• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Intertotocup

Started by Ã?rnen, October 25, 2005, 10:25:34 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ã?rnen

http://fotball.adressa.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=QGPZAJXTNMSETQFIMUNCFEQ?articleID=88242

Bare så det er sagt. Brann har fortsatt noe å spille for, og kan kvalifisere seg til ueafa-cupen gjennom intertotocupen.

Ellers irriterer det meg at enkelte spillere for ca 3-4 uker siden gikk ut å sa at sesongen omtrent var over. Da stod det fortsatt om mange poeng. Og alle vet hvor mye poeng lagene foran oss har avgitt i det siste. Håper de det gjelder tar lærdom av dette og holder 100 % fokus hele veien neste år.

Xminator

Vil vi egentlig det? Sesongen 2006 skal handle om en ting. De 26 seriekampene. Til nød cupkampene.

KEO

HÃ¥per for all del at Brann holder seg unna Inter totto cupen!
Faren med den cupen er at det er mangen kamper, og nåløyet er smalt.
Med tanke på skader etc: så er det ett risiko prosjekt.
'
Nu kør vi!

krøvel vellevold

Intertoto spilles først og fremst i helger. Altså kolliderer det med seriekamper som dermed må flyttes. Skulle vi mot formodning nå like til UEFA-cupen, så skal det jaggu bli et problem å finne plass til de seriekampene som har blitt flyttet! (Bare se hvor vanskelig det var å finne plass til VIF- Molde i høst!) Intertoto er bare forstyrrende! Men om vi likevel skulle nå UEFA-cupen gjennom Intertoto: Er det så utrolig interessant med UEFA-cup at vi bør bruke energi på en hel haug med Intertoto-kamper for å KANSKJE komme dit? Jeg mener; tilskuertallene tyder jo på at folk ikke syns UEFA-cup er så interessant. Nei, fokus bør være på serien! Drit i Intertoto!
Legg ned hele klubben!

Lurkin

Kan vi ikke alle bare avtale om å møtes på nedre Hansa høsten 2007 for å banke dritten ut av Lyon, Real Madrid og Chelsea?
Berømte Brann fra Bergen

Alexåsane

Tror nok at interessen for uefa-cup hadde vært større vist vi hadde kommet til gruppespillet, å fått spille mot mer aktraktiv motstander.

Lokomotiv moskva, ja de er et godt lag, men ikke fan om de e aktrativ å se på. Møter vi lag f.eks fra england, tyskland, spania, italia osv.. så vil vi nok se høye tilskuertall.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Alexåsane

Tror nok at interessen for uefa-cup hadde vært større vist vi hadde kommet til gruppespillet, å fått spille mot mer aktraktiv motstander.

Lokomotiv moskva, ja de er et godt lag, men ikke fan om de e aktrativ å se på. Møter vi lag f.eks fra england, tyskland, spania, italia osv.. så vil vi nok se høye tilskuertall.
Forstyrrende for serien? Nja, gjør vi det bra kan det ha en veldig positiv invirkning, se på Tromsø, vunnet 5 kamper på rad nå. Men selvsagt, det er en tap/vinn sitvasjon.

Men jeg håper av hele mitt hjerte at vi kommer til UEFA-cupen.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Go Up