• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Et eksempel til etterfølgelse?

Started by paf, October 25, 2005, 18:48:43 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

paf

Professoren

Med en enorm medlemsmasse (til en norsk supporterklubb aa vaere) har jeg egentlig bare ventet paa at klanen skulle treffe paa de samme problemene vi har over lengre tid. Alle som er der fordi det er "in", og som lar andre staa for stemningen. Ser ut som klanen order opp saa kjapt som mulig, og ikke er interessert i noe "syklubb-image", noe plagsomt politisk korrekte krefter i gamle BST var interessert i, eller kanskje rettere sagt ikke mislikte nok til aa gjoere noe med...

BL

Hvorfor skal vi ha et sånt møte? Er jo Brann som bestemmer.
Hansa-
Felt Z

brannfrik

når vi får nedre hansa i 2007 e det vel opp til oss å bestemme hvilke felt som skal være ment for syngning og hvilke som skal være ment for mer reserverte supportere.. ellers mener eg at dette absolutt et eksempel til etterfølgelse, men eg har forståelse for at det har vært vanskelig å gjøre noe så konkret med det da vi har stått på en ståtribune og BBB feltet ikkje akkurat ble noen ubetinget suksess.. men det e jo klart et et felt på hansa som synger hele kampen e bedre enn tre som stort sett holder kjeft og kun synger når vi vinner ( og knapt nok då.. ).

Go Up