• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Den Store Stadion-utbyggings-tråden

Started by Kirk, November 08, 2005, 21:03:04 PM

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Go Down

Brannmus

QuoteStor-Bergen og Sportsklubben Brann er enige om at førstnevnte overdrar sin aksjepost i Brann Stadion AS til Brann. I dag eies Brann Stadion AS av Stor-Bergen med 51 prosent, og Brann vil bli eneeier av selskapet når overdragelsen er et faktum.


Sitat fra brann.no.. Analyser i vei hva dette innebærer..

benny

Dersom dette er fakta er det fantastisk bra gjort av stor-bergen boligbyggelag. Tror det ikke før jeg ser det.

fortune

De betalte jo i sin tid store summer for eierandelen i stadion, på den tiden da brann var bankerott ca annenhver uke... At de nå ettergir "gjelden" er jo fantastisk, i praksis har jo de donert millioner av kroner til brann, uten å få noe som helst kred for dette i lokalavisene...
First is first, second is nothing

paf

Quote from: "Brannmus"
QuoteStor-Bergen og Sportsklubben Brann er enige om at førstnevnte overdrar sin aksjepost i Brann Stadion AS til Brann. I dag eies Brann Stadion AS av Stor-Bergen med 51 prosent, og Brann vil bli eneeier av selskapet når overdragelsen er et faktum.


Sitat fra brann.no.. Analyser i vei hva dette innebærer..

Link???

Brannmus

Quote from: "paf"
Quote from: "Brannmus"
QuoteStor-Bergen og Sportsklubben Brann er enige om at førstnevnte overdrar sin aksjepost i Brann Stadion AS til Brann. I dag eies Brann Stadion AS av Stor-Bergen med 51 prosent, og Brann vil bli eneeier av selskapet når overdragelsen er et faktum.


Sitat fra brann.no.. Analyser i vei hva dette innebærer..

Link???

Ligger ute i Garderoben. Blir ikke offentliggjort på mange timer. Så det i det jeg var på vei ut døren, så bare slengte inn ingressen her..

Nixon

Brann overtar hele Stadion

Stor-Bergen og Sportsklubben Brann er enige om at førstnevnte overdrar sin aksjepost i Brann Stadion AS til Brann. I dag eies Brann Stadion AS av Stor-Bergen med 51 prosent, og Brann vil bli eneeier av selskapet når overdragelsen er et faktum.

Bakgrunnen for Stor-Bergens engasjement i Brann Stadion AS skriver seg tilbake til 2002, da SB fikk en henvendelse fra Handelsbanken om en kunne være med og hjelpe Brann til å unngå konkurs. Ved at Stor-Bergen overtok 51 prosent av eierandelen i Brann Stadion AS, gikk Handelsbanken med på å slette 35 millioner kroner av Branns gjeld til banken.

Boligbygging lite aktuelt
Tanken bak prosjektet var at det skulle bygges boliger i tilknytning til moderniseringen av anlegget. Nå har andre konsepter sikret nødvendig egenkapital til utbyggingen og inntektene fra boligbygging er mindre aktuelt.

-Vi synes det er naturlig å trekke oss ut når boligdelen utgår, sier informasjonsansvarlig i Stor-Bergen, Steinar Jensen.

-Den største julegaven noensinne
Daglig leder i Brann Stadion AS, Terje Reistad, sier til Brann.no at Stor-Bergen har vært meget generøse: -De tar kun med seg sin andel av aksjekapitalen, og et beløp de har skutt inn til egenkapitalen - tilsammen rundt åtte millioner kroner, sier Reistad.

