• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Den Store Stadion-utbyggings-tråden

Started by Kirk, November 08, 2005, 21:03:04 PM

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Go Down

Bataljonen

Har gått noen rykter om at det også vil komme storskjermer i de to andre hjørnene på BT tribunen.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Falken

Snakket i dag med han som driver de manuelle reklameskiltene og etter planen skal de digitale være på plass til neste sesong.
Kanskje ikke så dumt når de manuelle sviktet i går med stillestående BT reklame i 30 minutter, og BA som kampsponsor.

Yngve

Quote from: "Bataljonen"Har gått noen rykter om at det også vil komme storskjermer i de to andre hjørnene på BT tribunen.

Dette må då vere tull. Håpar at det er snakk om flytting av ein av skjermane. Slik dei er plassert no er dei fantastiske for dei på bt tribuna og på begge langsidene. Mens folk på Hansa ser meir i retning skjerm enn bane når spelet er på andre sida. I alle tilfeller slik eg følte det til tider i går, når eg ikkje såg heilt kva som skjedde på andre sida av banen.

4 skjermar er jo rett og slett bortkasta pengar, mens to er heilt perfekt. I alle høve så lenge plasseringa vert litt betre.

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Petter Puddefjord

Flerbruksanlegg betyr ikke løpebane rundt. Det skal selvsagt være et stort, men intimt fotballanlegg.

kabelmann

Nei, det trenger ikke bety løpebaner, men hvis tanken er at kommunen skal være med og betale driften, så stiller jeg meg tvilende til at de er fornøyd med en fotballbane og konsertarena.

Petter Puddefjord

Det kan eksempelvis være håndballhall innebygget i en av tribunene, ishall innebygget i en annen, svømmebasseng, samt at anlegget kan brukes av andre idretter vinterstid...

Det en mye plass inne i tribunene på et skikkelig stort anlegg, så det blir rikelig med plass til konferanserom, pub/restaurant, administrasjon, garderober, samt disse nevnte hallene. Hvorfor være så sneversynt?

Rullegardinen går ned med en gang folk hører ordet flerbruksanlegg. Det behøver ikke være negativt.

krøvel vellevold

Hvis kommunen hadde kommet på banen her, så hadde prosjektet blitt lagt i hendene på folk som tenker "samfunnets/alles beste", "mest for pengene", og ikke Brann og Branns publikums beste. Jeg ser absolutt for meg at et kommunalt stadion hadde blitt med løpebaner og lengdegrop for at Bergen skal kunne søke om e-cup eller EM i friidrett i 2014. Helt klart! Og da hadde det blitt et stadion som ikke var Brann sitt. Det kunne blitt et stadion med blå og gule seter, uten intimitet og FOTBALLpublikummets behov som førsteprioritet. Og hva om dette Bergen Kommunale Byarena skulle ha messe eller konsert en dag Brann på to ukers varsel ble satt opp med e-cup eller cup på hjemmebane? Skulle vi da risikere å måtte spille dette utenbys fordi Bergen Kommunale Byarena var opptatt og Brann Stadion jevnet med jorden? Det hadde ikke vært Brann som hadde styrt forretningen da! Da hadde Brann vært en av flere brukere, og pent hadde måttet stille i køen sammen med andre interessenter! Et Bergen Kommunale Byarena hadde I HVERT FALL blitt en B-løsning! Det hadde blitt "her skal alle gjøres til lags"-stadion.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "Petter Puddefjord"

Forresten: Artikkelen er jo skrevet i april i fjor! Den gang var jo ikke planene for dagens stadion lagt frem engang. Ting har bedret seg siden april 2005...
Legg ned hele klubben!

Xminator

Gud forby ett flerbruksannlegg. Det hadde vert en C-løsning. Utbyggingen på Stadion er en B-løsning. Det sier de da selv også. Vi får ett flott annlegg. Men ikke noen A-løsning.

Som jeg har sagt mange ganger før, det er liten korelasjon mellom interessen rundt Brann og kvaliteten på det rent sportslige. Joda, det er flere som står frem som "troende" når det går bra, men det har da aldri vert vanskelig å dra med seg folk på stadion :p

Jeg bare konstaterer at man har solgt ett antall sesongkort som de fleste av oss ved årtusenskiftet ville avfeid som urealistisk. Krøvel hadde nok brukt atskillige bytes med forumplass for å forklare dette den gang da.

