• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Den Store Stadion-utbyggings-tråden

Started by Kirk, November 08, 2005, 21:03:04 PM

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Go Down

Petter Puddefjord

Stikker trynet inn for å si følgende:

Har (selvsagt) fulgt med, og må si at det er gapskrattende morsomt å se folk mad panikk nå, etter at tallet mellom 17- og 18.000 har dukket opp. Jeg blir hånet når jeg hevder at stadion blir for liten med 20.000, og ønsker minst 3-4000 flere sitteplasser, men når det nå snakkes om 2-3000 ferre enn 20.000, da er det ramaskrik. Stikk fingeren i jorden!

Brann er en fiaskoklubb, både sportslig og administrativt!

Det er en skandale å rote vekk gullet når man leder med 10 poeng, og det er en skandale å bygge for liten stadion.

Marek

Quote from: "Petter Puddefjord"Stikker trynet inn for å si følgende:

Har (selvsagt) fulgt med, og må si at det er gapskrattende morsomt å se folk mad panikk nå, etter at tallet mellom 17- og 18.000 har dukket opp. Jeg blir hånet når jeg hevder at stadion blir for liten med 20.000, og ønsker minst 3-4000 flere sitteplasser, men når det nå snakkes om 2-3000 ferre enn 20.000, da er det ramaskrik. Stikk fingeren i jorden!

Brann er en fiaskoklubb, både sportslig og administrativt!

Det er en skandale å rote vekk gullet når man leder med 10 poeng, og det er en skandale å bygge for liten stadion.


Noe positivt må du vel klare å si om Brann?
ons Ivar skal hem...

Henki

Er det noen som bor i nærheten av Stadion som kunne tatt noen bilder av utbyggingen og lagt dem ut? På Brann.no har de jo tatt ferie ser det ut som.
Ballen skal fremover!


chris_henrik

Quote from: "Brannmus"http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5104

Nye bilder.. Fra Brann.no.. ;0)


Ser her ja, nå er det ingen vei tilbake....
Er det noen med litt byggteknisk erfaring som kan fortelle noe om gangen videre nå? Når hele Umbro er fjernet, så starter de vel å bygge nærmest Hansa for så å jobbe seg mot BT, før BT-hjørnet lukkes?

Om det blir mindre enn 20 000 er forøvrig det en skandale. Også lenge siden vi har hørt noe om boligplanene i søndre-tribune. Har Stor-Bergen gitt helt opp?
<BRANN> ..... DKFM

krøvel vellevold

Quote from: "Petter Puddefjord"Stikker trynet inn for å si følgende:

Har (selvsagt) fulgt med, og må si at det er gapskrattende morsomt å se folk mad panikk nå, etter at tallet mellom 17- og 18.000 har dukket opp. Jeg blir hånet når jeg hevder at stadion blir for liten med 20.000, og ønsker minst 3-4000 flere sitteplasser, men når det nå snakkes om 2-3000 ferre enn 20.000, da er det ramaskrik. Stikk fingeren i jorden!

Brann er en fiaskoklubb, både sportslig og administrativt!

Det er en skandale å rote vekk gullet når man leder med 10 poeng, og det er en skandale å bygge for liten stadion.


Fordi det er stor forskjell på 17000 og 20000, og stor forskjell på 20000 og 23000. Merkelig at du håner at vi syns det er for lite med 17000, men nok med 20000, når du selv syns 20000 er helt skandaløst mens 23000 er ok.

Brann er en fiaskoklubb sier du. Men da skulle det vel heller ikke være noen grunn til at interessen skulle øke i fremtiden, eller hva? Med andre ord: 20000 vil også i fremtiden være nok!
Legg ned hele klubben!

