• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billetter til Rbk-Brann

Started by makrellen, September 17, 2005, 18:12:05 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

makrellen

Studerer i Trondheim og har selvfølgelig tenkt meg på Lerkendal for å se Brann banke den siste spikeren i Rosenborg-kisten. Hvordan er jeg sikret å stå/sitte med resten av Brann fansen og ikke risikere å havne midt i et bartehelvete? Kan jeg kjøpe "bortebillett" på kampdagen eller bør jeg henvende meg til Brann eller Bataljonen på forhånd?


Northside

Tror du kan kjøpe bortebillett på kampdagen... tviler på vi blir så mange i Trønderland en sein søndagskveld.

Sharpy

Du kjøper billett i "døren", og etterpå samles vi på Macbeth eller Frakken for å feire - og ta en pils med Ivar Rønningen.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Somafan

Du kan nok kjøpe biletter på kampdagen uten problemer! Håper så mange som mulig tar turen til bartebyen!Satser på tre poeng! Mac beth før kampen og:)
et skal skje som i 63!

Sharpy

Quote from: "Somafan"Mac beth før kampen og:)


Sier seg selv;)
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Somafan

Best å være på den sikre siden Sharpy!:)
et skal skje som i 63!

Jomo

Er vel ikke noen som skulle være interessert i en billig flybillett hjem igjen vel? Har en billett til 250,- med Norwgian-flyet som gÃ¥r rundt kl 23 samme kveld, men fÃ¥r av ulike Ã¥rsaker ikke dratt oppover. SÃ¥ hvis noen er interessert skal de fÃ¥ den billig    :)

dons599

Jeg er mest sannsynlig interresert i den fly billetten.. Du har vel ikke en bilett opp og?

Om den ikke er solgt, kan du ikke sende meg en mail: rollins599@hotmail.com

Brannfrelst

Når kampen slutter 22.00,hvordan i alle dager skal du komme det på flyplassen til innsjekking da? Hadde selv valgt dette alternativet,men så flyttet de kampen til 20.00. NFF pakket må gå.
Så det blir vel kjøring til denne kampen.
2.10.07-Gullet kom hem!

mobli

Quote from: "Brannfrelst"Når kampen slutter 22.00,hvordan i alle dager skal du komme det på flyplassen til innsjekking da? Hadde selv valgt dette alternativet,men så flyttet de kampen til 20.00. NFF pakket må gå.
Så det blir vel kjøring til denne kampen.


Hva med å sjekke inn før kampen, for så å bestille en taxi som kan plukke deg opp på Lerkendal rett etter kampslutt?
You shouldn't insult scousers, they're quick to take offence. And a gate and a shed and whatever else they can lay their hands on...

Sharpy

Quote from: "mobli"Hva med å sjekke inn før kampen, for så å bestille en taxi som kan plukke deg opp på Lerkendal rett etter kampslutt?


Det blir kanskje noe kostbart?
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

YadaYada

Quote from: "Sharpy"
Quote from: "mobli"Hva med å sjekke inn før kampen, for så å bestille en taxi som kan plukke deg opp på Lerkendal rett etter kampslutt?


Det blir kanskje noe kostbart?


Ja, det tar en vel 45 minutter å kjøre fra Lerkendal til Værnes.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Sharpy

Quote from: "YadaYada"
Quote from: "Sharpy"
Quote from: "mobli"Hva med å sjekke inn før kampen, for så å bestille en taxi som kan plukke deg opp på Lerkendal rett etter kampslutt?


Det blir kanskje noe kostbart?


Ja, det tar en vel 45 minutter å kjøre fra Lerkendal til Værnes.


Jepp, og dermed ingen god plan. (med mindre man er stinn i gryn, selvsagt)
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Go Up