-Dette er en snuoperasjon av rang, og jeg vil betegne det som et lite mirakel, sier daglig leder i Sportsklubben Brann, Bjørn Dahl. Styreleder i Brann, Magne Revheim, slutter seg til sin administrative leder: -Dette er den største julegaven som er gitt til Brann og Bergen, sier Revheim, som i 2002 var styreleder i en klubb som var på konkursens rand, og som snart en eneieer av en av landets mest moderne idrettsarenaer.
Rød makt på Hansa!

paf

Dette er jo virkelig storartede nyheter. En stor, stor takk til boligbyggelaget. Det er virkelig et mirakel. Hvem skulle trodd at Brann skulle være herre i eget hus igjen noensinne. Dette er helt på linje med da kommunen ga Stadion tilbake til klubben etter krigen. Virkelig noe for historiebøkene.

DJ_ADG

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2470295.ece
QuoteMen i 2008 blir det trolig mulig for flere å kjøpe partoutkort. Da skal nye Brann Stadion stå ferdig med 20 500 sitteplasser.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

paf

Quote from: "DJ_ADG"http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2470295.ece
QuoteMen i 2008 blir det trolig mulig for flere å kjøpe partoutkort. Da skal nye Brann Stadion stå ferdig med 20 500 sitteplasser.

Fortsatt ca 700 plasser igjen på nordre tribune ser jeg på Billettluka, men der er det jo minimum 4.000 ekstra på bordet for å ha plassen i to år. Regner med det kan gå veien... På tide med en oppdatering om Hansa... eh Frydenbø etterhvert?

ole

Kapasiteten på staddaen økes til "nærmere 22000" leser jeg i BT.
Bra

Kirk

Bjørn Dahl er sitert i BT i dag på at kapasiteten vil øke når planene om boliger er skrinlagt:

"Den økte plassen gjør også at vi øker tilskuerkapasiteten til nærmere 22.000, sier Dahl."

Dette er forutsatt at de ikke bygger VIP-bokser på søndre tribune. Veldig bra hvis dette stemmer! Forøvrig skjønner jeg ikke hvorfor de ikke har levert inn ny reguleringssøknad for lenge siden?

Linker:
http://fotball.bt.no/eliteserien/article71000.ece
http://fotball.bt.no/eliteserien/article71002.ece

Xminator

Hehe, da hadde Petter Puddefjord rett i "ryktet" sitt tidligere i tråden...

Petter Puddefjord

There's only ONE Petter Puddefjord!

22.000 høres definitivt bedre ut enn 20.000. Da kan vi virkelig konkurrere mot RBK igjen, til de bygger Lerkendal ut ytterligere.

Atter en gang har JEG fått rett, men jeg skal være storsinnet. Jeg skal la være å hovere over denne Krøvel Vellevold.

Corran

Du har vel ikke hatt mer rett Du har jo uttalt at stadion blir altfor liten og at det er en skandale at de ikke bygger den mye større og helst med plass til 30000 :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Petter Puddefjord


Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krøvel vellevold

Quote from: "Petter Puddefjord"There's only ONE Petter Puddefjord!

22.000 høres definitivt bedre ut enn 20.000. Da kan vi virkelig konkurrere mot RBK igjen, til de bygger Lerkendal ut ytterligere.

Atter en gang har JEG fått rett, men jeg skal være storsinnet. Jeg skal la være å hovere over denne Krøvel Vellevold.


Hva har du fått rett i da? At Brann bygger ut til 22000 i stedet for 20000, gir vel ikke deg rett i noe som helst! Jeg har aldri sagt at dette ryktet du hadde hørt, var løgn. Det er det andre som har sagt. At Brann bygger 22000 i stedet for 20000, gir ikke deg rett i at 20000 er for lite.

Forresten: "Atter en gang" har du rett??????? Du har aldri hatt rett i noe som helst. Det er jo nok å trekke frem alle gangene du spådde fullt hus, og så ble det jo ikke det, og så måtte du etterpå bortforklare det med at det var ironi. Herregud!
Legg ned hele klubben!

Xminator

Krøvel, du liker å grave i gamle poster. For noen månder siden hadde PP ett innlegg på dette forumet der han via "sikre kilder" hadde hørt at man hadde nye planer og kom nærmere 22000 sitteplasser.

QuoteSkrevet: Tir Aug 15, 2006 2:08 pm    Tittel:    

--------------------------------------------------------------------------------

YES!