Erlend

saken er at i Ã¥r holdt vi et snitt pÃ¥ nesten 17000.  Hvis vi fÃ¥r en like god sesong neste Ã¥r vil det bli fullt pÃ¥ hver kamp, og da er stadion for liten.  23000 er kanskje litt mye akkurat nÃ¥, bedre Ã¥ kunne vise et ikke sÃ¥ altfor stort stadion med omtrent ingen ledige plasser enn et stort satdion med masse ledige plasser, men interessen vil nok vokse i fremtiden.  Synes 20000 høres greit ut, spesielt sitteplasser kunne det vært mer av

Corran

Trist å se men setet mitt e borte Og alt det var festet til
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

jako

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "jako"Kødder du X?

17000 er jo skandale. Blir jo umulig å skaffe billetter etterhvert.


Tullprat! De som vil ha billett, får billett! Hvis folk somler i ukesvis med å kjøpe billett; synd for dem.


Hva pokker er det for pisspreik? Hvis interessen øker å og antallet tilgjengelige billetter minker sier det seg selv at det bli vanskeligere å skaffe billetter. For å ikke snakke om hvor dyre billettene blir.

De eneste som taper på dette er de som har dårlig råd. Og 1700 er altfor lite. Det ser man jo i år.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Gepard

Lager man en stadion med kun 17 000 plasser begynner jeg å tvile på Dahl og co..


En komplett skandale ville det vært. Den nissen som i såfall har funnet på at man heller vil ha en så liten stadion, med skyhøye priser (sesongkort for 5000 kroner noen ?), bør pelle seg ut at idrettsveien.

Kommer man seg ikke over 20 000 tallet tror jeg man etter hvert finner ut at man har bommet totalt med denne utbyggingen, og at man innen 10-15 år må finne seg et nytt stadion. Dette selvsagt også pga idiotene i Nymarks Vel bla..

Brannfrelst

Quote from: "jako"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "jako"Kødder du X?

17000 er jo skandale. Blir jo umulig å skaffe billetter etterhvert.


Tullprat! De som vil ha billett, får billett! Hvis folk somler i ukesvis med å kjøpe billett; synd for dem.


Hva pokker er det for pisspreik? Hvis interessen øker å og antallet tilgjengelige billetter minker sier det seg selv at det bli vanskeligere å skaffe billetter. For å ikke snakke om hvor dyre billettene blir.

De eneste som taper på dette er de som har dårlig råd. Og 1700 er altfor lite. Det ser man jo i år.


1700 syns eg er ALTFOR lite også :) Men det bør bli mellom 20-21.000. Med 16.500 ca i snitt i år,bør vi klare godt over 17.000 når det nye står ferdig i 2008. Syns ikke de bør rive Hansa,litt av sjelen på "gamle" stadion bør stå igjen. Selv om den ikke er så altfor mange år gammel.
2.10.07-Gullet kom hem!

purolatino

Hvis eg fikk velge, bør Brann rive hele Hansa tribunen også og bygge en tribune lik BT tribunen der også med svinger slik vi får en helt lukket stadion. Vil se rart ut med Hansa tribunen på den ene kortsiden, mens resten av Stadion forhåpentligvis blir sammenhengende. Så kan heller Brann bygge VIP bokser i svingen Hansa/Norde også! Blir sikkert umulig å bygge svinger på Hansa siden som går i ett med de nye tribunene hvis de ikkje river Hansa tribunen. Eller får de bygge Søndre Tribune i Hansa stilen slik at det kan se noelunde bra ut!

naitsirk

no e da flott at du ikkje velger.
hadde brann bygd ny hansa så kunne me gløyma nye spelarar dei neste 5-10 årene.

Bataljonen

Quote from: "purolatino"Hvis eg fikk velge, bør Brann rive hele Hansa tribunen også og bygge en tribune lik BT tribunen der også med svinger slik vi får en helt lukket stadion. Vil se rart ut med Hansa tribunen på den ene kortsiden, mens resten av Stadion forhåpentligvis blir sammenhengende. Så kan heller Brann bygge VIP bokser i svingen Hansa/Norde også! Blir sikkert umulig å bygge svinger på Hansa siden som går i ett med de nye tribunene hvis de ikkje river Hansa tribunen. Eller får de bygge Søndre Tribune i Hansa stilen slik at det kan se noelunde bra ut!


