• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Den Store Stadion-utbyggings-tråden

Started by Kirk, November 08, 2005, 21:03:04 PM

0 Members and 23 Guests are viewing this topic.

Go Down

Nixon

21.433 sitteplasser er gode nyheter! Da har vi nok plasser i overskuelig fremtid, selv om Pudde selvsagt ikke er enig i det...:)
Rød makt på Hansa!

jako

Hvordan blir det forresten med Frydenbøtribunen*. Når de forskyver matten mot Nordre. Kommer dette til å føre til et stygg åpning i tribunen eller kommer det til å bli "lukket".

Forresten var det hyggelig å se de har økt kapasiteten litte granne. Tipper det vil komme en del fler når alle ståplassene blir gjort om til sitteplasser. Men intet tre vokser inn i himmelen, men så blir det for dumt å bare planlegge for de dårlige tidene også.

*Huff hva tenker jeg på det hete selvsagt Hansa! :)
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Nixon

Quote from: "jako"Hvordan blir det forresten med Frydenbøtribunen. Når de forskyver matten mot Nordre. Kommer dette til å føre til et stygg åpning i tribunen eller kommer det til å bli "lukket".


Du mener Hansa?:)

Aner ikke hvordan det blir. Men personlig er jeg fornøyd med at de flytter banen litt mot nord. Da blir mitt sete på Z plutselig litt bedre!:)
Rød makt på Hansa!

Xminator

Jepp, Nordre (umbro) blir samme høyde som Klokkesvingen.

Glimrende nyheter om 21500 stemmer. Du må spørre kontakten din om dette inkluderer hjørnene på Hansa, eller om man fortsatt kan "flikke" litt her og dra seg over 22000.

Håper man snur kameraene neste sesong, for selv om nyetribunen blir høy så vil dette VIP-glass-feltet ikke akkurat være noen stemningsskaper. Er rimelig sikker på at de gjør dette siden de nye reklameskiltene skal stå i syd.

Nå skal bataljonen først få fylle opp de to nye feltene før vi snakker om mobile ståtribuner. Jeg håper vi kommer dit en gang, men tror ikke grunnlaget er tilstede for dette enda. Det er tross alt en syngende supportergruppe som er målet, ikke en gruppe som blir innvadert og utvannet på storkampene (som SS mot RBK eller 16.mai). Grunnlaget skapes i en stabil gruppe. 2 felt med sitteplasser er i utgangspunktet ambisiøst nok (om jeg får si det - herlig ambisiøst). Den som intet våger intet vinner ;)

Henki

Quote from: "Petter Puddefjord"Tror ikke det vil bli så veldig "glissent" nei. Dere tar FEIL.


Det får vi jo svar på når Stadion står ferdig. Så får vi se hvem som tar FEIL og hvem som får RETT :D
Ballen skal fremover!

arntf

Faen, skal dere få større stadion enn oss? På tide vi tetter igjen hjørnene på Lerkendal og kommer oss over 25.000 da... ;-)
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

Bataljonen

Quote from: "Petter Puddefjord"YES!

Hørte nettopp et rykte (jada, bare angrip meg for dette) om at Brann opererer nå med en høyere kapasitet enn den vi har hørt tidligere (20.052). Den nye kapasiteten skal visstnok være på 21.433 sitteplasser, og endringene skal være på langsidene der det skal komme minst en ekstra rad, samt at VIP-rommene skal ta litt mindre plass.

HÃ¥per dette er riktig! Halleluja!

Hvis man i tillegg kan gjøre nedre del av Hansa om til ståtribune i enkelte kamper, kan vi ta inn flere folk enn Lerkendal.

YES!


Spent på hvem som har satt ut dette ryktet. Brann har ikke hørt noe om dette ihvertfall og de lurer også på hvem som sprer slike rykter.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Candyman

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Petter Puddefjord"YES!

Hørte nettopp et rykte (jada, bare angrip meg for dette) om at Brann opererer nå med en høyere kapasitet enn den vi har hørt tidligere (20.052). Den nye kapasiteten skal visstnok være på 21.433 sitteplasser, og endringene skal være på langsidene der det skal komme minst en ekstra rad, samt at VIP-rommene skal ta litt mindre plass.

HÃ¥per dette er riktig! Halleluja!

Hvis man i tillegg kan gjøre nedre del av Hansa om til ståtribune i enkelte kamper, kan vi ta inn flere folk enn Lerkendal.

YES!