Hørte nettopp et rykte (jada, bare angrip meg for dette) om at Brann opererer nå med en høyere kapasitet enn den vi har hørt tidligere (20.052). Den nye kapasiteten skal visstnok være på 21.433 sitteplasser, og endringene skal være på langsidene der det skal komme minst en ekstra rad, samt at VIP-rommene skal ta litt mindre plass.

HÃ¥per dette er riktig! Halleluja!

Hvis man i tillegg kan gjøre nedre del av Hansa om til ståtribune i enkelte kamper, kan vi ta inn flere folk enn Lerkendal.

YES!


Nå holder jeg selvsagt døren åpen for at denne PP hadde griseflask. Det gledeligste er vel uansett at de nå har en tanke om å komme opp mot/over 22000? Eller vil "enkelte" ta det som ett personlig nederlag?

Jeg bare krysser fingrene for at ikke blårussen bestemmer seg for Allmenning 2 på søndre. Og faktisk lager en helhetlig tribune uten glassvegger og viplosjer.

Willy Wonka

Nå skal det vel også sies at Petter har drevet å hylt om 25-30000 slik som jeg har fått med meg.
At han nå slår seg på brystet over at det ser ut til å bli 22 000, og at han har fått "rett", ser jeg på som en bekreftelse på at han har innsett at det ikke er bruk for 25-30 000. Om vi klarer å fylle 22 000, gjennstår å se.

Men så var også begrunnelsen i starten at vi burde ha større stadion en RBK, så...

Xminator



Pondan

Nye bilder i dag. Syns fasaden på stadion blir fin.. På bildene som er blitt vist så det veldig enkelt ut, men no begynner det å ta seg bra til..

Brannmus


Syntes det er enkelt og stilrent. Flott og moderne fasade. Kraftig oppgradering fra hva vi har vært vant til og helt klart et steg i riktig retning.

Bare å håpe av den slites fint og ser bra ut også de neste sesongene.

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"Krøvel, du liker å grave i gamle poster. For noen månder siden hadde PP ett innlegg på dette forumet der han via "sikre kilder" hadde hørt at man hadde nye planer og kom nærmere 22000 sitteplasser.

QuoteSkrevet: Tir Aug 15, 2006 2:08 pm    Tittel:    

--------------------------------------------------------------------------------

YES!

Hørte nettopp et rykte (jada, bare angrip meg for dette) om at Brann opererer nå med en høyere kapasitet enn den vi har hørt tidligere (20.052). Den nye kapasiteten skal visstnok være på 21.433 sitteplasser, og endringene skal være på langsidene der det skal komme minst en ekstra rad, samt at VIP-rommene skal ta litt mindre plass.

HÃ¥per dette er riktig! Halleluja!

Hvis man i tillegg kan gjøre nedre del av Hansa om til ståtribune i enkelte kamper, kan vi ta inn flere folk enn Lerkendal.

YES!


.


Her står det jo 21433. Brann snakker jo om oppunder 22000. Så det kan vel neppe regnes å være det samme tallet det snakkes om.

Dessuten står det at det kommer endringer på langsidene (i flertall), og at VIP-rommene skal ta mindre plass. Men det står ikke ett ord om det bare er snakk om den ene langsiden, og at den økte kapasiteten ikke skyldes EN rad (nesten 2000 ekstra seter på en langside er faktisk mange ekstra rader), og det står heller ikke ett ord om at det er pga skrinlegging av boligprosjektet. Så jeg tror neppe det er det samme det snakkes om, selv om PP nå prøver å fortelle alle at han har visst dette lenge.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Her står det jo 21433. Brann snakker jo om oppunder 22000. Så det kan vel neppe regnes å være det samme tallet det snakkes om.