Problemet er at Hansatribunen er bygget oppå en myr så det er ikke sikkert at dette kan la seg gjøre.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe


Xminator

Det er vel fjell bak/under i sør og øst.

krøvel vellevold

Quote from: "jako"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "jako"Kødder du X?

17000 er jo skandale. Blir jo umulig å skaffe billetter etterhvert.


Tullprat! De som vil ha billett, får billett! Hvis folk somler i ukesvis med å kjøpe billett; synd for dem.


Hva pokker er det for pisspreik? Hvis interessen øker å og antallet tilgjengelige billetter minker sier det seg selv at det bli vanskeligere å skaffe billetter. For å ikke snakke om hvor dyre billettene blir.

De eneste som taper på dette er de som har dårlig råd. Og 1700 er altfor lite. Det ser man jo i år.


De som virkelig vil ha billett, får det hvis de er tidlig ute. Enten ved å kjøpe p-kort eller ved å kjøpe billett når salget åpner. De som venter til to timer før kampstart, får det kanskje ikke. Synd for dem.
Legg ned hele klubben!

DJ_ADG

17000 under en sesong med ombygging e faktisk veldig bra. Da Hansa ble bygget var det vel bare plass til 12500.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

jako

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "jako"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "jako"Kødder du X?

17000 er jo skandale. Blir jo umulig å skaffe billetter etterhvert.


Tullprat! De som vil ha billett, får billett! Hvis folk somler i ukesvis med å kjøpe billett; synd for dem.


Hva pokker er det for pisspreik? Hvis interessen øker å og antallet tilgjengelige billetter minker sier det seg selv at det bli vanskeligere å skaffe billetter. For å ikke snakke om hvor dyre billettene blir.

De eneste som taper på dette er de som har dårlig råd. Og 1700 er altfor lite. Det ser man jo i år.


De som virkelig vil ha billett, får det hvis de er tidlig ute. Enten ved å kjøpe p-kort eller ved å kjøpe billett når salget åpner. De som venter til to timer før kampstart, får det kanskje ikke. Synd for dem.


Flott holdning!
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

monzilla

Jeg er helt enig med Krøvel. De som vil ha bilett greier å skaffe det.

Haugen2

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "purolatino"Hvis eg fikk velge, bør Brann rive hele Hansa tribunen også og bygge en tribune lik BT tribunen der også med svinger slik vi får en helt lukket stadion. Vil se rart ut med Hansa tribunen på den ene kortsiden, mens resten av Stadion forhåpentligvis blir sammenhengende. Så kan heller Brann bygge VIP bokser i svingen Hansa/Norde også! Blir sikkert umulig å bygge svinger på Hansa siden som går i ett med de nye tribunene hvis de ikkje river Hansa tribunen. Eller får de bygge Søndre Tribune i Hansa stilen slik at det kan se noelunde bra ut!


Problemet er at Hansatribunen er bygget oppå en myr så det er ikke sikkert at dette kan la seg gjøre.


Ikke noe problem. Bygges det på riktig måte, kan det bygges alle steder.

viks



Ser ut som vi vil få den karakteristiske buen på taket på gamle umbro siden utifra bildene. Trodde den skulle være over gamle sitte.

Noen som vet noe?
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Xminator

Den ble vel flyttet da de byttet side i fjor vinter.

Toa

Vet ikke om akkurat dette er lagt ut før i tråden, men her finner dere en del tegninger av stadion (og en del annet):

http://bergen.kommune.no/bksak/utv_caseinfo.asp?caseno=45306&utvkode=BR1&db_source=1&dayno=293&Year=20.09.2006
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Toa

Quote from: "viks"

Ser ut som vi vil få den karakteristiske buen på taket på gamle umbro siden utifra bildene. Trodde den skulle være over gamle sitte.

Noen som vet noe?


