Rbk?:D
tå på Brann

viks

En trist dag for Trondheim, dette kan jo få enorme ringvirkninger i lokalsamfunnet..

Puber må stenge, EC Dahls må permitere folk osv.

Spørst om man i det hele tatt tar sjansen på og selge ham...

naitsirk

Quotenaitsirk skrev:
heller tvilsomt.

Blir han i Rbk?:D

var vel meint når ryktene gjekk om tromsø overgang for rønningen[/code]

BrannSupporter

Når han gikk til RBK la de aldri sjul på at han var kommet dit som 2 keeper. Så at han ikke får spille når E Johnsen ikke er skadet bør jo ikke overraske han nevneverdig.

Go Up