Høres ut som en Plan B dersom ikke avtalen med Stor-Bergen gikk i orden. Så det kan kanskje tyde på at Brann lenge har sett behovet for noen flere plasser? Ikke godt å si.
Rød makt på Hansa!

jako

Så på bildene av utbyggingen og legger merke til at det er en åpning mellom nordre og klokkesvingen. Skal det være slik eller skal den tettes igjen som vist på skissene som var lagt ut i sin tid?
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Henki

Quote from: "jako"Så på bildene av utbyggingen og legger merke til at det er en åpning mellom nordre og klokkesvingen. Skal det være slik eller skal den tettes igjen som vist på skissene som var lagt ut i sin tid?


Skal nok tettes igjen, de bruker åpningen som ankomstvei for anleggsmaskiner og biler nå.
Ballen skal fremover!

SK Fire

Dette er jo helt GENIALT; en herlig sak å våkne til i dag!

Et aldri så lite jule-lyskespark til minimalisten Krølle er det nok også.

Det jeg er litt redd for er at Dahl skal falle for fristelsen og bygge ut
VIP-plasser (med vindusrekke mot banen) i nåværende hovedtribune, hvorpå man plutselig er tilbake til tidligere estimerte 20.000 seter.

"Innvendige" losjer er helt ok., disse spiser ikke av kapasiteten.

Men vi får håpe at det ordner seg!

Jeg ønsker imidlertid også at man fyller ut mellom søylene øverst på BT-tribunen og lager sving nord og sør på Hansa-tribunen.

En annen ting jeg ivrer for, som jeg ikke har sett debattert her inne,
er å la Hansa-tribunen få seterader som løper helt ned til gressmatten, slik som på nevnte BT-tribune.

Det burde la seg gjøre rimelig enkelt og uten for store økonomiske kostnader.

Da vil vi få flere sitte/ståplasser (2/3 rader?) i tillegg til at det ser mye mer estetisk korrekt og ut og blir mye mer intimt .

Kanskje Krølle har noen tall på hvor mange seter det ville utgjort, han er flink til å beregne slikt...

Forøvrig idiotisk å se Brann-spillerne må hoppe/klatre for å nå publikum ved scoringer i bak målet mot vest.

SK Fire

Er det andre som har reagert på hvor mye kjappere utbyggingen av den nye hovedtribunen går, sammenlignet med Bt-tribunen?

Kanskje på grunn av streikeproblematikk og økonomiske utfordringer med BT, men likevel.

FLOTTE GREIER, BRANN!

DJ_ADG

Quote from: "SK Fire"Er det andre som har reagert på hvor mye kjappere utbyggingen av den nye hovedtribunen går, sammenlignet med Bt-tribunen?!


Kansje pga BT startet de fra grunnen av og måtte grave mye jord vekk. Mens nye hovedtribunnen startet de på i sommer. men e ikkej før Umbro var vekke man virkelig så korlangt de hadde kommet.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

krøvel vellevold

Quote from: "SK Fire"Et aldri så lite jule-lyskespark til minimalisten Krølle er det nok også.

.


Et lyskespark til meg? Som om det er meg alene som syns 20000 er nok. Er vel stort sett bare et par-tre personer som har skreket over at 20000 er for lite. Vi som har ment at det er nok, har vært i klart flertall. Men det er jo hyggelig at du ser på meg som fornuftens frontfigur og ansikt utad!

Skjønner heller ikke hvordan dette kan være et lyskespark! Tror du jeg går rundt og er lei meg for at kapasiteten øker med under 2000? Hadde det også vært et lyskespark om kapasiteten ble økt med 200? At jeg har sagt at 20000 er nok, betyr ikke at det er et nederlag om det blir 20070, 20632 eller 21142. Eller mener du at denne økningen "beviser" at jeg har tatt feil når jeg har sagt at 20000 er nok? Jeg støttet Branns planer om å bygge 20000, og så ingen grunn til å lage noe opprør mot det tallet (slik Petter Pudding har gjort). Nå blir tallet på 21xxx (oppunder 22000), og hva så? Javel, flott! Da blir det flere tilskuere 16.mai, kanskje mot RBK, og så blir det flere tomme seter på de fleste andre kampene.
Legg ned hele klubben!

anders_flanderz

Quote from: "DJ_ADG"
Quote from: "SK Fire"Er det andre som har reagert på hvor mye kjappere utbyggingen av den nye hovedtribunen går, sammenlignet med Bt-tribunen?!