I forhold til denne, så ser det ikke ut til å bli noen bue:

http://bergen.kommune.no/BKSAK_filer/bksak%5C0%5CVEDLEGG%5C2005132299-13.pdf
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

chris_henrik

Quote from: "Toa"
I forhold til denne, så ser det ikke ut til å bli noen bue:

http://bergen.kommune.no/BKSAK_filer/bksak%5C0%5CVEDLEGG%5C2005132299-13.pdf


Ser ut til at Brann prøver seg på en frekkis. Det blir ikke noe bue, mer en boks. Den er ikke tegnet inn på de to øverste tegningene, men kun på den nederste til venstre.

Flott at noen overvåker rådhusets edb-systemer !
<BRANN> ..... DKFM

DJ_ADG

Stadion kapasitet neste år;

Hansa ca3900plasser;
Gammle Sitte; 4600
Klokksevingen; ca4000
Nordre tribunnen; ca6000

Det blir 18500. Tallene e hentet fra SkBrann.org og fra de søknad greiene som Toa la ut.

Men eg tror grunnen til at Brann skriver 17000 i partoutkort infoen er at de har gjort klart til bortefelt opp til ca1500, altså minst 17000 plasser for Brann supportere og eg regner med at det tallet e støre mot lag med få borte supportere.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

viks

Fremgår vel ganske klart av bildet at det i hvertfall blir en eller annen type forhøyning på taket der..Regner da med at det er denne buen lik den på Viking stadion..?
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

DJ_ADG

Quote from: "viks"Fremgår vel ganske klart av bildet at det i hvertfall blir en eller annen type forhøyning på taket der..Regner da med at det er denne buen lik den på Viking stadion..?


Det blir ikkje soim den på Viking stadion pga tegningene synnes eg tyder på at fronten av takket holder samme høyde. Denne høyningen e noe som må til for å få plass til Komentatorbokser og tv-plattform.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

HansaZ

Noen som vet om alt er i rute med tanke på utbygging av den siste langsiden etter neste sesong?

HansaZ

Quote from: "Haugen2"
Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "purolatino"Hvis eg fikk velge, bør Brann rive hele Hansa tribunen også og bygge en tribune lik BT tribunen der også med svinger slik vi får en helt lukket stadion. Vil se rart ut med Hansa tribunen på den ene kortsiden, mens resten av Stadion forhåpentligvis blir sammenhengende. Så kan heller Brann bygge VIP bokser i svingen Hansa/Norde også! Blir sikkert umulig å bygge svinger på Hansa siden som går i ett med de nye tribunene hvis de ikkje river Hansa tribunen. Eller får de bygge Søndre Tribune i Hansa stilen slik at det kan se noelunde bra ut!


Problemet er at Hansatribunen er bygget oppå en myr så det er ikke sikkert at dette kan la seg gjøre.


Ikke noe problem. Bygges det på riktig måte, kan det bygges alle steder.


Fikk bekreftet fra Brann (selv om det er en 8-9 måneder siden) at siste byggetrinn er å fylle seter inn i hjørnene i Hansasvingen.

C@Bøe_79

Quote from: "Haugen2"
Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "purolatino"Hvis eg fikk velge, bør Brann rive hele Hansa tribunen også og bygge en tribune lik BT tribunen der også med svinger slik vi får en helt lukket stadion. Vil se rart ut med Hansa tribunen på den ene kortsiden, mens resten av Stadion forhåpentligvis blir sammenhengende. Så kan heller Brann bygge VIP bokser i svingen Hansa/Norde også! Blir sikkert umulig å bygge svinger på Hansa siden som går i ett med de nye tribunene hvis de ikkje river Hansa tribunen. Eller får de bygge Søndre Tribune i Hansa stilen slik at det kan se noelunde bra ut!


Problemet er at Hansatribunen er bygget oppå en myr så det er ikke sikkert at dette kan la seg gjøre.


Ikke noe problem. Bygges det på riktig måte, kan det bygges alle steder.