Spent på hvem som har satt ut dette ryktet. Brann har ikke hørt noe om dette ihvertfall og de lurer også på hvem som sprer slike rykter.

Det er jo Petter Pudding som har hørt dette ifølge ham selv. Sitat: "Hørte det av en i vennekretsen til en meget sentral person i Branns ledelse."

Hvem er denne sentrale personen Petter? Spytt ut. Dette er ikke NYPD Blue eller noe. Du trenger ikke holde kildene hemmelig når det kun dreier seg om ca. 1500 plaststoler.

Tror mer på min egen versjon, at Petter våknet opp svett og klam etter en temmelig våt drøm om flere plasser på staddaen, og ikke klarer og komme tilbake til virkeligheten...
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

jako

Det var da som pokker så nære kontakter du har i Brann Tore. Ført kjenner du alle opplysningene i Soma saken så dette.

Det har ikke slått de at vi Bergensere kun jatter med østlendinger, ikke noe mer.;)

Når det gjelder Petter Puddefjord sine kilder, så mener jeg at jeg at jeg overså en intens samtale mellom en lettere bedugget Per Ove Ludvigsen og en som het Petter og som var uvanlig opptatt av tilskuerkapasiteten på Stadion. Jeg rakk å få med meg et spørsmål denne Petter stilte POL.

Petter: Er det riktig at Stadion får en kapasitet på 21.433?

POL: Det har jeg ingen kommentar til.

Han tolket vel det som et ja.:)
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Pondan

Trodde Brann stadion skulle vere første i Norge med elektronisk reklameskilt jeg, men Ullevåll har tydligvis fått det no..

grei

Ja, alle dere som har gledet dere til de nye reklameskiltene bør skru på TV2 nå, der kan man se disse "stilige" skiltene i aksjon. "Oj, sjekk den tøffe Canal Digital-reklamen, går det ned å laste an ned eller"?

Nixon

Quote from: "Bataljonen"Brann har ikke hørt noe om dette ihvertfall og de lurer også på hvem som sprer slike rykter.


Bare sånn av ren nysgjerrighet:
Hvordan funker dette egentlig?
Kommer det en telefon fra Brann som sier:
Hei du, Bataljonen! Nå er det noen som har skrevet noen usanne rykter på forumet igjen. Legg ut en meldig at vi ikke beliter oss...

Og har Brann kommet med noen bekymringsmeldinger om forholdet mellom Krøvel og Xminator?:)
Rød makt på Hansa!

monzilla

Bare en liten kommentar ang rykter og brann.
Etter cupfinalen i 2004 var en meget sentral person i brann bra beruset, og nevnte Martin Andresen som en sikker signering. Lite naiv som jeg er, valgte jeg da Ã¥ ikke gÃ¥ videre med disse ryktene, tiltross for at nærmeste vennekrets lo av meg.  Dette var i begynnelsen av november, Andresen ble signet rundt 20 desember?

Ikke tro at ting er potte-tett :)

BrannSupporter

Martin Andresen sto og så på oss i cupfinaletoget langs sognsveien husker jeg. Var nok da han bestemte seg :D

Xminator

Måten NFF brukte reklameskiltene på er jo ett rent skrekkeksempel. "Noen" hadde jo gått amokk i animasjonsskrinet sitt. Harry, lite estetisk og totalt uten respekt for produktet de selger seg på - fotballen. Nå er det jo ingen overraskelse fra NøFFs hold dette, de har jo ikke akkurat hatt sperrer før heller (som da de fikk Ullevåll kledd i rosa...)

Håper for all del Brann holder seg til litt mer statisk reklame på sine skilt.

Snublefot

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Petter Puddefjord"YES!

Hørte nettopp et rykte (jada, bare angrip meg for dette) om at Brann opererer nå med en høyere kapasitet enn den vi har hørt tidligere (20.052). Den nye kapasiteten skal visstnok være på 21.433 sitteplasser, og endringene skal være på langsidene der det skal komme minst en ekstra rad, samt at VIP-rommene skal ta litt mindre plass.

HÃ¥per dette er riktig! Halleluja!

Hvis man i tillegg kan gjøre nedre del av Hansa om til ståtribune i enkelte kamper, kan vi ta inn flere folk enn Lerkendal.

YES!


Spent på hvem som har satt ut dette ryktet. Brann har ikke hørt noe om dette ihvertfall og de lurer også på hvem som sprer slike rykter.


For å bruke litt omvendt psykologi..

