• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

endelig

Started by HÃ¥kon Moldestad, September 20, 2005, 11:30:39 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

HÃ¥kon Moldestad

yes ass.brann rund spillte start så hart. noen som har msn a kan e få den??
rann bergens stolthet.

Motyka

Quote from: "Håkon Moldestad"yes ass.brann rund spillte start så hart. noen som har msn a kan e få den??


HVA!?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

mobli

Quote from: "Motyka"
Quote from: "Håkon Moldestad"yes ass.brann rund spillte start så hart. noen som har msn a kan e få den??


HVA!?


Tror han mente:

Veldig bra. Brann rundspilte Start skikkelig. Noen som har..... Faen, jeg gir opp.

Nok et eksempel på hvorfor folk bør lese igjennom innlegget sitt, før det blir sendt inn.

Uansett, jeg er godt fornøyd med resultatet igår
You shouldn't insult scousers, they're quick to take offence. And a gate and a shed and whatever else they can lay their hands on...

jegløh

Quote from: "Håkon Moldestad"yes ass.brann rund spillte start så hart. noen som har msn a kan e få den??


Jeg tror at han, som følge av at Brann var veldig god i går og slo Start, er begeistret og undrer seg på om noen som er i besittelse av en msn. Kan Hr Moldestad i så fall få den?
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Motyka

Quote from: "jegløh"
Quote from: "Håkon Moldestad"yes ass.brann rund spillte start så hart. noen som har msn a kan e få den??


Jeg tror at han, som følge av at Brann var veldig god i går og slo Start, er begeistret og undrer seg på om noen som er i besittelse av en msn. Kan Hr Moldestad i så fall få den?


Selvsagt kan han det!
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Go Up