Alt er mulig, men det blir en for stor kostnad å bygge nytt der Hansa er.
Og det er riktig at Hansa synker litt hvert år, pga myren under..
Noe som vil bli bedre, no når de har drenert vekk grunnvannet.
Det renner en elv under Stadion, og den SKULLE dreneres vekk fra Stadion.
Om det er gjort gjenstår å se, men denne skulle føres til et "vann" utenfor Stadion..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Brannmus


Snart er tribunen vekke.. Blir rart når ingenting står igjen der. Har liksom ikke slått meg helt ennå.

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5116

Kan vel diskuteres om denne burde få egen tråd, men holder den her. Mye info om hva som skjer da, om ikke alt direkte tilknyttet utbyggingen. Mest aktuelt for denne tråden er vel kanskje dette:

QuoteBrann har satt et tak på antall partoutkort som vil bli solgt til 2007 sesongen på 12 000 seter. Total sittekapasitet for neste sesong blir på 17 000. Totalt vil 800 seter være underlagt krav om plass til bortesupportere. I tillegg vil frikortkvoten være på ca 250. Det betyr at vi kun vil ha 3950 seter tilgjengelig som enkeltbilletter til hver hjemmekamp, hvis vi selger de nevnte 12000 partoutkortene.

Nixon

Rød makt på Hansa!

atlascopo

Vi må ha opp den nye tribunen i syd, forhåpentligvis i 2008

Breiflabben

Quote from: "chris_henrik"
Quote from: "Toa"
I forhold til denne, så ser det ikke ut til å bli noen bue:

http://bergen.kommune.no/BKSAK_filer/bksak%5C0%5CVEDLEGG%5C2005132299-13.pdf


Ser ut til at Brann prøver seg på en frekkis. Det blir ikke noe bue, mer en boks. Den er ikke tegnet inn på de to øverste tegningene, men kun på den nederste til venstre.

Flott at noen overvåker rådhusets edb-systemer !



Ser ikke akkurat vakkert med disse voldsomme VIP losjene i to etasjer på nye hovedtribunen. Synes dette er løst bedre på Viking stadion. Det blir jo flere rader mindre enn i svingen.
Får håpe det ikke blir VIP losjer på andre langsiden.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of sigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!.

Corran

Og hva gjør de med de ca 1000 ledige plassene som er på Hermansen tribunen?
Skal de stå tomme?
Var inne og sjekket setekartet og med å bare kikke kjapt på det så ser det ut som ca 1000 ledige seter. de to ytterste feltene på hver side er nesten tomme
Blir dette solgt som løs billetter?
Hadde ikke det vært bedre å tilby disse som vanlig partoutkort neste sesong til de som i denne sesongen har sott på Umbro
Tviler på at de selger så mange flere Hermansen billetter

Er spent på kor eg havner I dag skal eg på stadda og få tildelt ny plass
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Superjack

Lykke til Corran. Var der i går.
Det som sjokkerte meg da var at folk kunne få seg flere partoutkort enn de hadde i fjor. Feks en som hadde 10 i år fikk seg 16 til neste år.....

Det lukter i grunnen skandale om de som sitter på E og A feltet på Umbro kommer opp og det er fult på langsiden og nesten fult på BT og Hansa...
i taper ALDRI!

Corran

Nei no gruer eg meg te eg skal opp der i dag
Dette lukter skandale lang vei. Vet at en del av de som sitter med meg vurderer å la vær å kjøpe kort neste år

Og hva skjer med de 1000 på hvermansen som ikke er solgt Hvorfor kan ikke vi få tilbud om disse i 2007
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Brannmus

For å være djevelens advokat i et lite øyeblikk, så stiller jeg spørsmålet: Hva kunne Brann gjort annerledes her?

Dette er en tap/tap situasjon for Brann. Uansett hva de gjør, så vil noen klage. At ingen tenkte på å bygge opp dette registeret når Umbro ble bygd er forståelig. Om det ble startet opp for fem år siden, så hadde det vært noen som ble likestilt om det var deres første år eller om det var deres 15 år.

Jeg skjønner frustrasjonen, og jeg skjønner at folk blir forbanna, men av og til lurer jeg på om folk totalt mangler evnen til å se lengre enn sin egen nese.

