• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ham-Kam / Brann

Started by Mie, October 24, 2005, 09:39:41 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Mie

Har tenkt meg opp til Hamar for å se Ham-Kam / Brann kampen på søndag. Reiser på egenhånd. Hvor står resten av brannsupporterene? Og hvor kan en kjøpe billett? Noen som kan hjelpe meg der?

Mie :)

Christophe

sendte en mail til ham kam

Hei!

Billetter til bortelagssupportere kan kjøpes eller bestilles her på Briskeby.


Med vennlig hilsen
Ham-Kam Fotball

Mie

Takk for hjelpen :-)
Er det mange som drar over fjellet?

Mie:-)

Rasmus_brann

Quote from: "Mie"Takk for hjelpen :-)
Er det mange som drar over fjellet?

Mie:-)


Har hørt masse snakk om folk som skal reise over....
Tror det er en del som reiser, har selv tenkt meg bortover, hvis pengene rekker til, som de egentlig ikke gjør.
Tror det bli en gøy tur, også kan vi feire 6. plass, uavgjort mot HamKam, og VIF-gull, til langt på natt....
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Northside

tror vi blir en del folk som reiser, mange som satte av denne kampen på programmet sitt når folk snakket om gull, virker som en del reiser selv om det ikke er gull snakk lenger :wink:

når vi først snakker om denne kampen:

noe eg har savnet på borteturer er et samlet Brann tog opp mot stadion til motstanderen. Er ikke sikker på hvor langt det er til Ham Kam sin stadio fra puben vår, men dersom det er en kort gangavstand, kunne det vært då mulig å samle flokken 1 time før start ca og gå?

Rasmus_brann

Helt enig med northside her.. Det er mye bedre om vi går samlet til kampen... Det gir en mye bedre stemning synts jeg, enn når vi kommer sluntrene to og to....
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

naitsirk

Kom te å tenka på ein forferdelig situasjon i går.
ka hadde skjedd om scharner knakk foten til pvm?eller forresten, skjelvan fikse vel biffen.

Christophe

er vel bare en 10-15 min å gå fra sentrum til briskeby, og forresten så snør det i Hamar idag. Så kle godt på dere ;)

Eden

Hellu hellu!

Mulig å få veta kor mange som har meldt seg på bussturen? =)

daya

eg håper at alle har fått med seg at det e lørdag kl 1800 og ikke søndag kl 1800.

BrannSupporter

Snøen laver ned her i dag ja, 4 minusgrader og ufyselig. På lørdag er det derimot meldt 12 grader og regn.

Leste forøvrig dette i 100% fotball:

På Hamar er heller ikke plassen 100 prosent sikret, og arrangementssjef Jørn Nilsen i Ham-Kam melder om stor interesse før møtet mot Brann.

- Vi håper å fylle Briskeby. Alle sitteplassene er utsolgt, og det er bra til å være her, sier Nilsen.


http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=88256

johsmag

Briskeby ligger så og si ved sentrum!


Gull2006

Er jo alltid en del bergensere som er bosatt på østlandet som møter opp på Brann-kamp! To busser fra BBB er ikke så mye, men det pleier da ikke å være mer enn det ihvertfall. De fleste reiser på egenhånd.

Eden

Ja herregud! La oss no vera gla for at BBB høre på ka folk seie. Normalt e d ein halvfull buss eller minibuss......
3 ganger hurra for BBB når d gjeld dette spør du meg..!

viks

Hvordan blir det med turen hjemover?

Skal man være igjen på Hamar litt, eller blir det rett hjem etterpå?

Er jo litt lettere og differnsiere når man jo har flere busser..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

henk

Når det gjelder de to bussene så kommer den ene bussen til å være en slags "familiebuss". Det vil si at det ikke kommer til å være noe festing på den, så de som ønsker en rolig tur kan være med der. Begge bussene kommer til å returnere til Bergen rett etter kampslutt.
enk Ekerhovd
Nå som privatperson

Eden

Rett ette kampslutt?? Huff.. D e jo bare 8 om kvelden d.. :/ No ska eg bare vera med fra Bergen, but still.. E d ingen mulighet for at den eine bussen kan venta eit par tima?

Håpe d e mange Brann-supportere som bur i området.. Nåkken må jo passa på meg ette bussen har kjørt! Hehe =P

SKBMartin

Håper på god stemning på Lørdag, og godt spill, sånn at jeg kan være en skikkelig jævel mot kamerata mine som desverre er Kamma supportere. Jeg skal ihvertfall gjøre min del av jobben....SKB!!!!!
Hjerte i Brann

BrannFa(e)n

Brann bør bare se til helvete å vinne denne kampen. :)
rannfasiten

viks

Ser at vi kanskje stiller i 4-3-3 på Hamar.

