• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

please svar rask, hen skal ejg sitte idag

Started by evigRød, September 15, 2005, 15:49:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

evigRød

ja som dere sikkert skjønner
jeg har fått gratisbilletter fra min far til Brann Corner, inngang 3 - spilleringang... hen skal jeg sitte da? noen som vet det som kan svare raskt... det gjelder kveldens kamp

mr-bolstad

get land, Eget Landslag.
Brann!!

evigRød

Quote from: "mr-bolstad"hovedtribunen!


og det vil si? altanen?

Erik


evigRød

Quote from: "Erik"Har du vert på stadion før?

seriøst ja motherfucker... men står ikke noe plassering, og er ikke noe billett engang-.--- står som følger:
Adgangstegn Brann Corner

Brann- Lokomotiv Moskva
Inngang 3, spillerinngang

og da er det på hovedtribunen ja, der ved sprintern,,, det vet jeg...
men hen faen skal ejg sitte da

fettnok

å spørre de som står ved inngangene er vel en ganske fin måte å finne ut av det på...
ette går aaaaaldri bra!

Erik

motherfucker?? hehehe tror du kan ta turen på Store stå jeg.. Ingangen med klokkesvingen..

R.I.P.Super-ray

rvigRød, typisk "suupporter" som kun går på stadion når det er gratisbiletter å få.. betaler vel aldri for biletten engang tenker eg.. hold deg hjemme du..
7 SUPER RAY - LEGENDE

monzilla

blir for dumt, R.I.P. Super-ray. rett og slett for dumt. helt tragisk for å være helt ærlig.

Angående saken, så har du adgangstegn til branncorner, men du skal nødvendig vis ikke sitte på altanen.

Alexåsane

Quote from: "R.I.P.Super-ray"rvigRød, typisk "suupporter" som kun går på stadion når det er gratisbiletter å få.. betaler vel aldri for biletten engang tenker eg.. hold deg hjemme du..


Ja, R.I.P.Super-ray Super supporter! Kanskje han vanligvis står på storestå også i dag fikk han en gratis billett? Uansett, medgangssupporter eller ei, kom deg på stadion.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

R.I.P.Super-ray

Quote from: "monzilla"blir for dumt, R.I.P. Super-ray. rett og slett for dumt. helt tragisk for å være helt ærlig.


Forklar, min venn.
7 SUPER RAY - LEGENDE

monzilla

vel, dersom du prøvde deg på en vittighet, muligens et snev av ironi bør du innse at det fungerte dårlig.
Her kommer en ærlig sjel, spør et spørsmål som på ingen måte kan provosere noen som helst, så kommer en vattnisse som deg med en helt latterlig påstand. Og så attpåtil vil du at jeg skal forklare.

Nei, jeg er vel ikke den som bør skrike høyest etter moderatorer, men her... enough said

Xminator

Om tråder noengang skal stenges så må jo denne være soleklar kandidat :p

andreas27

Quote from: "evigRød"
Quote from: "Erik"Har du vert på stadion før?

seriøst ja motherfucker... men står ikke noe plassering, og er ikke noe billett engang-.--- står som følger:
Adgangstegn Brann Corner

Brann- Lokomotiv Moskva
Inngang 3, spillerinngang

og da er det på hovedtribunen ja, der ved sprintern,,, det vet jeg...
men hen faen skal ejg sitte da


motherfocker????

Du FUCK OFF!!!!!

Go Up