• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Scharner - Fussballgott

Started by Laxevaag, September 16, 2005, 08:09:18 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Laxevaag

Igår når SS sto slik at jeg kunne høre hva de sang, ble jeg mildt sagt sjokkert over å høre hastigheten på Scharner-sangen. Dette er ikke for å være gammel, sur, bitter eller noe som helst. Det er konstruktiv kritikk. Den sangen skal synges saktere, med trøkk!!!

jegløh

Quote from: "Laxevaag"Igår når SS sto slik at jeg kunne høre hva de sang, ble jeg mildt sagt sjokkert over å høre hastigheten på Scharner-sangen. Dette er ikke for å være gammel, sur, bitter eller noe som helst. Det er konstruktiv kritikk. Den sangen skal synges saktere, med trøkk!!!


SS synger som om det ikke skulle være noe "imorgen". Har alltid gjort det. Rekorden på nystemten er visst 19,7 gripende sekunder.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

krøvel vellevold

Nå er ikke jeg noen kløpper i tysk, men uttales ikke "gott" som "gått" og ikke "got"? For det er vel "fotballgud" og ikke "fotballgod" det skal bety? Store deler av SS roper i hvert fall "got", og det må vel være feil!
Legg ned hele klubben!

Green shirt mush

Fikk med meg at når vi startet "Vi bor mellom fjell" på Z,hang SS seg på,men var ferdig 1-2 sek før Z.

Latterlig
i!
ACAB

mobli

Quote from: "krøvel vellevold"Nå er ikke jeg noen kløpper i tysk, men uttales ikke "gott" som "gått" og ikke "got"? For det er vel "fotballgud" og ikke "fotballgod" det skal bety? Store deler av SS roper i hvert fall "got", og det må vel være feil!


Du har helt rett, hr vellevoll, flesteparten av SS roper fussballgut, eller kanskje til og med, füssballgut. Reagerte på det første og eneste gang jeg har hørt dette ropet på SS, men sa ingenting.
You shouldn't insult scousers, they're quick to take offence. And a gate and a shed and whatever else they can lay their hands on...

Go Up