Det kan jo bli et spennende skue, vi har jo i grunnen lite og tape på dette og, sånn rent bortsett fra en teoretisk mulighet for Intertotto.
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

krøvel vellevold

Kan Bataljonen gi oss en tilbakemelding på hvor mange plasser vi får på Briskeby? Er alle som er påmeldt på bussen sikret billett?
Legg ned hele klubben!

Somafan

Quote from: "krøvel vellevold"Kan Bataljonen gi oss en tilbakemelding på hvor mange plasser vi får på Briskeby? Er alle som er påmeldt på bussen sikret billett?


Og hva med oss som reiser privat? er vi sikret billett?
et skal skje som i 63!

henk

Alle som reiser med BBB skal være sikret billett, de som reiser privat kan ikke vi love noe ting, og antall plasser på briskeby er som vi har fått meddelt 500 med mulighet for utvidelse.
enk Ekerhovd
Nå som privatperson

Christophe

Hei!

Vi kan legge av 5 billetter i ditt navn, som dere kan hente i billettluken på kampdag, innen kl. 17.00.

Med vennlig hilsen
Ham-Kam Fotball
line.hustad@hamkam.no
--
Så det går tydligvis an å reserve billetter for bortesupportere...

SeTrE

Quote from: "Christophe"er vel bare en 10-15 min å gå fra sentrum til briskeby, og forresten så snør det i Hamar idag. Så kle godt på dere ;)



jippi...da kan vi ha snøball krig med briskebybanden;) hehehe

krøvel vellevold

Trist hjemtur:

- VIF vant serien, og må vel regnes som det dårligste laget som noen gang har vunnet! De har vel knapt spilt to gode kamper hele sesongen...

- På bussen var det to ungpiker på 17 som nektet å innse at de var som fjortiser å regne, spesielt når de mot bedre vitende skrøt av at de hadde vært våken hele turen! Sånt er sørgelig å være vitne til!

- På bussen havnet jeg ved siden av en ungpike på 21 som likte country og dansebandmusikk. Trodde det var fobeholdt hhv lastebilsjåfører og damer på 55!

- På bussen spilte de Luxus Leverpostei, Sibbe fra Sandnes og Ravi. Nesten enda verre enn country og danseband!

Det er et hardt liv!
Legg ned hele klubben!

monzilla

hvor lang tid brukte bussen?

krøvel vellevold

Quote from: "monzilla"hvor lang tid brukte bussen?


Ca. 12 timer bortover og ca. 10 timer hjemover.
Legg ned hele klubben!

Laxevaag

Skal være glad du valgte riktig buss, Monzilla...

monzilla

er vel ikke tvil om hvilken buss som var den beste. Herlig musikk, herlige folk og herlige dråper med hansa. 7 timer ene veien og 8 andre.
Kan det bli herligere?
Gu kor herlig

Trevor Morley

For ikke og glemme herlige video snutter på vegen over.GKH
 G B

Eden

Quote from: "krøvel vellevold"Trist hjemtur:

- VIF vant serien, og må vel regnes som det dårligste laget som noen gang har vunnet! De har vel knapt spilt to gode kamper hele sesongen...

- På bussen var det to ungpiker på 17 som nektet å innse at de var som fjortiser å regne, spesielt når de mot bedre vitende skrøt av at de hadde vært våken hele turen! Sånt er sørgelig å være vitne til!

- På bussen havnet jeg ved siden av en ungpike på 21 som likte country og dansebandmusikk. Trodde det var fobeholdt hhv lastebilsjåfører og damer på 55!

- På bussen spilte de Luxus Leverpostei, Sibbe fra Sandnes og Ravi. Nesten enda verre enn country og danseband!

Det er et hardt liv!


Kjære vene.. Va d så forferdelig grusomt? =P Eg storkoste meg eg! Artige folk og artig musikk.. Sibbe e jo digg! "For eg lige kånntri, wohoo!" Hehe, vitti for femognitti..!
Har fått fleire Mods-sanga på hjernen ette turen. Men d va kanskje til hamar og ikkje fra.. Huska ikkje. Løje me da....

