• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Tom Sanne

Started by dons599, September 15, 2005, 11:28:44 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

dons599

Ikke for å være negativ mot Toma Sanne, for han har fått nok drit og kritikk, men jeg lurer litt på hva Mjelde tenker på når han bruker sanne gang på gang, når han hele tiden viser seg å ikke holde mål?? Det irriterer meg. Da synes jeg det er bedre å bruke martin knudsen. At ikke mjelde ser dette an i løpet av kampen og at han heller bytter ut miller enn sanne det kan jeg ikke begripe!!

Jeg synes heller ikke Hanstveit har vært noe sørlig i det siste, så jeg synes han burde prøvd noe nytt på den kanten og...

Er det bare jeg som synes dette?

Xminator

Sanne:
God kamp mot Fredrikstad
God andre omgang mot LSK

Martin Knudsen:
Småskadet og totalt ute av form

Superjack

Hanstveit har ikke vært topp på 2 sesonge, men han presterer jevnt bra i hver kamp, og er til å stole på. Sanne spiller fordi Mjelde ikke har så mange bedre alternativer.
i taper ALDRI!

Nixon

Det er jo nå i det siste Hanstveit har vært god. Så jeg ser ingen grunn til å skifte han ut. La heller gutten få en sang som viser at vi setter pris på det han gjør og har gjort for Brann!
Rød makt på Hansa!

andreas27

når nr 15 erlend hanstveit stormer fram nedovar....

KennethS

Quote from: "Xminator"
Martin Knudsen:
Småskadet og totalt ute av form

Har han noen gang vært i form? *sjokkert*
tå på Brann

enavgutta

Hehe. KennethS og MK burde nesten ta seg en øl sammen en kveld og bli venner igjen ;-D

Sharpy

Quote from: "enavgutta"Hehe. KennethS og MK burde nesten ta seg en øl sammen en kveld og bli venner igjen ;-D

Tror KennethS aldri noensinne kommer til å tilgi Knudsen for å stjålet kjerringen fra ham.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Toa

MK er over sin "topp". Enkelt og greit.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Go Up