Blir det solgt 15000 sesongkort neste sesong? Neppe. Jeg vil ikke si aldri, men jeg tror ikke det er realistisk. Jeg er egentlig overrasket over at 10000 valgte å ta den økonomiske risikoen ved å forhåndsbestille billetter for en hel sesong.

Nå har jeg ett litt mer avslappet forhold til dette enn det Krøvel virker å ha. Det er flott at Brann endelig får ett topp anlegg. Det er derimot synd at man ikke får ett anlegg med 25000 sitteplasser. Jeg tror det ville forhindret litt av den forgubbingen vi vil se de neste 20 årene. Det er også synd at man ikke fikk en mer sentral plassering på anlegget. Men jeg gir egentlig faen. Jeg får to ekstremt gode plasser neste sesong og gleder meg som pokker til 2007 :p

Xminator

Quote from: "krøvel vellevold"

Forresten: Artikkelen er jo skrevet i april i fjor! Den gang var jo ikke planene for dagens stadion lagt frem engang. Ting har bedret seg siden april 2005...

Pussig det, jeg mente å ha betalt mitt depositum for nye seter før april 2005 =)

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"Jeg er egentlig overrasket over at 10000 valgte å ta den økonomiske risikoen ved å forhåndsbestille billetter for en hel sesong.

Det ble ikke solgt mer enn 9000 p-kort.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Som en rimelig hardbarket Brannsupporter ser jeg ingen grunn til å til de grader sy puter under armene på folk slik den godeste Davy ønsker. Kanskje vi kunne klart noen tusen tilskuere ekstra med bedre fasiliteter og bil helt til døren. Men hvis ikke folk kan gå noen meter, stå noen minutter i kø og vente noen minutter på brusen så kan de umulig være så veldig interessert i utgangspunktet. Det neste blir vel at Brann må komme hjem til folk å spille i hagen slik at de slipper å bevege seg lengre enn ut på altanen. Jeg vil at en fotballkamp på Brann Stadion fortsatt skal ha hovedfokus på det som skjer på banen, og ikke bli et familieutfluktssted der det egentlig kunne skjedd hva som helst på gresset.

Og hva om Stadion blir utsolgt i stort sett alle kamper. Blir dette et stort problem og en by i harnisk? Neppe. Folk tilpasser seg slik at de som virkelig vil se kampen får tak i billett. Slik det er til 16. mai-kampen der i alle fall jeg ikke har registrert opptøyer i gatene selv om kampen er utsolgt.
Rød makt på Hansa!

tormi

Quote from: "Nixon"Som en rimelig hardbarket Brannsupporter ser jeg ingen grunn til å til de grader sy puter under armene på folk slik den godeste Davy ønsker. Kanskje vi kunne klart noen tusen tilskuere ekstra med bedre fasiliteter og bil helt til døren. Men hvis ikke folk kan gå noen meter, stå noen minutter i kø og vente noen minutter på brusen så kan de umulig være så veldig interessert i utgangspunktet. Det neste blir vel at Brann må komme hjem til folk å spille i hagen slik at de slipper å bevege seg lengre enn ut på altanen. Jeg vil at en fotballkamp på Brann Stadion fortsatt skal ha hovedfokus på det som skjer på banen, og ikke bli et familieutfluktssted der det egentlig kunne skjedd hva som helst på gresset.

Ser hva du sier men her snakker vi jo også om inntekter til vår kjære klubb. Personlig synes jeg det er bra om Brann stadion kan være en "familieting" for familier, men det bør jo ikke ødelegge stemningen.

Hadde med meg min kone og lille søster mot Viking og det var veldig kjekt selv om jeg måtte holde meg selv litt i tøylene denne gangen. (Selv om jeg gjorde dette så ble de flau av meg:))
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

BrannFa(e)n

rannfasiten

BrannFa(e)n

Quote from: "tormi"
Ser hva du sier men her snakker vi jo også om inntekter til vår kjære klubb. Personlig synes jeg det er bra om Brann stadion kan være en "familieting" for familier, men det bør jo ikke ødelegge stemningen.

