• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Kreppeuller!!!!!

Started by Kararay, September 27, 2005, 17:04:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kararay

Koffor ikkje gjennomføre det som gjøken nevner? Kasteruller i krepp??? noen fra tifo som kan svare?
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Stoffi

Krepperuller er genial, enkel tifo. Men så vidt jeg vet, så har Brann forbydd det. Det er vel noe Bataljonen kunne tatt opp med Brann, for det er virkelig latterlig å ikke tillate en så harmløs ting. Brann vil vel ha liv på tribunene, men de tillater det visselig ikke.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Brann-Peter!

Tror det har noe med at det tar tid aa rydde opp igjen. men det skal jo vaere en enkel sak, da vi kan faa tak i mange som kan staa klare med river og koste rullene av banen i en fei.
Men som sagt saa bare tror jeg at dette er grunnen til forbudet..
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Gull2006

Quote from: "Brann-Peter!"Tror det har noe med at det tar tid aa rydde opp igjen. men det skal jo vaere en enkel sak, da vi kan faa tak i mange som kan staa klare med river og koste rullene av banen i en fei.
Men som sagt saa bare tror jeg at dette er grunnen til forbudet..

Jepp, det er vel dette som er hovedgrunnen. Mener å huske at Rosenborg fikk bot en gang Kjernen brukte kasteruller, kampen måtte utsettes i noen minutter pga. rydding av banen.

Kararay

hva med å kaste de fra toppen av hansa da?
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Hansakongen

en annen grunn til at det kanskje også er gitt forbud.. hvem husker da ikke når BST i sin til eller BBB skulle kjøre kreppruller etc etc i siste hjemmekamp for sesongen.. kampen måtte vel utsettes i 10 min + i bare rydde arbeid... Ble vel kastet fra hele hansa taket+ gamle site og SS feltet vist jeg ikke tar helt feil... :lol:

Satan 3

Quote from: "Hansakongen"en annen grunn til at det kanskje også er gitt forbud.. hvem husker da ikke når BST i sin til eller BBB skulle kjøre kreppruller etc etc i siste hjemmekamp for sesongen.. kampen måtte vel utsettes i 10 min + i bare rydde arbeid... Ble vel kastet fra hele hansa taket+ gamle site og SS feltet vist jeg ikke tar helt feil... :lol:

Da kan jeg tenke meg Bergen Fantasticos var fornøyd.
Ikke verst å utsette kampen i ti minutter.
Hva går vi  for neste gang gutter?
30 minutter, eller kanskje få kampen utsatt til en annen dato?
Det hadde vært noe.
Striler ut av Bergen

Gull2006

Quote from: "Satan 3"
Quote from: "Hansakongen"en annen grunn til at det kanskje også er gitt forbud.. hvem husker da ikke når BST i sin til eller BBB skulle kjøre kreppruller etc etc i siste hjemmekamp for sesongen.. kampen måtte vel utsettes i 10 min + i bare rydde arbeid... Ble vel kastet fra hele hansa taket+ gamle site og SS feltet vist jeg ikke tar helt feil... :lol:

Det hadde vært noe.

Kan nesten virke som om du har blit litt utsatt. Fanaticos <--> BST, hvordan klarer du å koble de sammen? Kasteruller er fett. Man må bare være rask med ryddingen, slik at kampen kommer igang til riktig tid.

Northside

Ryddingen burde ikke vært noe problem. Craprullene blir kastet når spillerene går over streken, får vi 10 personer (noe vi lett klarer) klart med rake så har de hele opplesingen av spillerene, litt dill dall + hele nystemten, skal lett klare å rydde banen på den tiden...

Tifo-gruppen

Kreppruller er noe vi absolutt har tenkt på til årets sesong. Det er flere grunner til at dette ikke har skjedd, og ryddingen er en av disse grunnene. Plasthylsene det har vært snakk om har ingenting med kasseruller å gjøre. En del av de gamle krepprullene hadde en hylse i midten som gjorde at NFF forbø disse pga man ikke fikk plasthylsene opp fra banen før kampen begynte. Blir neppe kreppruller denne sesongen, men det er absolutt noe vi vil vurdere neste sesong. Ellers tar vi gjerne imot tilbake meldinger på hva dere synes om årets tifo sesong. enten her, på pm, eller på mail.

Mvh Morten i tifo gruppen
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Kararay

de gamle krepprullene hadde ikkje plasthylse... eg har enda en rød fra siste gang vi fikk lov å kaste.... ingen plasthylse der... men i de hvite PAPIR rullene som ble kastet var det plasthylse...

FERDIG MED DEN!!! har bevis på det....
Ivar Hoff

Stoffi

Quote from: "Satan 3"

Det hadde vært noe.

Det må være litt tilstander.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Erik

Lsk, vif osv har klart å skaffe seg Kreppruller.. Underlig at ikke Tifo-gruppen eller hva det enn no er klarer det samme...

Northside

Vif hadde doruller i går mot Lyn, hørte det ble litt problemer når folk på nedre cola kastet de lenge etter at tifoen var over. (kastet de på banen).

Ellers så kan det nevnes at de bare skulle ha på øvre slik at det ikke traff banen.

Erik

Malte de dassrullene røde og blå da??

SKB e BEST!!!

E det en dag dåkkar hadde tenkt å ha dassruller burde det vel for faen være idag?! Blir aldri noe av, gi opp...
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Rasmus_brann

Ka med kreppruller på Hamar då?? Det e jo siste serierunde.......???
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Go Up