• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann - Lokomotivet

Started by Xminator, September 13, 2005, 16:05:11 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Da nærmer det seg:

Status to dager før kamp:
Mcallister soner sin andre kamp etter rødt kort mot Allansi hjemme
Winters skadet på trening - usikker
Miller sliter med nakken - usikker
Sæternes ute med ryggsmerter
Ludvigsen fortsatt skadet
Guntveit fikk tilbakefall på skaden før forrige kamp og er neppe med
Bjarnasson fortsatt ute?

Nå kan vi vel snakke om skadeproblemer :p Huseklepp er vel spilleklar til denne kampen?

Opdal
Sigurdsson - Scharner - Soma - Hanstveit
Huseklepp - Andresen - Haugen - Sanne
Walde - Helegbe

Når jeg tenker på hva vi stiller med på benken får jeg mest lyst til å stikke fingrene i ørene og nynne "nananananananana".

andreas27

men vist vi e heldig kan vi stille med dette laget

opdal
sigurdson-scharner-soma-hanstveit
huseklepp-andresen-haugen-sanne
winters-miller

Benk:torbjørnsen,klock,kalven,knudsen,spurkeland,helegbe,walde

Xminator

Har jeg gått glipp av noe eller er det en grunn til at du ikke har med Scharner? :p

andreas27

beklager blandet scharner og olli!!

Nixon

Quote from: "andreas27"beklager blandet scharner og olli!!

For ikke å snakke om Andressen som du insisterer på å kalle han...

Jeg for min del tror nok både Winters og Miller er klare til torsdag. Var vel heller at de ikke gadd å trene så lenge i regnet i dag...:)

Men er Huseklepp klar til denne kampen da?
Rød makt på Hansa!

enavgutta

Ja, skandalegjengen tar nok lett på kampen. Etter søndagens Lillestrømfadese har Mjelde gitt gjengen fri. Ryktene sier at det er er blitt en del soving til tolv. Playstation hos Hanstveit og sen ølkveld på Metro ikveld. Gjengen gleder seg forøvrig ellers stort til 15., lønningsdag.:-D

BL

Quote from: "enavgutta"Ja, skandalegjengen tar nok lett på kampen. Etter søndagens Lillestrømfadese har Mjelde gitt gjengen fri. Ryktene sier at det er er blitt en del soving til tolv. Playstation hos Hanstveit og sen ølkveld på Metro ikveld. Gjengen gleder seg forøvrig ellers stort til 15., lønningsdag.:-D
Hansa-
Felt Z

Bruiser

Håper Mjelde vraker Sanne noke så voldsomt og bruker Helegbe på venstrekanten.

Opdal
Sigurdsson Scharner Soma Hanstveit
Knudsen Miller Andresen Helegbe
Winters, Sæternes

Lov å håpe.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

BL

Quote from: "Bruiser"Håper Mjelde vraker Sanne noke så voldsomt og bruker Helegbe på venstrekanten.

Opdal
Winters, Sæternes

Lov å håpe.

Og sette PVM på benken? Knudsen til fordel for Ludvigsen? Dagens...
Hansa-
Felt Z

dudo

Eh, vet du noe ikke vi vet...? Ludde er ute resten av sesongen, og PVM, vel... Han er ikke Brannspiller før medio november...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BL

Quote from: "dudo"Eh, vet du noe ikke vi vet...? Ludde er ute resten av sesongen, og PVM, vel... Han er ikke Brannspiller før medio november...

Ble litt ivrig på trådene her. Trodde eg hadde havnet i "ka e det beste vi kan stille med i 2006???"-tråden.
Hansa-
Felt Z

KennethS

Quote from: "andreas27"men vist vi e heldig kan vi stille med dette laget

opdal
sigurdson-scharner-soma-hanstveit
huseklepp-andresen-haugen-sanne
winters-miller

Benk:torbjørnsen,klock,kalven,knudsen,spurkeland,helegbe,walde

E vi heldig hvis vi kan stille med Sanne?
tå på Brann

Xminator

Quote from: "Bruiser"Håper Mjelde vraker Sanne noke så voldsomt og bruker Helegbe på venstrekanten.

Opdal
Winters, Sæternes

Lov å håpe.

Her var det mange virkelig gjennomtenkte valg. Hyggelig å se sine medsupportere jordnære og oppdaterte.

janjan

Blir det noe kamp med disse nedbørsmengdene da?

KennethS

Opdal
Winters, Sæternes

Lov å håpe.
tå på Brann

naitsirk

Ser ikkje lyst ut

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=85662

berre synd at helegbe ikkje får prøvd seg frå start. Haugen på midten blir 1 defensiv midtbane for mykje.

Gud

Fikk høre fra Espen Steffensen at Andresen kanskje må stå over i morgen pga en smell i ankelen han fikk på trening idag. Men han er mest sannsynlig klar for kamp i morgen.

Bruiser

Quote from: "KennethS"

Opdal
Winters, Sæternes

Lov å håpe.

Eg valgte Knudsen frå start pga eg veit han kan prestere i motsetning til Sanne, di kjeftesmelle.

Bruiser

Quote from: "naitsirk"Ser ikkje lyst ut

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=85662

berre synd at helegbe ikkje får prøvd seg frå start. Haugen på midten blir 1 defensiv midtbane for mykje.

Eg er glad Mjelde i det minstefall er offensiv. Det verste er en trener som er pessimistisk mtp på evansemang.

KEA

Medisinmann Jon Schjelderup har bekreftet at både Robbie og Charlie kan spille i kveld.

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/uefa/article456866.ece

Good - håper de putter på et par hver!

Xminator

Da håper vi på skotsk hattrick - landslaget neste - og norge ut av VM! :)

KEA

Som jeg allerede har pekt på i en annen tråd (http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?p=72254#72254) utløper opsjonen i låneavtalen med Helge B i dag. I den BT-artikkelen jeg viser til, framgår det at Brann har ikke noe skriftlig fra Ghana som sier at opsjonen til å kjøpe Helegbe er forlenget.

Ettersom den opprinnelige låneavtalen gjelder helt fram til nyttår, bør han vel uansett kunne spille i kveld (han er visstnok ikke i startoppstillingen), men likevel... jeg føler meg overhodet ikke trygg på at dette er under kontroll.

naitsirk

"Medisinmann Jon Schjelderup har bekreftet at både Robbie og Charlie kan spille i kveld. "

då e vel og tfl og sæternes klar!

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Go Up