• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Helstad!

Started by Superjack, November 03, 2005, 11:24:22 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Superjack

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/rosenborg/article485681.ece

Få fingen ut...Vollvik, Hardball, hvemsomhelst... Spissalternativet viser seg!
i taper ALDRI!

hocey

tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

Falkman

.. hadde vært helt fantastisk å få Helstad tebake igjen.. men eg klarer ikkje å se for meg at Rosenborg selger toppscoreren sin til en konkurrenet. då tror eg mer på ryktet som  står i artikkelen (angående FCK) de har dessuten ressursene  som ska for te å hente han. det tviler eg på at vi har.. dessverre!!!

Eikeland

Helt enig! Helstad er sammen med ødegaard de spillerne jeg helst vil og regner med at Brann prøver seg på i år. To toppspillere som det faktisk er snev av realisme i å hente til klubben.

Eikeland
eir Hasund

Henki

Her bør Brann absolutt ta en prat med rette vedkommende for å se på muligheten til å få ham tilbake. Tror også at dette er en spiller det vil være atraktivt for investorer å være med å spleise på. Rosenborg vil sikkert i utgangspunktet ikke selge, men nå er det nå en gang slik i fotball at penger snakker (joa, en dårlig oversettelse:) og hvis spilleren er interessert i en overgang har det jo vist seg gang på gang at klubben til slutt må la spilleren gå.
Ballen skal fremover!

Ole A

Kommer Helstad til Brann,skal jeg løpe naken over banen i
åpningskampen med en løvetann i rompa...
Det skjer ikke...

Xminator

Regner med at noen vet hvem Ole A er, og sørger for at han gjennomfører det løftet der. Det kan bli noe tidlig for løvetann.

Henki

Quote from: "Ole A"Kommer Helstad til Brann,skal jeg løpe naken over banen i
åpningskampen med en løvetann i rompa...
Det skjer ikke...


Ja, det har skjedd større undere, så vi får se hva tiden bringer. God underholdning for alle unntatt securitasvaktene kan det bli ihvertfall :D
Ballen skal fremover!

Superjack

Quote from: "Xminator"Regner med at noen vet hvem Ole A er, og sørger for at han gjennomfører det løftet der. Det kan bli noe tidlig for løvetann.


Skal egenhendig dyrke en løvetann i svigerfar sitt drivhus for dette formålet. :)
i taper ALDRI!

BL

Quote from: "Ole A"Kommer Helstad til Brann,skal jeg løpe naken over banen i
åpningskampen med en løvetann i rompa...
Det skjer ikke...


Skal ikkje glemme dette! Husker det var en del som var 100% sikker på at Andresen aldri kom til Brann og så... Tror du skal ta litt sol og trimme rumpa i vinter, for sikkerhets skyld.
Hansa-
Felt Z

naitsirk

har ikkje mjelde og helstad eit anstrengt forhold?
har ihvertfall høyrt rykter om dette her inne.

hocey

Quote from: "naitsirk"har ikkje mjelde og helstad eit anstrengt forhold?
har ihvertfall høyrt rykter om dette her inne.


Dette har vært sitert mange ganger her som grunn for at Helstad ikke kom tilbake til Brann fra Wien. Kan noen være så snille å forklare hva denne konflikten egentlig går ut på?
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

naitsirk

har og høyrt at helstad vart sur når brann heller gjekk for sæternes og ikkje han.
dersom mim og helstad har eit anstrengt forhold, bør dette fiksast raskast mogleg sånn at brann får ein skikkelig god spiss.

Xminator

Om det er en grunn til å ha ett anstrengt forhold så kom høna før egget i dette tilfellet. Tror ærlig talt det er snakk om en skikkelig forumpotet. For slike finnes det jo ingen av.

jinxter

Helstad hadde vært en drømmesignering. Et lag trenger ihvertfall 3 gode spisser for å kunne kjempe i toppen av ligaen.