Hvis dette kun hadde vært bullshit, og brann langt i fra har noen planer om forandret kapasitet ut ifra hva som tidligere er nevnt så tviler jeg på at de hadde brydd seg 1 sekund for å finne ut hvem på et forum som sprer slike rykter...hehe

MEN... ettersom de slik du sier, lurer pÃ¥ hvem som sprer dette? sÃ¥ kanskje det er en rot i sannheten?  og at brann ikke helt forstod hvem som kunne ha snakket litt for mye?  sÃ¥klart de sier de ikke kjenner noe til det.. det sier dem jo stort sett til alt=)

Petter Puddefjord

Selvsagt blottlegger jeg ikke vedkommende, da han er en god venn av en MEGET sentral person i Branns ledelse. Han sa videre at Brann forsøker å dysse ned det eksakte antallet, da de ikke ønsker å fyre opp naboene m.fl. I det ene intervjuet sier de 20.052, og i det neste sier de at det blir "i overkant av 20.000". Jeg føler meg rimelig trygg på vedkommende som kommer med dette, og jeg håper det stemmer. Det er PINLIG å ha en lavere kapasitet enn Lerkendal, for n'te gang.

Angående reklameskilt: Jeg foretrekker det trauste: "HAR DU BOSS?" fremfor fancy reklameskilt som dem vi så på Ullevål i går. "HAR DU BOSS?" er faktisk vanvittig tidi, og jeg synes det er kjempegøy at Brann har et reklameskilt som er så annerledes og kjedelig enn alle de andre "kulere" skiltene. Hvorfor skal vi gå i flokk? Er det noe vi bergensere er gode på så er det å stikke oss ut i stikk motsatt retning enn alle andre sauer.

abe78

Jeg er for de nye reklameskiltene da det virker mer proft og Brann vil også helt klart øke sine reklameinntekter. Det går likevel an å lage litt mer smaklige reklameinnslag en de vi så i går. Det så ut som noen hadde gått seg vill med kontrast-joysticken.
.og husk!

Straffe!!!

Kan du ikke skryte på deg å være bestekompis med Henrik Færevåg med én gang, så er vi ferdig med saken.

Dette har vært oppe til diskusjon før, og er fremdeles like idiotisk. Like lite som jeg gidder å lese Ibergen gidder jeg å ikke drite i rykter fra en som kjenner en i Brann sinnsykt godt som forsnakket seg i helgen når han var på grisefylla og fortalte alle de innerste hemmelighetene, selvsagt kun til deg utelukkende fordi du er en såpass god kompis.

Jaggu sa jeg kompis, som skriver det ned her fordi man misforstått tror man får 'cred' av å komme med de kuleste ryktene.

Ship o'hoi!

tormi

Må folk slutte å være missunnelige for at folk kjenner folk i Brann...

JA TIL RYKTER!

JA TIL REKLAMESKILT ALLA NFF - MEN RO NED ANIMASJONENE!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

grei

Quote from: "tormi"
JA TIL RYKTER!

JA TIL REKLAMESKILT ALLA NFF - MEN RO NED ANIMASJONENE!



Ja til kommersialiseringen av samfunnet! At Bergen sa nei til Clear Channel  er en skandale! Hvorfor ikke la spillerne bruke spesielle hatter der det er plass til animert reklame? La oss starte en reklamediggeklubb der vi kan utveklse adresser til internettsider med ekstra mange og livlige bannere. Tøft og proft, gøy for barna.

Brannfrelst

Hvem er denne meget sentrale personen? Og hvorfor skulle han gidde å si dette til noen når de har prøvd å dysse det ned? OM dette skulle stemme(noe jeg ikke tror det gjør) så kan det jo vere at PP sitt innlegg ødelagte alt;) Hva om noen her inne på forumet bor i Idrettsveien?
2.10.07-Gullet kom hem!

EvenSteven

nye bilder... begynner å se omfanget av den nye hovedtribunen..

http://www.brann.no/index.php?mapping=153

Petter Puddefjord

Hva fa.. hadde to meter høyere tribune betydd for naboer, reguleringsplaner etc. Forbannet at det skal være så veldig vanskelig. Det hadde gitt oss stor nok stadion. Hm.... :/

abe78

Quote from: "Petter Puddefjord"Hva fa.. hadde to meter høyere tribune betydd for naboer, reguleringsplaner etc. Forbannet at det skal være så veldig vanskelig. Det hadde gitt oss stor nok stadion. Hm.... :/


Jeg synes tivioli/sirkus eksempelet til Krøvel, tidligere i denne tråden var godt. Dette går ikke bare på at tribunen blir litt høyere. Det blir enda mer folk også. Det er vel helst det som blir problemet. Det er allerede trangt rundt stadion.