Hadde med meg min kone og lille søster mot Viking og det var veldig kjekt selv om jeg måtte holde meg selv litt i tøylene denne gangen. (Selv om jeg gjorde dette så ble de flau av meg:))

Akkuratt der vil jeg si at det Brann gjør nå er veldig, veldig bra. Jeg har ikke særlig innsikt i hva andre klubber gjør, men å lage en tribune som de annonserer til å være familietribune er veldig bra av Brann. Mye bedre å samle "pakket" på et sted, så kan andre, litt mer branngale sjeler samle seg ellers. Vi har vel alle opplevd "Sett deg no ned og vær rolig, vi har BARN tilstede" ...? Rett og slett stemningsdrepende.
rannfasiten

C@Bøe_79

Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Yngve

Jah, det er mogleg å stå der og sjå kampar. Hugsar for nokre år sidan, då var det eit par som pleide å ha sex der. Var visst meir populært å sjå på dei enn kampen.

Når det er sagt, så er det meir spanande å sjå gras gro enn lsk spele.

Petter Puddefjord

BrannFa(e)n !

Først kan du få forklare meg hva du mener med ordet "intim", og derved bevise om du vet hva det betyr. Får en følelse av at folk her på forumet tenker utelukkende størrelse på stadionanlegg og antall tilskuere.

Dessuten så tar Viking stadion maks. 16.300, mens Lerkendal tar 22.500 når de gjør om deler av tribunene til ståplasser.

Nei, jeg synes ikke Lerkendal er intim i det hele tatt, slik jeg forstår ordet intim. Store avstander og åpninger i hjørnene. Det beste eksempelet jeg kan komme på av intime anlegg er Tottenhams White Hart Lane. Over 36.000 sitter i bratte, flotte tribuner, tett inn mot banen.
Intimitet får man når det er korte avstander mellom bane/tribuner, og man har bratte tribuner. Antall mennesker man får inn på minst mulig plass er også med på å få en intim stemning, og takkonstruksjonene er også medvirkende, da disse får lydnivået opp hvis de er bygget riktig.

nummer9

Petter Puddefjord

De har "regulert" ? ? ?

Forklar dette ordet "regulert"....

Reguleringsplaner meg her og reguleringsplaner meg der....

Pisspreik at man ikke kan bygge to-tre meter høyere enn dagens høyde. Da ville mann fått in fire-fem flere seterader, og derved flere tusen ekstra plasser.

Drømme-drømme....

UnnamedFeeling

Quote from: "Petter Puddefjord"Forklar dette ordet "regulert"....

Reguleringsplan

Med reguleringsplan forstås en detaljplan for et avgrenset område. Formålet med planen er å regulere bruk og vern av sjø- og landarealer og bebyggelse i området. En reguleringsplan består av et plankart for området med utfyllende bestemmelser. På kartet brukes ulike farger og skraveringer for å angi de ulike formålene (byggeområde, friområde etc.). Reguleringsplaner benyttes gjerne i forbindelse med utbygging eller bevaring av områder i tettbygde strøk. For større bygge- og anleggsarbeider skal det alltid utarbeides reguleringsplan. Reguleringsplaner vedtas av kommunestyret.
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

Desperado

Quote from: "Petter Puddefjord"De har "regulert" ? ? ?

Forklar dette ordet "regulert"....

Reguleringsplaner meg her og reguleringsplaner meg der....

Pisspreik at man ikke kan bygge to-tre meter høyere enn dagens høyde. Da ville mann fått in fire-fem flere seterader, og derved flere tusen ekstra plasser.

Mr_Soma

De storskjermene er jo håpløst plassert pr idag... Hansa har jo ikke sjans å se repriser osv.

Men skulle ikke de nye fancy'e reklameskiltene komme nå i høst?

Pondan

Som det ble skreve litt tidligere, de nye reklameskiltene er ikke på plass før neste sesong. Det kommer også flere mindre skjermer rundt på de nye tribunene.. Hansa får vell kanskje sine også..

nummer9

"De har regulret" var kanskje litt dårlig norsk, men mente reguleringsplan som UnnamedFeeling og Desperado likevel forstod.