Nixon

Quote from: "naitsirk"har og høyrt at helstad vart sur når brann heller gjekk for sæternes og ikkje han.
dersom mim og helstad har eit anstrengt forhold, bør dette fiksast raskast mogleg sånn at brann får ein skikkelig god spiss.


Var det ikke slik at Brann ble forespeilet en mye høyere pris enn det RBK fikk han for til slutt? Det kan jo ha en del å si.

Ellers har jeg hørt Mjelde si at Sæternes til en viss grad ble valgt fordi Brann mente at Sæternes med sine verdier ville passe bedre inn i Brann sin spillerstall. Uten at jeg tror dette vil ha noe å si nå. Her er forhåpentligvis alle parter så proffe at hverken Mjelde eller Helstad vil ha problemer med å forholde seg til hverandre. Og det er jo ingen hemmelighet at Helstad har et stort hjerte for Brann.
Rød makt på Hansa!

Mico

Hadde vært kanon å få Helstad tilbake, Jeg tror ikke det er urealistisk, for man går ikke ut sånn som Helstad gjorde om man absolutt ønsker å bli værende i klubben.

hocey

Tror for engangs skyld at alle er enige om et topic, nemlig at det hadde vært som en drøm å se Helstad herje med forsvarene i Brann drakten. Dette bør ledelsen ta til seg.
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

dudo

Gud bedre, Sæternes, Winters og Helstad. Har det noensinne vært en bedre angrepstrio i landet? Nei, nå kjenner jeg gull '06-følelsen begynner å ta meg igjen... ;p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

Helstad er en drømmesignering ja. Nå vil det samtidig åpne for en del livsfarlige eksperimenter med alle 3 på banen samtidig. 4-3-3 eller en god Hareide med Sæternes som høyrekant. Joda... Så lenge alle 3 er fullt klar over at bare 2 av dem får spille og Mjelde ikke faller for fristelsen...

Slik blir det jo nesten uansett hvilken toppspiss man henter. Ett skikkelig luksusproblem uavhengig av om det heter Occean eller Helstad.

runarnormann

For en gangs skyld helt enig med majoriteten her.  Helstad haad vaert en droem i oppfyllelse, saa faar vi heller akseptere marerittet om aa se Ole A gjoere kunststykket sitt.

Tror imidlertid det skakl mye til foer RBK selger ham.
egenden Alf Dahl

naitsirk

spørsmålet e jo om han vil gå ifrå benk i rbk til benk i brann.
dersom sæternes blir frisk so e jo han alltid bankers uansett form.
so da blir sikkert ikkje meir enn 19 kampar frå start i brann heller.

krøvel vellevold

Quote from: "Ole A"Kommer Helstad til Brann,skal jeg løpe naken over banen i
åpningskampen med en løvetann i rompa...
Det skjer ikke...


Nei, vi får jo nesten håpe at han ikke kommer da!
Legg ned hele klubben!

runarnormann

Quote from: "naitsirk"spørsmålet e jo om han vil gå ifrå benk i rbk til benk i brann.
dersom sæternes blir frisk so e jo han alltid bankers uansett form.
so da blir sikkert ikkje meir enn 19 kampar frå start i brann heller.


Mener Helstad er bedre enn Seternes, men den debatten gidder jeg ikke ha.  Men jeg ser jo poenget i at han maa ville gaa til Brann fo det i det hele tatt aa vaere aktuelt.
egenden Alf Dahl

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"Og det er jo ingen hemmelighet at Helstad har et stort hjerte for Brann.


Det er ingen hemmelighet at mange spillere skryter på seg et stort hjerte for Brann. Sånt smisk har jeg sluttet å tro på!
Legg ned hele klubben!

Lurkin

Ettersom Helstad er rask, så kan det være en STOR fordel for bortekampene. Vi vinner mot etablerte forsvar, men sliter med kontringer på bortebane. Vi har en av de beste kontringsspissene med Helstad på laget, og V. Moen med en av de beste pasningsføttene.
Berømte Brann fra Bergen

Go Up