• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Synge for skadde/suspenderte spillere

Started by Endre, September 20, 2005, 10:23:56 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Endre

Jeg synes det burde synges for de spillerne som ikke starter kampene også, slik at de får litt motivasjon og skjønner at de ikke er glemt.
I england ser vi ManU supporterne synge Solskjær-sangen hver kamp i hans lange skadefravær.
Hadde vært artig å dratt igang Sæternes scorer mål for eksempel, vise at vi støtter alle spillerene på laget!

mobli

Quote from: "Endre"I england ser vi ManU supporterne synge Solskjær-sangen hver kamp i hans lange skadefravær.

Tror nok de kommer til å synge om Solskjær lenge etter at han er ferdig i ManU også, på lik linje som det blir fremdeles sunget om Cantona på ManU-kamper.

Synes det er helt greit å synge om legendariske spillere etter at de har lagt støvlene på hyllen, eller er skadet/suspendert/etc, så lenge de har gjort seg fortjent til en sang.
Skulle gjerne ha sett den gamle Hasund-sangen bli gjeninnført.
You shouldn't insult scousers, they're quick to take offence. And a gate and a shed and whatever else they can lay their hands on...

panZer micky

jepp det syns eg vi bør gjøre å då bør sæternes sangen begynne å dras opp for han e vel helt han??

Rasmus_brann

Det kan eg si meg enig i.
Men bar spillere som fortjener det. Og ikke spillere som ikke bety nokke for klubben, men ellers e det en god ide, så lenge det ikke bare bli sunget: sæternes scorer mål, og Charlie, Chalie Charlie mille han scorer må for S K Brann hele kamper når de ikke spiller.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

brannsupporteren:-D

Dette var ett godt forslag, sier meg enig i at dette var en god ide.
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

LandåsKongen

har faktisk hørt noen synge om Geir Hasund i år.

mobli

Quote from: "LandåsKongen"har faktisk hørt noen synge om Geir Hasund i år.

Bra, slikt liker jeg.
Håper vi synger om Hasund, neste gang jeg er på Stadion.
You shouldn't insult scousers, they're quick to take offence. And a gate and a shed and whatever else they can lay their hands on...

jegløh

Hvorfor ikke stemme i "Ivar Hoffs red and white army" som de sang halvåret han trente Brann?
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Go Up