Jeg skulle ønske at det ble rustet opp gangveier i området også. Jeg vurderer nesten å kutte den stålporten som står i bakken opp til Brannstasjonen. Hva er vitsen med den?
.og husk!

dudo

Dette er ihvertfall det rareste ryktet jeg har hørt pÃ¥ lenge. En hemmelig seterad? Yessir.  :roll:
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

Så lenge de holder seg innenfor det byggetillatelsen tillater så kan de vel peise inn sitteplasser så det holder. Tror neppe det står noe om 20500 kontra 21500 i disse. Som før sagt, det er ikke noe annet enn positivt om det stemmer, og stemmer det ikke så har jeg fortsatt noen av de beste setene på stadion neste år (og flere etter det) ;)

Nixon

Quote from: "Xminator"Som før sagt, det er ikke noe annet enn positivt om det stemmer, og stemmer det ikke så har jeg fortsatt noen av de beste setene på stadion neste år (og flere etter det) ;)


Fin utsikt kanskje. Fiffen har tross alt betalt for det.
Men vil dette VIP-feltet ha noen sjel eller stemning, Xminator?:)
Rød makt på Hansa!

Xminator

Det vil tiden vise, men det er neppe noen blåkopi av gamle sitte som flytter over. Ser for meg ett litt yngre publikum (30-40), og man må tross alt ha vært litt sprø for å hoppe på de greiene.

Nixon

Prisverdig at noen gjorde det. Brann trengte sårt de pengene.

Men lurer litt på om det fortsatt er noen som tror at 15 års partoutkort er inkludert i prisen...
Rød makt på Hansa!

Candyman

Quote from: "Nixon"Prisverdig at noen gjorde det. Brann trengte sårt de pengene.

Men lurer litt på om det fortsatt er noen som tror at 15 års partoutkort er inkludert i prisen...

En kamerat av meg som over natten ble ihuga Brannsupporter trodde det, og skulle kjøpe ett vip-plass. Når jeg fortalte han hvor landet låg, så ble han plutselig ikke så ihuga lenger...

Moralen er vel at noen bare vil være VIP. Litt sånn se og bli sett. Så kan de gå på Feliz senere og si at de var på stadion og få cred eller noe...

Ut med pakket...hehe...
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...


Petter Puddefjord

Kapasitet på 18.800..... Dette kommer seg....... :/

BRANN gutten fra Os!

RANN<3

Kruxleiven

Quote from: "abe78"
Jeg skulle ønske at det ble rustet opp gangveier i området også. Jeg vurderer nesten å kutte den stålporten som står i bakken opp til Brannstasjonen. Hva er vitsen med den?


Ikke vurder det! Gjør det! Ville gledet meg meget. En helt aldeles meningsløs bom. Kan ikke være for å stoppe biler ihvertfall. Eller er det virkelig noen som tror at biler kan bli så smal?

Texas

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Xminator"Som før sagt, det er ikke noe annet enn positivt om det stemmer, og stemmer det ikke så har jeg fortsatt noen av de beste setene på stadion neste år (og flere etter det) ;)


Fin utsikt kanskje. Fiffen har tross alt betalt for det.
Men vil dette VIP-feltet ha noen sjel eller stemning, Xminator?:)


Det blir vel kanskje en del firmaer som betaler for disse setene.

Candyman

Quote from: "Kruxleiven"
Quote from: "abe78"
Jeg skulle ønske at det ble rustet opp gangveier i området også. Jeg vurderer nesten å kutte den stålporten som står i bakken opp til Brannstasjonen. Hva er vitsen med den?


Ikke vurder det! Gjør det! Ville gledet meg meget. En helt aldeles meningsløs bom. Kan ikke være for å stoppe biler ihvertfall. Eller er det virkelig noen som tror at biler kan bli så smal?

Tror den står der får å stoppe motorsykler.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Xminator

Quote from: "Texas"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Xminator"Som før sagt, det er ikke noe annet enn positivt om det stemmer, og stemmer det ikke så har jeg fortsatt noen av de beste setene på stadion neste år (og flere etter det) ;)


Fin utsikt kanskje. Fiffen har tross alt betalt for det.
Men vil dette VIP-feltet ha noen sjel eller stemning, Xminator?:)


Det blir vel kanskje en del firmaer som betaler for disse setene.