Kansje pga BT startet de fra grunnen av og måtte grave mye jord vekk. Mens nye hovedtribunnen startet de på i sommer. men e ikkej før Umbro var vekke man virkelig så korlangt de hadde kommet.
rite Drite Drite Drite på Oslo By

anders_flanderz

rite Drite Drite Drite på Oslo By

SK Fire

QuoteEt lyskespark til meg? Som om det er meg alene som syns 20000 er nok. Er vel stort sett bare et par-tre personer som har skreket over at 20000 er for lite. Vi som har ment at det er nok, har vært i klart flertall. Men det er jo hyggelig at du ser på meg som fornuftens frontfigur og ansikt utad!


Vel...Da er det noe merkelig at en etter en av debattantene her tiljublet de nye opplysningene om at kapasiteten ville bli utvidet til noe under 22.000 som følge av at det ikke blir bygget leiligheter i søndre tribune likevel.

Hvis flertallet mener -som du hevder- at 20.000 er nok, så ville man sett folk fremme ukvemsord i stedet. Dette faller på sin egen urimelighet.

QuoteAt jeg har sagt at 20000 er nok, betyr ikke at det er et nederlag om det blir 20070, 20632 eller 21142


Vel, så sterkt og engasjert du har gang etter gang debattert mot +20000-opinionen, så må dette være et rimelig stort nederlag for deg. ;)

Hadde du ikke brydd deg, så hadde det vært litt merkelig med alle disse følelsesladde innleggene dine. Du møter deg selv litt i døren med dette utsagnet, synes jeg.

SK Fire

Jeg sier det igjen. Hva med å bygge et par seterader til nederst på Hansa-tribunen, slik som på BT og etter hvert resten av stadion?

Dette må la seg gjøre med relativt enkle grep.

Vi får dermed både flere seter og et mer intimt og estetisk vakkert stadion-anlegg.

Vet du hvor mye man kan øke kapasiteten med dette, Krølle?

krøvel vellevold

Quote from: "SK Fire"[
Vel...Da er det noe merkelig at en etter en av debattantene her tiljublet de nye opplysningene om at kapasiteten ville bli utvidet til noe under 22.000 som følge av at det ikke blir bygget leiligheter i søndre tribune likevel.

Hvis flertallet mener -som du hevder- at 20.000 er nok, så ville man sett folk fremme ukvemsord i stedet. Dette faller på sin egen urimelighet.
-----
Vel, så sterkt og engasjert du har gang etter gang debattert mot +20000-opinionen, så må dette være et rimelig stort nederlag for deg. ;)

Hadde du ikke brydd deg, så hadde det vært litt merkelig med alle disse følelsesladde innleggene dine. Du møter deg selv litt i døren med dette utsagnet, synes jeg.


Hør her, Mr. Petter Pudding-kloning: At folk syns det er flott at kapasiteten nå blir 21xxx, betyr vel ikke nødvendigvis at de syntes 20000 var altfor lite?
---
Og det er jo for faen ikke noe nederlag for meg at kapasiteten nå ender på 21000-tallet! Hvorfor er det et nederlag for meg? Mener du seriøst at hvis jeg sier at 20000 er nok, så er alle tall over 20000 (f.eks. 20001, 20010, 20100 eller 21000) et NEDERLAG? Hvor dum går det an å bli? Har aldri sagt at vi for enhver pris måtte unngå et stadion med mer enn 20000 plasser. Jeg har kun snakket imot alle disse som har krisemaksimert og laget superskandale av at det "kun" ble 20000, fordi jeg mener 20000 holder lenge. Om kapasiteten nå likevel blir litt høyere, så er jo det for faen ikke et nederlag! Er du tilbakestående?