Så kom med den perfekte løsningen ut i fra forholdene og jeg skal bøye meg i støvet. Ellers mener jeg folk bør skille mellom sin personlige frustrasjon, og det som er "skandale" fra klubbens side.

Superjack

Quote from: "Brannmus"For å være djevelens advokat i et lite øyeblikk, så stiller jeg spørsmålet: Hva kunne Brann gjort annerledes her?

Dette er en tap/tap situasjon for Brann. Uansett hva de gjør, så vil noen klage. At ingen tenkte på å bygge opp dette registeret når Umbro ble bygd er forståelig. Om det ble startet opp for fem år siden, så hadde det vært noen som ble likestilt om det var deres første år eller om det var deres 15 år.

Jeg skjønner frustrasjonen, og jeg skjønner at folk blir forbanna, men av og til lurer jeg på om folk totalt mangler evnen til å se lengre enn sin egen nese.

Så kom med den perfekte løsningen ut i fra forholdene og jeg skal bøye meg i støvet. Ellers mener jeg folk bør skille mellom sin personlige frustrasjon, og det som er "skandale" fra klubbens side.


Jeg synest at ordningen, slik den fremstod i brevet og infoen som ble gitt fra Brann var grei nok. Man har en plass i 2006 på Umbro og skulle få tildelt/velge seg en ny ledig plass for neste sesong.
At felt C fikk kjøpe først, så B/D etterfulgt av A/E i dag er helt fair, MEN når hvem som helst som skulle bytte plass kunne kjøpe seg ett ubegrenset antall nye partoutkort i tillegg så er det ikke bra.
Om jeg hadde ønsket og hatt peng til det det kunne jeg har kjøpt flere 100 partoutkort og det ville ikke vært ledige plasser til dem som tror at det er greie plasser til dem som skal få tildeling i dag.
Det er latterlig.
i taper ALDRI!

Corran

For det første Brann hadde register over ansinitet før og de har vist om dette i hele år. Så da kunne de bygget opp dette registeret i år.
Hvorfor kunne de ikke gjort det nå når de skal gjøre det til neste sesong?

For det andre så er det (så vidt jeg kan se) ca 1000 ledige seter på Hvermansen tribunene. Disse kunne de tilbudt til Umbro folket i denne overgangssesongen som det jo blir til syd står ferdig til 2008 sesongen. Og det er Brann som sier det er en overgangsperiode her og at lat blir mye bedre neste år for oss som må flytte fra Umbro

For det tredje så er det jo riktig å kalle det for skandale at noen kan kjøpe 6 ekstra partoutkort før alle har fått muligheten til å sikkre seg et nytt sete. Blir jo håpløst at mange kjøper flere partoutkort en de hadde i fjor før alle har hatt sjangsen til å velge seg et sete.

En perfekt løsning hadde nok ikke vært mulig og at alle blir fornøyd er også ganske vanskelig, men de kan gjøre det smidigere en de har gjort nå.
Eg mistenker også at de setene som på Syd i år har vært opptatt med folk som neste år sitter på hermansen ikke er tilgjengelige for oss som flytter fra Umbro. Kan være jeg tar feil her, men etter hva folk sier som har vært der oppe så kan det virke slik.
Og disse tingene jeg nevner over er noe jeg har tenkt på i løpet av dagen mens Brann har hatt en hel sesong å forberede dette på, men de har ikke tenkt på dette før de siste ukene.
Og hvor er de siste 6000 plassene?
Det var solgt ca 10000 partoutkort i fjor. Det er 17000 sitteplasser neste år. Nesten 1000 går vekk til Bortesupporterene. da er det 6000 plasser igjen og alt nå virker det som om de har problemer med å plassere folk. Hvor skal da de 2000 ekstra partoutkortene som de håper å selge bli plassert?
Så min konklusjon er at måten de gjør det på nå er en skandale.
Og til slutt Klart jeg er farget av at jeg sitter oppi situasjonen og at det gjør det enda værre for meg.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

abe78

Jeg driter i om folk har sittet på det samme setet i 50 år. Stadion bygges om, det blir forandringer. Folk kan ikke vente at de blir behandlet som noe annet enn en potensiell kunde. En del snakker om dette som om de har gitt Brann noe i alle disse årene. Sitter de der av ren veldedighet?
.og husk!