D va selvfølgeli sørgelige resultata rundt om i landet, men d ødela ikkje så mykje for meg. Ikkje ette vi hadde forlatt briskeby i hvert fall. Då fortsatte vi med hæla i taket og tenna i tapeten;)

Nei for meg va detta ein heilt super helg! Med forventa TL-resultat i grunn...
Glede meg allerede til neste sesong og neste busstur!! =)

BrannSupporter

Synes vi skal være gost fornøyd med oppmøte på Briskeby også. Vil tro vi var 300-400 stk på bortefeltet. I tillegg var det noen på sittetribunen også.
Forøvrig artig at Scharner kastet skoene sine opp til oss, selv om første forsøk ikke var så vellykket.. :)

krøvel vellevold

Quote from: "Eden"[
Kjære vene.. Va d så forferdelig grusomt? =P Eg storkoste meg eg! Artige folk og artig musikk.. Sibbe e jo digg! "For eg lige kånntri, wohoo!" Hehe, vitti for femognitti..!
Har fått fleire Mods-sanga på hjernen ette turen. Men d va kanskje til hamar og ikkje fra.. Huska ikkje. Løje me da....

D va selvfølgeli sørgelige resultata rundt om i landet, men d ødela ikkje så mykje for meg. Ikkje ette vi hadde forlatt briskeby i hvert fall. Då fortsatte vi med hæla i taket og tenna i tapeten;)

Nei for meg va detta ein heilt super helg! Med forventa TL-resultat i grunn...
Glede meg allerede til neste sesong og neste busstur!! =)


Ser at du har bosted Steinkjer, så musikksmaken din var ikke overraskende... Og jeg glemte selvsagt Mods og DDE i min jamring over bussturen hjem.

Jeg er i det hele tatt ekstremt tolerant når det gjelder andres musikksmak, og hva slags musikk jeg må tvinges til å høre på. Bare det IKKE er Sibbe, (eller Kristian Valen som voksen, for den saks skyld...) Luxus Leverpostei, Mods, DDE, Kristian Waltz, smurfehits, Morten Abel, svensktopp, dansband, deutsche schlägerparade, jazz, fjortis-techno, country, visesang, opera, klassisk, folkemusikk, black metal, trekkspill, og mye mer. Med andre ord, så er jeg nesten altetende!
Legg ned hele klubben!

Eden

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Eden"[
Kjære vene.. Va d så forferdelig grusomt? =P Eg storkoste meg eg! Artige folk og artig musikk.. Sibbe e jo digg! "For eg lige kånntri, wohoo!" Hehe, vitti for femognitti..!
Har fått fleire Mods-sanga på hjernen ette turen. Men d va kanskje til hamar og ikkje fra.. Huska ikkje. Løje me da....

D va selvfølgeli sørgelige resultata rundt om i landet, men d ødela ikkje så mykje for meg. Ikkje ette vi hadde forlatt briskeby i hvert fall. Då fortsatte vi med hæla i taket og tenna i tapeten;)

Nei for meg va detta ein heilt super helg! Med forventa TL-resultat i grunn...
Glede meg allerede til neste sesong og neste busstur!! =)


Ser at du har bosted Steinkjer, så musikksmaken din var ikke overraskende... Og jeg glemte selvsagt Mods og DDE i min jamring over bussturen hjem.

Jeg er i det hele tatt ekstremt tolerant når det gjelder andres musikksmak, og hva slags musikk jeg må tvinges til å høre på. Bare det IKKE er Sibbe, (eller Kristian Valen som voksen, for den saks skyld...) Luxus Leverpostei, Mods, DDE, Kristian Waltz, smurfehits, Morten Abel, svensktopp, dansband, deutsche schlägerparade, jazz, fjortis-techno, country, visesang, opera, klassisk, folkemusikk, black metal, trekkspill, og mye mer. Med andre ord, så er jeg nesten altetende!



Jøss.. Du må vera den mest altetande personen i heile vårt landstrakte land! *bøye seg i støvet*
Trur du får styra musikken neste gang. Ska bli interessant å høra kass musikk d blir, for d e vel ikkje så mykje igjen å velga i.. Bortsett fra Sputnik og afrikanske trommer kanskje..?!

Og forresten.. Bur i Steinkjer no for tie ja, men e ekte stril fra io!
Og eg må dessverre innrømma at eg ikkje høre på DDE.. Virkelig synd å sei d.. :/
Men drikke karsk, har trønderbart (fake sia eg e ho-kjønn...), og skinnvest!
For husk.. D bi ittj fæst utn skinnvæst!!!