Neppe på vip-hvermansen som jeg og nixon snakker om.

DJ_ADG

Se på Arsenal kor sakte reklamen går, den é ikkje som NFF sitt blinke show.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Pondan

Rart at de er vekke under vifs latterligsgjørelse.. Er det kun landskamper de skal brukes da?

Texas

Quote from: "Xminator"
Quote from: "Texas"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Xminator"Som før sagt, det er ikke noe annet enn positivt om det stemmer, og stemmer det ikke så har jeg fortsatt noen av de beste setene på stadion neste år (og flere etter det) ;)


Fin utsikt kanskje. Fiffen har tross alt betalt for det.
Men vil dette VIP-feltet ha noen sjel eller stemning, Xminator?:)


Det blir vel kanskje en del firmaer som betaler for disse setene.


Neppe på vip-hvermansen som jeg og nixon snakker om.


kan sÃ¥ være, men en bekjent av meg har kjøpt 4 seter pÃ¥ vegne av firmaet han jobber i. sÃ¥ noen blir det vel, om ikke mer enn fire :) og da snakker jeg om de setene man kan  bestille for 15 Ã¥r.

atlascopo

Quote from: "Pondan"Rart at de er vekke under vifs latterligsgjørelse.. Er det kun landskamper de skal brukes da?



tipper disse skiltene var leid inn til den O store Brazil kampen. Og ikke noe permanente skilt.

Petter Puddefjord

Har tenkt noen ganger på avstandene mellom feltene. Har vi virkelig behov for "motorveier" mellom de forskjellige feltene? Ser på bildet av klokkesvingen. Hadde vi fått en ekstra rad på hver side av trappene, ville vi tatt inn 224 flere tilskuere langs trappene fra de fire inngangene på kortsiden mot øst. På gamle sitte går det utmerket med adskillig smalere trappeganger mellom feltene. Vi må uansett stå i kø ut av stadion, så hvorfor ikke smelle opp flere seter. Disse 224 ekstra plassene er altså langs trappene til kun 4 innganger.

Noen som har synspunkt på dette?

Spørsmål til Krøvel:

Hvor mange innganger skal det komme totalt på nye stadion? Jeg har regnet 28 rader (som det skal bli til slutt).

Det er vel bortkastet med den tomme plassen det er mellom inngangene og feltene!?

Chrisstah

Quote from: "Petter Puddefjord"Har tenkt noen ganger på avstandene mellom feltene. Har vi virkelig behov for "motorveier" mellom de forskjellige feltene? Ser på bildet av klokkesvingen. Hadde vi fått en ekstra rad på hver side av trappene, ville vi tatt inn 224 flere tilskuere langs trappene fra de fire inngangene på kortsiden mot øst. På gamle sitte går det utmerket med adskillig smalere trappeganger mellom feltene. Vi må uansett stå i kø ut av stadion, så hvorfor ikke smelle opp flere seter. Disse 224 ekstra plassene er altså langs trappene til kun 4 innganger.

Noen som har synspunkt på dette?

Spørsmål til Krøvel:

Hvor mange innganger skal det komme totalt på nye stadion? Jeg har regnet 28 rader (som det skal bli til slutt).

Det er vel bortkastet med den tomme plassen det er mellom inngangene og feltene!?


det er jo ikke vitsen enno! har jo ikke  fullt hus no en gang
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Pondan

Ut ifra de nye bildene i dag, lekte jeg litt med bilde..


jako

Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "Petter Puddefjord"Har tenkt noen ganger på avstandene mellom feltene. Har vi virkelig behov for "motorveier" mellom de forskjellige feltene? Ser på bildet av klokkesvingen. Hadde vi fått en ekstra rad på hver side av trappene, ville vi tatt inn 224 flere tilskuere langs trappene fra de fire inngangene på kortsiden mot øst. På gamle sitte går det utmerket med adskillig smalere trappeganger mellom feltene. Vi må uansett stå i kø ut av stadion, så hvorfor ikke smelle opp flere seter. Disse 224 ekstra plassene er altså langs trappene til kun 4 innganger.

Noen som har synspunkt på dette?

Spørsmål til Krøvel:

Hvor mange innganger skal det komme totalt på nye stadion? Jeg har regnet 28 rader (som det skal bli til slutt).