Brann prøvde faktisk å søke om endring i reguleringsplanen for å få tillatelse til å bygge høyere der dagens gamle sitte er, men fikk ikke dette.  Derfor de måtte snu om på den nye stadionen og ha "hovedtribunen" der Umbro skal stå. Er fakstisk ikke bare å bygge større, er mere enn penger det står på. Faktisk tror jeg pengene er det minste problemet, selv om Brann ikke akuratt er rik i dag (i alle fall det de sier til media).

kabelmann

Petter Puddefjord

Hahahahaha..............

Jeg forstår selvfølgelig hva en reguleringsplan er. Poenget mitt er at det er patetisk at naboer og bindersflyttere (byråkrater) i kommunen kan bølle med Brann. Stadion var der først. Så kom boligutbyggelsen. På den tiden var det kun en liten sittetribune der altanen er i dag, og ingen klaget på stadion den gang. Det vesentlige er at stadion var der først, så naboer og annet rask i kommunen (det være seg forvaltning, brannsikkerhet, politi etc.) bør ligge særdeles lavt i terrenget når de kødder med dem som var der først. HVIS Brann ønsker å bli værende, noe jeg ikke synes er riktig i dagens situasjon, så burde Brann fått bygget høyere (riktignok innenfor rimelighetens grenser). Ingen kunne klaget på to-tre meter høyere tribuner. Dette ville dekket det reelle behovet klubben kommer (etter mitt syn) til å få i fremtiden i forhold til antall sitteplasser. Når man står utenfor stadion på sør- eller østsiden, så er det IKKE noe særlig å klage over. Tre meter høyere tribuner der gamle sitte er i dag, eller tilsvarende mot gratishaugen hadde ikke vært forferdelig. Da tenker jeg både på solforhold for naboer, og det estetiske.

Willy Wonka

Vel å bra med din "jeg var her først"- teori, men det ligger en del andre ting til grunne her. Hele infrastrukturen rundt stadion er ikke i stand til å tåle en ekstra belastning når det kommer noen tusen ekstra som skal kjøre helt til stadionporten. Området tåler det ikke. Brann kan ikke bare si at vi har her først å drite i hva naboene mener og hvilke begrensninger beliggenheten gir.
(Skjønt Israel har vel hold på slik noen år nå så det går vel)

Synes Brann gjør det riktige når de innleder en dialog med naboene og prøver å få til ett samarbeid.

Bataljonen

Quote from: "Pondan"Som det ble skreve litt tidligere, de nye reklameskiltene er ikke på plass før neste sesong. Det kommer også flere mindre skjermer rundt på de nye tribunene.. Hansa får vell kanskje sine også..

Når det gjelder disse små flatskjermene forstod jeg de slik at disse skulle komme inne på Vip områdene. Og det er også rykter om  at det kommer 2 storskjermer i hjørnene på BT tribunen når tribunen er ferdigstilt.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Willy Wonka

Kanskje det er "belatningspisspreik" for deg, men det er det gjerne ikke for folk som bor rundt stadion.
Hvis du har satt deg litt inn i hva som skjer her, så var det faktisk veldig mye snakk om en resturant innebygget i stadion, samt tilstrømmning av næringsvirksomheter og dermed mer aktivitet på dagtid som er problemet for naboene. Ikke den ene gangen når det er 16 mai og folk puler, spyr og pisser i hagene til folk.
Det var vel snakk om skolevei for en god del unger og minimalt med fortau o.l.

Folk som brenner av med argumenter uten å kunne sitte seg inn i motpartens situasjon viser liten respekt og uten ønske for forståelse.

Hvis man hele tiden skal drive å småjustere på fastlagte rammer så vil ihvertfall prosessen dra ut. I et demokrati er det mange hensyn å ta, flere enn hva vi tenker på i farten. Disse hensynene er det Kommunen som skal etterse at blir fulgt. Hvis ikke blir det ramaskrik.

Det er faktisk en ganske møysommelig prosess, som kanskje er vanskelig for oss ,som bare vil ha flest mulig folk på stadion, å forstå.

Henki

Ballen skal fremover!