Trevor Morley

Eneste syngingen ko fra guttene!Herlig
 G B

Lurkin

Jeg kan styre musikken neste gang, Krøvel. Britisk hiphop?
Berømte Brann fra Bergen

krøvel vellevold

Quote from: "Eden"Jøss.. Du må vera den mest altetande personen i heile vårt landstrakte land! *bøye seg i støvet*
Trur du får styra musikken neste gang. Ska bli interessant å høra kass musikk d blir, for d e vel ikkje så mykje igjen å velga i.. Bortsett fra Sputnik og afrikanske trommer kanskje..?!


Vel, det finnes jo en god del musikkgenre som jeg ikke nevnte...
Legg ned hele klubben!

Eden

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Eden"Jøss.. Du må vera den mest altetande personen i heile vårt landstrakte land! *bøye seg i støvet*
Trur du får styra musikken neste gang. Ska bli interessant å høra kass musikk d blir, for d e vel ikkje så mykje igjen å velga i.. Bortsett fra Sputnik og afrikanske trommer kanskje..?!


Vel, det finnes jo en god del musikkgenre som jeg ikke nevnte...



Joda.. Topp-20 for eksempel! Gotta love it;)

Men øve til nåkke heilt annet.. Sku gjerne hatt masse bilder fra partybussen! Tok nåkken bilde med eit eingangskamera, men dei e d jo heller lusen kvalitet på..
Så om nåkken vil senda meg nåkken bilde blir eg veldi takknemlig!! =) Bare pm meg.. =)

Nixon

Krøvel får håpe at BBB arrangerer egne Depeche Mode-busser neste år...
Rød makt på Hansa!

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"Krøvel får håpe at BBB arrangerer egne Depeche Mode-busser neste år...


Blir jeg dj på bussen, skal det gå i Pink Floyd, Metallica, Guns N Roses, Kraftwerk, Rammstein, Depeche Mode, Seigmen/Zeromancer, etc. På den måten håper jeg å få hele bussen for meg selv. For dette er nok ikke musikk som faller fjortisene i smak...
Legg ned hele klubben!

Eden

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Nixon"Krøvel får håpe at BBB arrangerer egne Depeche Mode-busser neste år...


Blir jeg dj på bussen, skal det gå i Pink Floyd, Metallica, Guns N Roses, Kraftwerk, Rammstein, Depeche Mode, Seigmen/Zeromancer, etc. På den måten håper jeg å få hele bussen for meg selv. For dette er nok ikke musikk som faller fjortisene i smak...

BL

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Nixon"Krøvel får håpe at BBB arrangerer egne Depeche Mode-busser neste år...


Blir jeg dj på bussen, skal det gå i Pink Floyd, Metallica, Guns N Roses, Kraftwerk, Rammstein, Depeche Mode, Seigmen/Zeromancer, etc. På den måten håper jeg å få hele bussen for meg selv. For dette er nok ikke musikk som faller fjortisene i smak...


Der har du min buss!
Hansa-
Felt Z

monzilla

hvilken hetsing er det snakk om her? Noe spesielt som ble sagt? Bortsett fra hetsingen av han feite ungen som stjal ballen da.

BrannSupporter

Quote from: "monzilla"hvilken hetsing er det snakk om her? Noe spesielt som ble sagt? Bortsett fra hetsingen av han feite ungen som stjal ballen da.


Hehe, ja han fikk virkelig gjennomgå.

Når det gjelder hetsingen så var det ikke slik at folk ropte skjellsord ut til egne spillere. Det var vel mer hva folk snakket om med hverandre. Noe som forsåvidt ikke er så veldig galt. Ellers så var det vel noe vi kan kalle ironiske tilrop, til blant annet Tom Sanne og Helge Haugen.

FredrikOslo

pluss at noen av brann "supporterne" ropte heia hamar,ham-kam og mye annet piss...
teit.
RANN!

BrannSupporter

Quote from: "FredrikOslo"pluss at noen av brann "supporterne" ropte heia hamar,ham-kam og mye annet piss...
teit.


Det var vel fordi de mente stemningen var elendig på Briskeby. Noe det også var. Men det skal sies at BriskebyBanden var på samme langside som oss, tror ikke de hørte oss så godt heller for å si det sånn.

Trevor Morley

eller var det "kom igjen hamar",fra guttene!
 G B

krøvel vellevold

Quote from: "Trevor Morley"eller var det "kom igjen hamar",fra guttene!


Noe som vel høres ut som heiing på Hamkam, spør du meg! Skulle det liksom "fucke opp" stemningen eller noe?
Legg ned hele klubben!

Go Up