• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Vålerengens hovedsamarbeidspartnere: HANSA ? ? ?

Started by Truls Mulelven, October 29, 2005, 09:03:56 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Truls Mulelven

Jeg var inne på www.vif.no for å lese om deres planer for eget stadionanlegg i Oslo øst. På høyresiden av forsiden står det en liste med hovedsamarbeidspartnere. Jeg ble temmelig slapp i nebbet da jeg så vårt kjære bryggeri som hovedsamarbeidspartner for Vålerengen.

Jeg synes det er en trist utvikling her i verden. Identitet, røtter, kultur og egenart betyr åpenbart ingenting lenger. TRIST.

abe78

Dette er gamelt nytt. Hansa satser nasjonalt og for å kapre Oslo sponser de VIF. Helt greit for meg. De sponser RBK også - bare sjekk.
.og husk!

Nixon

Quote from: "Truls Mulelven"Jeg var inne på www.vif.no for å lese om deres planer for eget stadionanlegg i Oslo øst. På høyresiden av forsiden står det en liste med hovedsamarbeidspartnere. Jeg ble temmelig slapp i nebbet da jeg så vårt kjære bryggeri som hovedsamarbeidspartner for Vålerengen.

Jeg synes det er en trist utvikling her i verden. Identitet, røtter, kultur og egenart betyr åpenbart ingenting lenger. TRIST.


Hva som er mest trist vet jeg ikke. At du ikke følger med og hele tiden presenterer gammelt nytt for å provosere. Eller at du ikke skjønner at alternativet er oppsigelser. Du kan jo ta turen opp på Kokstad og si til de som jobber på Hansa: Sorry folkens, vi må nok si opp halvparten da vår identitet og våre røtter forhindrer oss i å markedsføre oss mot nye markeder.

For saken er den at vi bergensere ikke drikker nok øl til å opprettholde alle arbeidsplassene på Hansa.
Rød makt på Hansa!

Rasmus_brann

Quote from: "abe78"Dette er gamelt nytt. Hansa satser nasjonalt og for å kapre Oslo sponser de VIF. Helt greit for meg. De sponser RBK også - bare sjekk.


De sponser LSK også...

http://www.hansa.no/Pages/Article.aspx?id=2317
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Kararay

sitat fra siden:

I 2005 støtter Hansa eliteserielag som Brann, Lillestrøm og Vålerenga. Fordi Hansa engasjerer.
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

2rB

QuoteJeg ble temmelig slapp i nebbet da jeg så vårt kjære bryggeri som hovedsamarbeidspartner for Vålerengen.

Du kan nok trøste deg med at engen-supporterene synes dette er verre enn du gjør...

Husker det ble bråk blant rbk-supporterene tidligere i år da det ble klart at Hansa skulle levere øl til puben i Lerkendal-stadion.

Eg syns ikke dette er annet enn tøft!

Lurkin

Dette er ikke noen synd, dette kalles bergensk mytteri. Bare vent! Snart er det Hansa på alle puber i landet og paraplyautomater på alle gatehjørner.

Vi har allerede greid dette med skillingsboller, Toro og Friele.

Maktkamp, og vi leder.
Berømte Brann fra Bergen

viks

For et par dager siden lanserte jo Hansa årets juleøl og..

Hvor fant denne lanseringen sted hen?

Oslo selvsagt, en skandale!
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Go Up