• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

ka e det beste vi kan stille med i 2006???

Started by andreas27, September 13, 2005, 16:24:19 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

andreas27

Er dette det beste vi kan stille med neste sesong og er det godt nok??

opdal
guntveit-scharner-soma-hanstveit
ludvigsen-andressen-miller-v.moen
sæternes-winters

Benk:torbjørnsen,bjarnason,sigurdson,,haugen,huseklepp,knudsen/sanne,helegbe,dylan

Northside

andreas27

dette er vel de såkalte nestbeste

torbjørnsen
sigurdson-bjarnason-klock-kalvenes
huseklepp-haugen-sanne-helegbe
dylan,walde

i tilleg har vi knudsen,haraldsen,spurkeland,misje+ eventuelt ystaas og storesund.

Northside

Hvorfor vekk med Helegbe? Han har no vært ok de minuttene han har spilt.

BL

Quote from: "NorthsideFCDH"Hvorfor vekk med Helegbe? Han har no vært ok de minuttene han har spilt.

Sikkert en grunn til at han kun har vært utpå noen få min.
Hansa-
Felt Z

Northside

Quote from: "BL"
Quote from: "NorthsideFCDH"Hvorfor vekk med Helegbe? Han har no vært ok de minuttene han har spilt.

ja, han er ny, ung og ble ikke lånt hit for å spille så mye, men å utvikle seg. Men det vil ikke si han er dårlig og ikke får spiller, mener han har vært positiv de gangene han har spilt.

BL

Quote from: "NorthsideFCDH"

ja, han er ny, ung og ble ikke lånt hit for å spille så mye, men å utvikle seg. Men det vil ikke si han er dårlig og ikke får spiller, mener han har vært positiv de gangene han har spilt.

Veldig få som utvikler seg på benken. Han ble hentet hit for å finne ut hvordan han klarte seg mot norske forsvar og i den norske kulturen. Virker ikke som det slår helt til.
Hansa-
Felt Z

BL

Quote from: "Xminator"

Pizza smaker drit fra micro  :wink:
Hansa-
Felt Z

Northside

Quote from: "Xminator"

Pizza smaker drit fra micro  :wink:

og unge spillere spiller drit på benken derfor må vi plassere de i ovnen og la de får litt mer tid på seg, då vil de utvikle seg til noe bra som faller i smak hos de fleste her :wink:

(dvs la de spille mer og gi de mer tid)

Bruiser

Enig med Northside her. Berre pga han har spelt lite betyr ikkje at han ikkje er noke å satse på. Hans inntreden mot LSK viser at han har et enormt potensiale som fortjener å bli satsa på.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Mick

Jeg hÃ¥per da inderlig at vi skal kjøpe inn en ny midtstopper før neste sesong, det ville Ã¥pnet opp mange flere muligheter. Om vi skal bruke Scharner pÃ¥ midten eller i forsvar kan vi diskutere senere, men det vil bli mye flere alternativer nÃ¥r vi fÃ¥r inn en midtstopper til. MÃ¥ han brenne  Birmingham spilleren som skadet Cipot.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

janjan

Vil heller beholde Scharner bak der og kjøpe en ny sentral midtbane.

Nixon

Quote from: "janjan"Vil heller beholde Scharner bak der og kjøpe en ny sentral midtbane.
Rød makt på Hansa!

andreas27

tegn kontrakt med helegbe og lei han ut til en 1.div klubbfør han ender opp i odd og blir en stor hit!!

Xminator

Nå snakker Brann om å forlenge opsjonen på Helgbe. Så det kan jo faktisk bli en liten solskinnshistorie av det hele.

Nemesis

2006 laget pr dags dato:

Keeper: Opdal Res: Torbjørnsen

Opdal har storspillt i år. Selv om feltarbeidet kunne vært bedre så er det ikke her problemene har lagt i år. I tillegg har vi super-reserven Torbjørnsen som kan steppe inn hvis Opdal er skadet.

Vensterback: Hans Tveit ,   Res: Kalven

Hans Tveit er som alltid habil og ungår som regel slakt selv om markeringspillet til tider ikke er av toppklasse, Klaven (hvis skadefri) som backup for Hans Tveit synes jeg er dårlig, men det sier litt om stallen.

Midtforsvar: Scharner, Soma   Ã?rn 2,   TFL Res: Huseklepp, Spurkeland

Blir spennende Ã¥ se om TFL slÃ¥r igjennom pÃ¥ kanten, slo igjennom som flanke spiss i 4-3-3.  Huseklepp og Spurkeland er spennede talenter som kan prestere alt fra 10 til 1 pÃ¥ børsen...

Sentral d: Andresen  Res: Haugen, Scharner

En Andresen skadefri og med kaptiensbind gjør at vi får den stabiliteten og overblikket vi trenger på midten. Haugen som kriger siste 10 min av kamp hvis Andresen er sliten, evt Scharner fra start.

Sentral o: Miller Res: Scharner, Andresen

Svakeste leddet vÃ¥res. Miller er best pÃ¥ topp, og som hengende spiss, men kan nok bevise ogsÃ¥ fra midtbanen.  

Venstrekant: PVM  Res: Helgebe

PVM selvskreven, bare håper fremgangen hans fortsetter, Helegbe som backup selv om jeg har settaltfor lite av han til å uttale meg.

Angrep: Sætrenes- Winters Res: TFL, Miller, Walde

Skadefri og i form er disse like sikker som banken. Walde eneste backup rett fra benken

Konklusjon:
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Nemesis

På 2006 utgaven av Brann vil kun Andresen være igjen fra midtbanen som startet 2005 sesongen. Så da kommer nok "Vi er nok ikke på topp før midt i sesongen, men gull er innen rekkevidde".... hakk i platen?

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

andreas27

menar no fortsatt at guntveit holdar et høyare nivå enn sigurdson, gi bigmac spilletid ikke kun 10min.

Nemesis

Quote from: "andreas27"menar no fortsatt at guntveit holdar et høyare nivå enn sigurdson, gi bigmac spilletid ikke kun 10min.

Xminator

Selv mener jeg Sigurdsson er klart bedre defensivt enn Guntveit. De siste kampene har de helt store tabbene uteblitt også. Det var ikke ufortjent at han fikk en god karakter fra BT (eller var det BA) mot LSK.

Litt mer konsentrasjon i pasningene og større engasjement offensivt og Sigurdsson er en høyreback vi savner når han blir solgt midt i en potensiell gullsesong ;)

Go Up