• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Thomas Myhre

Started by Eddi The Fox, October 05, 2005, 16:51:57 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Eddi The Fox

ed Brann i Blodet!

Motyka

Quote from: "Eddi The Fox"


Om han er villig til å bli i klubben så JA! Om han har tenkt å forsvinne like fort som han gjorde i FFK så NEI!
Men har liten tro på at Brann satser på andre enn Odal.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

KEA


naitsirk

myhre er betre,men opdal blir betre.
keeper plassen er vel der me sist treng ein ny spelar.

Xminator

1. bruk linjeskift.
2. Myhre kan vel strengt tatt bare skifte klubb til Fredrikstad frem til sommeren.

enavgutta

Jeg håper virkelig ikke Brann blir Thomas Myhres 15. klubb. Forstår ikke helt at dette dukker opp i hodet på enkelte heller. Vi har en meget god reservekeeper i Thorbjørnsen.

Mick

Quote1. bruk linjeskift.
2. Myhre kan vel strengt tatt bare skifte klubb til Fredrikstad frem til sommeren.


2. Myhre har ifølge NFF og FIFAs regler bare lov å spille for Charlton eller Fredrikstad frem til Transfer vinduet åpner i Juli 06. Merklig at Lyn og Lillestrøm som er ute etter han ikke har tenkt på det, kansje de prøver å få Myhre til å vente å gå noe sted før etter sesongslutt i England.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

runarnormann

Quote from: "Xminator"1. bruk linjeskift.
2. Myhre kan vel strengt tatt bare skifte klubb til Fredrikstad frem til sommeren.


1.  Skaff deg et liv
2.  Les punkt 1 igjen
egenden Alf Dahl

Xminator

Hurra, jeg har fått en stalker...

Jeg håper imidlertid Eddie the Fox tar til seg rådet og tar til seg ett velment råd om "hvordan gjøre innlegg leselige og dermed bli tatt mer på alvor". Selv om Jegløh faktisk er veldig flink til å lage avsnitt så teller jo faktisk innholdet også.

Myhre er en "tiss i buksen for å holde varmen" løsning. Det er i praksis å gi bort Opdal. Og akkurat det vil være hull i hodet etter å ha bygget opp en god keeper. Opdal vil fremstå som en enda bedre keeper i 2006. Når da Myhre på toppen av det hele ikke er tilgjengelig før til sommeren er det andre posisjoner på banen som er viktigere å forsterke.

Go Up