Kapasiteten skulle bli 20500 (noe jeg syntes var nok), så skulle den bli 20050 (noe jeg syntes var nok), og nå skal den bli 21xxx. Og da skal dette liksom være et nederlag og lyskespark for meg? Latterlig!
Legg ned hele klubben!


nummer9

Det å fokusere så veldig på makskapasitet i forhold til RBK er bare tull. Det Krøvel sier om å kaste billetter etter folk, resulterte jo faktisk at etter fjorårssesongen hadde Brann hatt mere kr i billettinntekter enn RBK. Husker det var en sak om dette siden Brann hadde betalt mest til NFF i den prosentdelen de skal ha av inngangspengene.

Hva hjelper det å ha meswt plasser om man må lokke med tilskuere med lavere inngangspris for å få fullt. Sikkert noen som har gjennomsnittstilskuertall for både Brann og rbk den sesongen, men husker ii alle fall at rbk hadde mere enn oss.

Snublefot

Quote from: "nummer9"Det å fokusere så veldig på makskapasitet i forhold til RBK er bare tull. Det Krøvel sier om å kaste billetter etter folk, resulterte jo faktisk at etter fjorårssesongen hadde Brann hatt mere kr i billettinntekter enn RBK. Husker det var en sak om dette siden Brann hadde betalt mest til NFF i den prosentdelen de skal ha av inngangspengene.

Hva hjelper det å ha meswt plasser om man må lokke med tilskuere med lavere inngangspris for å få fullt. Sikkert noen som har gjennomsnittstilskuertall for både Brann og rbk den sesongen, men husker ii alle fall at rbk hadde mere enn oss.


jeg må innrømme at det hadde ikke gjort meg noe å betalt litt mindre for plassene=)

jeg synger jo like mye og lager jo like mye stemning om jeg må betale 70, 100 , 130 eller 200 kroner for billetten..

Vicar in a Tutu

Sk Fire spør: "Jeg sier det igjen. Hva med å bygge et par seterader til nederst på Hansa-tribunen, slik som på BT og etter hvert resten av stadion?"

Vicar in a Tutu kommenterer:
Bjørn Dahl gav på et foredrag nylig uttrykk for sitt ønske om å gjøre stadion så intim som mulig. I den forbindelse skulle de visst også bygge seterader helt ned til gresset på Hansa. Han var også opptatt av at stadion kun skal ha én høyde med (elektroniske) reklameskilt rundt banen, ikke flere etasjer med reklame fra gresset til tribunen slik de har på bla lerkendal, viking stadion, color line osv osv.
Bruun-Hansen, Jæger, Algerøy, Reistad, J. T. Guntveit og Nystemten må gå!

krøvel vellevold

Quote from: "Petter Puddefjord". Det er her du ikke har fnugg av peiling på fotballinteressen i Bergen. Jeg vedder identiteten min på at det kommer til å bli sinnsykt trangt om plassene på nesten samtlige kamper når stadion er ferdig utbygget (forhåpentligvis til drøye 22.000), og at du er så flau at du aldri mer skriver en setning på dette forumet.
.


At jeg ikke har et fnugg av peiling på fotballinteressen i Bergen? hahaha! Er det ironi igjen? Er det stand-up? Jeg var mye nærmere å tippe rett tilskuertall enn deg i hele høst. Du tippet fullt hus på hver jævla kamp. Selv et par timer før avspark, der ingen salgstall tydet på at det ville bli i nærheten av fullt, kom du med garantier om full stadion. Så man kan jo spørre seg om hvem som ikke har et fnugg av peiling på fotballinteressen i Bergen...
Legg ned hele klubben!

Brannmus

Quote from: "Vicar in a Tutu"Bjørn Dahl gav på et foredrag nylig uttrykk for sitt ønske om å gjøre stadion så intim som mulig. I den forbindelse skulle de visst også bygge seterader helt ned til gresset på Hansa. Han var også opptatt av at stadion kun skal ha én høyde med (elektroniske) reklameskilt rundt banen.