Rune felt F

Jeg mener det er mange grunner til å ikke bygge mer enn rundt 20-21 tusen sitteplasser på Stadion. Brann bør ha dekket minst 85% av sitteplassene i alle seriekampene på det nye stadion for at det skal være den intime stemningen hver kamp. Enkelte av kampene bør ha et fullsatt stadion. Når jeg ser Rosenborg ha 16-17000 tilskuere på sine kamper virker det allikavel ikke så mye når di har 5-6000 ledige seter. Men Rosenborg er bra på publikum i forhold til de fleste andre. Verre er det med molde på aker stadion og Molde 2, Lyn og landslaget på Ullevål. Det finnes jo nesten ikke stemning. En annen ulempe med for mange seter er at folk uten partourkort venter til siste liten med å kjøpe billett, da de vet di får fatt i uansett. Er det få plasser igjen vil folk være tidliger ute med å kjøpe billetter, da går man uansett vær og vind. Går Brann en hel sesong med utsolgt stadion kan man begynne å vurdere å bygge den ut ytterligere.. Men det hadde vært trist å gå på hjemmekamp når stadion er halvfull, eller halvtom...

krøvel vellevold

Quote from: "Petter Puddefjord"Hahahahaha..............

Jeg forstår selvfølgelig hva en reguleringsplan er. Poenget mitt er at det er patetisk at naboer og bindersflyttere (byråkrater) i kommunen kan bølle med Brann. Stadion var der først. Så kom boligutbyggelsen. På den tiden var det kun en liten sittetribune der altanen er i dag, og ingen klaget på stadion den gang. Det vesentlige er at stadion var der først, så naboer og annet rask i kommunen (det være seg forvaltning, brannsikkerhet, politi etc.) bør ligge særdeles lavt i terrenget når de kødder med dem som var der først. HVIS Brann ønsker å bli værende, noe jeg ikke synes er riktig i dagens situasjon, så burde Brann fått bygget høyere (riktignok innenfor rimelighetens grenser). Ingen kunne klaget på to-tre meter høyere tribuner. Dette ville dekket det reelle behovet klubben kommer (etter mitt syn) til å få i fremtiden i forhold til antall sitteplasser. Når man står utenfor stadion på sør- eller østsiden, så er det IKKE noe særlig å klage over. Tre meter høyere tribuner der gamle sitte er i dag, eller tilsvarende mot gratishaugen hadde ikke vært forferdelig. Da tenker jeg både på solforhold for naboer, og det estetiske.

Nå er vel reguleringsplanene allerede i overkant av det naboene aksepterer, så tror neppe det er mye å hente der.

Når det gjelder denne "Brann var der først"-tankegangen, så kan du jo forsøke å forestille deg hvordan du hadde reagert om naboen din (som har bodd der lenger enn deg) hadde tatt seg til rette og bygget tivoli i hagen sin. Hadde du akseptert at han gjorde det, siden han var der først?
Legg ned hele klubben!

abe78

Quote from: "Rune felt F"Når jeg ser Rosenborg ha 16-17000 tilskuere på sine kamper virker det allikavel ikke så mye når di har 5-6000 ledige seter.

Gidder ikke lese hele innlegget, i hvert fall ikke etter å ha sett denne faktafeilen. Rosenborg har i år et snitt på litt over 19.00. En kamp på 15.800 trekker kraftig ned. Nesten utsolgt på de fleste seriekamper. Så hva du har sett her vet jeg ikke og dermed strander hele innlegget.

Stadion er ferdig tegnet og det vil bli minimale forandringer i forhold til den eksisterende planen. Skulle det bli forandringer vil det usette hele prosessen.
.og husk!

krøvel vellevold

Quote from: "abe78"Gidder ikke lese hele innlegget, i hvert fall ikke etter å ha sett denne faktafeilen. Rosenborg har i år et snitt på litt over 19.00. En kamp på 15.800 trekker kraftig ned. Nesten utsolgt på de fleste seriekamper. Så hva du har sett her vet jeg ikke og dermed strander hele innlegget.
.

EN kamp som trekker kraftig ned? RBK's tilskuertall har i år vært: (Fra høyest til lavest) 22330, 21403, 21146, 19215, 17035, 16491, 15897. Syns det er litt drøyt å si at det er EN kamp som trekker kraftig ned her. De har hatt tre utsolgte kamper (den med 22330 var jo med utvidet kapasitet), en som var ca 2000 fra utsolgt, og tre som har vært langt fra utsolgt. Når det er 16000 på Lerkendal, så er det store åpne felt på tribunene. Det er tross alt snakk om over 5000 ledige seter. 5000 seter er mer enn kapasiteten på hele hovedtribunen på Brann Stadion (ca 4600).
Legg ned hele klubben!