Petter Puddefjord

Merkelig dette her inne på forumet.

Nesten hele byen synes nye stadion blir altfor liten m.h.t. maksimumskapasitet, mens her inne på forumet virker det som om det er en slags enighet om at 20.000 er nok.

Jeg kan ikke helt forstå dette. Er det mange tjommier av Kristian Jæger og Bjørn Dahl her?

Det vi har sett i går og i dag beviser igjen at stadion blir for liten for fremtidens behov. Prisene går opp, svartebørssalg vil vi ser mer og mer av, da mange kamper i fremtiden kommer til å gå for overfylte tribuner, og ekskluderingen av potensielle supportere er et faktum.

Når skal man forstå at metningspunktet ligger LANGT over 20.000 ?

"Knapphet på billetter" og "bygge for hverdagene" my ass!

Brann dummer seg ut, IGJEN!

krøvel vellevold

Quote from: "Petter Puddefjord"Merkelig dette her inne på forumet.

Nesten hele byen synes nye stadion blir altfor liten m.h.t. maksimumskapasitet, mens her inne på forumet virker det som om det er en slags enighet om at 20.000 er nok.

Jeg kan ikke helt forstå dette. Er det mange tjommier av Kristian Jæger og Bjørn Dahl her?

Det vi har sett i går og i dag beviser igjen at stadion blir for liten for fremtidens behov. Prisene går opp, svartebørssalg vil vi ser mer og mer av, da mange kamper i fremtiden kommer til å gå for overfylte tribuner, og ekskluderingen av potensielle supportere er et faktum.

Når skal man forstå at metningspunktet ligger LANGT over 20.000 ?

"Knapphet på billetter" og "bygge for hverdagene" my ass!

Brann dummer seg ut, IGJEN!


Kanskje folk her inne på forumet har mer peiling på tilskuertall, nødvendig kapasitet og hvor tomt et stadion kan være før det ødelegger stemningen, enn gud og hvermann i Bergen?

Dessuten har du jo forlengst avslørt at du er ironisk rundt dette temaet, så det er vel strengt tatt DU som dummer deg ut når du likevel fortsetter å mase om dette tullet.
Legg ned hele klubben!

Corran

Quote from: "abe78"Jeg driter i om folk har sittet på det samme setet i 50 år. Stadion bygges om, det blir forandringer. Folk kan ikke vente at de blir behandlet som noe annet enn en potensiell kunde. En del snakker om dette som om de har gitt Brann noe i alle disse årene. Sitter de der av ren veldedighet?


Og eg driter en lang marsj i hva du mener. Og ja folk som har sittet på samme sete i 50 år har gitt noe til Brann. De har vært trofaste i alle år uansett hvordan det har gått. De har gjort sånn at Brann har hatt inntekter før sesongen begynte.
Og nok en gang JA noen av sesongene folk har sotte der er av ren veledighet når en ser på kordan Brann spilte enkelte sesonger.
Og ikke er parourkortinnehavere (gjelder også bataljonen) potensielle kunder heller. De er gode kunder.
Potensielle kunder er kunder som ikke har handlet hos deg enda og alle med partoutkort har et etablert kundeforhold til Brann
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.


Corran

Og dette har ikke vært diskutert opp og ned :-)

Ellers ble det sitteplasser ved siden av Bataljonen på meg etter å ha vært på møte på stadda i dag.
Ikke fult så gale som fryktet men eg e glad eg ikkje sto bakerst i køen :-)
Var ikke mange stedene en kunne sitte tørt og få 5 billetter på rad
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Chrisstah

mye bra der du skriver skb! men hvor i all verden hadde tenkt å ha den da?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Go Up