Det er vel bortkastet med den tomme plassen det er mellom inngangene og feltene!?


det er jo ikke vitsen enno! har jo ikke  fullt hus no en gang


Sitteplassene er jo stort sett utsolgt hver gang. Det er jo ståplassene de har problemer med å selge, men de er heldigvis snart vekke.

Føler meg rimelig sikker på at vi kommer opp mot Lerkendal nivå etterhvert som comforten øker. men det er ikke noe som nødvendigvis øker over natten. Gjør vi eksempelvis en god høstsesong i år, tipper jeg vi kommer til å selge flere sesongkort enn Rosenborg allerede i vinter. Men vi bør ikke utvide før vi har hatt en trend over flere år med "fulle" hus.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Bataljonen

Quote from: "Petter Puddefjord"Har tenkt noen ganger på avstandene mellom feltene. Har vi virkelig behov for "motorveier" mellom de forskjellige feltene? Ser på bildet av klokkesvingen. Hadde vi fått en ekstra rad på hver side av trappene, ville vi tatt inn 224 flere tilskuere langs trappene fra de fire inngangene på kortsiden mot øst. På gamle sitte går det utmerket med adskillig smalere trappeganger mellom feltene. Vi må uansett stå i kø ut av stadion, så hvorfor ikke smelle opp flere seter. Disse 224 ekstra plassene er altså langs trappene til kun 4 innganger.

Noen som har synspunkt på dette?

Spørsmål til Krøvel:

Hvor mange innganger skal det komme totalt på nye stadion? Jeg har regnet 28 rader (som det skal bli til slutt).

Det er vel bortkastet med den tomme plassen det er mellom inngangene og feltene!?


Denne sikkerhetsavstanden mellom seteradene kan ikke Brann gjøre noe med. Dette har med sikkerheten mtp avstander, rømningsvei etc i forhold til hvor mange tilskuere som er på tribunen. Vi har forespurt Brann om dette før bla på Hansatribunen men dette lar seg ikke gjøre.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Xminator

Så lenge noen dra frem malingen og gjør maler motorveiene røde som på Hansa så er det ikke noe stort problem.

Og trappene i Klokkesvingen er smale nok. I det hele tatt er den nye tribunen "flott". Inngangene er rimelig diskret også. Ikke slik som på danskebåten der hele tribunen virker å være betong uavhengig av hvor mange som er der, eller for den betongvegg med altan som på røkkeløkka. En skikkelig tribunen som blir farget av publikum. Kan ikke vente til man får dette i nord og syd også!

krøvel vellevold

Quote from: "Petter Puddefjord". PÃ¥ gamle sitte gÃ¥r det utmerket med adskillig smalere trappeganger mellom feltene. Vi mÃ¥ uansett stÃ¥ i kø ut av stadion, sÃ¥ hvorfor ikke smelle opp flere seter.  


Og det sier han som skriker etter komfort og parkeringsplasser til alle rett utenfor Stadion og ingen køkjøring? Hallo?
Legg ned hele klubben!

atlascopo

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Petter Puddefjord"Har tenkt noen ganger på avstandene mellom feltene. Har vi virkelig behov for "motorveier" mellom de forskjellige feltene? Ser på bildet av klokkesvingen. Hadde vi fått en ekstra rad på hver side av trappene, ville vi tatt inn 224 flere tilskuere langs trappene fra de fire inngangene på kortsiden mot øst. På gamle sitte går det utmerket med adskillig smalere trappeganger mellom feltene. Vi må uansett stå i kø ut av stadion, så hvorfor ikke smelle opp flere seter. Disse 224 ekstra plassene er altså langs trappene til kun 4 innganger.

Noen som har synspunkt på dette?

Spørsmål til Krøvel:

Hvor mange innganger skal det komme totalt på nye stadion? Jeg har regnet 28 rader (som det skal bli til slutt).

Det er vel bortkastet med den tomme plassen det er mellom inngangene og feltene!?


Denne sikkerhetsavstanden mellom seteradene kan ikke Brann gjøre noe med. Dette har med sikkerheten mtp avstander, rømningsvei etc i forhold til hvor mange tilskuere som er på tribunen. Vi har forespurt Brann om dette før bla på Hansatribunen men dette lar seg ikke gjøre.



Brann har jo allerede satt opp ett sete "0" på hvær rad i hvert felt. Dette fordi avstandene var oprinnelig for stor i hansa.

Go Up