Yngve

QuoteNår jeg ser Rosenborg ha 16-17000 tilskuere på sine kamper virker det allikavel ikke så mye når di har 5-6000 ledige seter.

Eg har vore på Lerkendal med 16 - 17 000 tilskuarar, og det var definitivt ikkje intimt. Men det har mykje med korleis den stadionen er bygd. 2 etasjar er fy fy.

atlascopo

nye bilder snart? må jo ha skjedd noe på en mnd...

Pondan

atlascopo

ja, men regner med de har noen som jobber i ferien. Alle har jo ikke ferie samtidig. Har hørt rykter om at det er en ganske stor forskjell fra bildene som ligger på Brann.no  Er vel heller han som tar bildene for Brann som er på ferie.

abe78

Tror ikke det har skjedd en dritt. (Ikke lenge siden jeg sjekket). Ferietid.
.og husk!

Petter Puddefjord

YES!

Hørte nettopp et rykte (jada, bare angrip meg for dette) om at Brann opererer nå med en høyere kapasitet enn den vi har hørt tidligere (20.052). Den nye kapasiteten skal visstnok være på 21.433 sitteplasser, og endringene skal være på langsidene der det skal komme minst en ekstra rad, samt at VIP-rommene skal ta litt mindre plass.

Håper dette er riktig! Halleluja!

Hvis man i tillegg kan gjøre nedre del av Hansa om til ståtribune i enkelte kamper, kan vi ta inn flere folk enn Lerkendal.

YES!

Candyman

Har du drømt dette i natt Petter Puddis? Våknet du forkavet og måtte skrive det rett inn på forumet?

Eller kan du utdype hvor du for eksempel hørte dette. Puben kvart over ti gjelder ikke....
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Rune felt F

Quote from: "Petter Puddefjord"YES!

Hørte nettopp et rykte (jada, bare angrip meg for dette) om at Brann opererer nå med en høyere kapasitet enn den vi har hørt tidligere (20.052). Den nye kapasiteten skal visstnok være på 21.433 sitteplasser, og endringene skal være på langsidene der det skal komme minst en ekstra rad, samt at VIP-rommene skal ta litt mindre plass.

Håper dette er riktig! Halleluja!

Hvis man i tillegg kan gjøre nedre del av Hansa om til ståtribune i enkelte kamper, kan vi ta inn flere folk enn Lerkendal.

YES!

Da blir det veldig mange mennesker i noen få kamper, og det vil bli veldig mange tomme seter i mange kamper. Men for noen er det visst bedre at vi slår lerkendal i statistikker. Jeg mener det er bedre vi slår de (og alle andre også) i stemning. Det bør være tilnærmet fullt på hver kamp. Det bør ikke bli sånn at man får enkelt tak i billetter på kampdag. Er mye bedre viss folk føler press til å sikre billetter tidlig. Da blir det lettere utsolgt. Men om det er 8000 ledige billetter to dager før kamp så er det mange som ser an været om de gidder å gå.
Det høres jo ut som noen ønsker at det skal se ut sånn som det gjør når Lyn spiller. Tomt.

Petter Puddefjord

Hørte det av en i vennekretsen til en meget sentral person i Branns ledelse. Har vært på jobb i hele dag, så dette ble ikke skrevet da jeg våknet. Tror ikke det vil bli så veldig "glissent" nei. Dere tar FEIL.

Lurkin

Okay, jeg gidder ikke å lese gjennom alt, så noen som vet får svare.

Hvordan blir SS / Umbro? Hever de taket så det er like høyt som resten? Det plager meg intenst når jeg sitter på felt N og ser på den hellige plass.
Berømte Brann fra Bergen

DJ_ADG

Quote from: "Lurkin"Okay, jeg gidder ikke å lese gjennom alt, så noen som vet får svare.

Hvordan blir SS / Umbro? Hever de taket så det er like høyt som resten? Det plager meg intenst når jeg sitter på felt N og ser på den hellige plass.

Den tribunen blir som hjørnet på BT.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Lurkin

Berømte Brann fra Bergen

Go Up