• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Stemning mot Odd

Started by Professoren, October 24, 2005, 02:34:51 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Professoren

Ettersom jeg ikke ser noen stemningstraader, er det like greit aa konkludere med at den ikke var den helt store i siste kamp paa ss? Ble ikke klok av "tifo mot odd"-traaden, men fikk inntrykk at det ikke ble blusset paa tribunen (det eneste stedet hvor bluss hoerer hjemme). Kom noen eldre fra Hansa ned for aa redde stemningen, eller var det like traust som vanlig?

Brannfrelst

Mener at det var noen hansa gutter der igår. Var iallefall litt kraftigere røst på enkelte sanger i forhold til tidligere anledninger. Men stemningen ellers var ikkje så veldig bra. Hvor ble det av blussene på tribunen??
2.10.07-Gullet kom hem!

rødesk

det var som vanlig ingen som blusset.. alle som snakket om bluss, trakk vel seg som vanlig!
oen må gå...!

krøvel vellevold

Og etter hva jeg har hørt, så var det planer om at Terje Bøe skulle komme og markere slutten på SS med sitt "før-kampen-show" kjent fra 90-tallet. Noe som ikke skulle ta noe mer enn et par minutter. Men i følge ryktene var nåtidens speaker ikke spesielt begeistret over den idéen. Noen liker ikke å bli fratatt plassen i rampelyset...
Legg ned hele klubben!

syma

Mener stemningen må ha vert årsverste igår. Kan ha sammenheng med at jeg stod litt lenger til venstre på BBB enn hva jeg pleier. Der var det vel sånn ca 30% som sang med på de fleste sangene. Noen få ganger var de alle med, og da helst som rop mot dommer osv.

Professoren

Quote from: "krøvel vellevold"Og etter hva jeg har hørt, så var det planer om at Terje Bøe skulle komme og markere slutten på SS med sitt "før-kampen-show" kjent fra 90-tallet. Noe som ikke skulle ta noe mer enn et par minutter. Men i følge ryktene var nåtidens speaker ikke spesielt begeistret over den idéen. Noen liker ikke å bli fratatt plassen i rampelyset...

Om dette stemmer er det jo helt latterlig opptreden Hanoy. Skjonner ikke problmet, Hanoy stod vel selv paa SS naar Bøe var borte og showet, han burde sette pris paa en slikt gjensyn. Og Bøe har da hatt en gjesteopptreden eller to etter han gav seg som speaker.

Ikke saa overraskende, men synd at SS fikk en slik avskjed. Men det virker som om folk flest har vaaknet fra "fjortiser og jenter synger like bra som alle andre"-rusen sin, og at vi kan haape paa bedre tider

Go Up