Petter Puddefjord

Du har ikke peiling vellevold. Det går ikke an å diskutere med deg. "Tippet rett tilskuertall i høst...." Du skjønner rett og slett ikke hva som er fleip og ironi, i forhold til det som er seriøst ment. Du trenger en alvorlig mentalsjekk. Vet du hva sosial intelligens er?

Nå kommer vel et nytt innlegg på hundre linjer om alt mulig pølsevev..? Fint for deg at du har funnet dette forumet hvor du kan spre om deg med løkrullmeninger, og alle tolvåringene synes du er verdens kuleste.

Hva gjør du når stadion er bortimot SMEKKFULL i kamp etter kamp i 2008, ferdig utbygget til rundt 22.000? Hvordan skal du da bortforklare at du hevder det kun er 16. mai og Brann-RBK som ville bli utsolgt, mens resten av kampene blir glisne?

Du kan begynne allerede nå med noen av dine latterlige bortforklaringer. Du har tapt. Ro, ro til fiskeskjær!

Endre

Gud hjelpe meg så lei jeg er av å lese denne evige kranglingen om tilskuertall mellom dere to. Kan dere ikke bare innse at dere ikke er enige?
Dere skriver jo det samme om og om igjen.

krøvel vellevold

Quote from: "Petter Puddefjord"Du har ikke peiling vellevold. Det går ikke an å diskutere med deg. "Tippet rett tilskuertall i høst...." Du skjønner rett og slett ikke hva som er fleip og ironi, i forhold til det som er seriøst ment. Du trenger en alvorlig mentalsjekk. Vet du hva sosial intelligens er?

!


Du er og blir en idiot! Du bortforklarer og ror deg vekk med at det var ironi alle disse tipsene dine om at det ville bli fullt på hver kamp i høst. I så fall har du en elendig ironisk sans. Det er som om jeg skulle sagt at det har regnet 74 mm. siste døgn, og så etterpå sagt at det var ironi og alle burde jo skjønt at det ikke har regnet 74 mm., for det har jo regnet 59 mm. Du er den mest useriøse debattanten her inne, og skulle vært utestengt for lenge siden. Du står jo ikke for noe av det du sier. Tar du feil, så skylder du det på ironi.
Legg ned hele klubben!

Pondan

Kan noen stenge denne tråden no? Den er virkelig blitt latterlig dårlig.. De 2 klovnene kan dele msn adr og kakkle der..

Marek

Quote from: "Pondan"Kan noen stenge denne tråden no? Den er virkelig blitt latterlig dårlig.. De 2 klovnene kan dele msn adr og kakkle der..


Kan noen til helvete se til å slutte å rope om at tråder skal stenges?
Om du ikke vil lese det som blir sagt så hold deg unna og la moderatorene ta seg av de som eventuelt måtte ødelegge tråder.
ons Ivar skal hem...

Corran

Quote from: "Marek"
Quote from: "Pondan"Kan noen stenge denne tråden no? Den er virkelig blitt latterlig dårlig.. De 2 klovnene kan dele msn adr og kakkle der..


Kan noen til helvete se til å slutte å rope om at tråder skal stenges?
Om du ikke vil lese det som blir sagt så hold deg unna og la moderatorene ta seg av de som eventuelt måtte ødelegge tråder.


Folk kan vel få rope ka de vil. Er bedre det en for 10000 gang se krøvel og puddisen krangle om hvem som sa hva og hva som har rett.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Marek

Quote from: "Corran"Folk kan vel få rope ka de vil. Er bedre det en for 10000 gang se krøvel og puddisen krangle om hvem som sa hva og hva som har rett.


Det kan de, men når de roper på å stenge tråder og i andre tilfeller kaste ut folk så hindrer jo de andre den rettigheten de påberoper seg selv.
Folk klarer å ignorere de innleggene de ikke vil lese, jeg gjør det i mange tråder. Debatten mellom Velle og Pudding leser jeg med stor glede.
ons Ivar skal hem...

Xminator

Glimrende om det stemmer dette med Hansatribunen.

Go Up