• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Hvor gode bør Brann spillerne være?

Started by footballgame, September 11, 2005, 23:14:55 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

footballgame

Hei jeg lager et onlinemanager spill der jeg gjerne skulle hatt med Brann. Problemet er at jeg ikke vet hvordan nivå spillerne holder.

poengene går fra 0-20,
der 0(veldig dårlig) mens 20(Ronaldo,Zidane nivå)
Derfor trenger jeg å vite hvordan skills vær spiller i a-laget bør være.

Eks: Bængt Sæternes (spiss)15 (opps trenger også alder og nasjonalitet til spillerne)

utespillere som takler mere en 1 posisjon kan du skrive eks(forsvar12,mitdbane 10)

Candyman

Akkurat når det gjelder Brann, kan du iallefall legge inn en egen liten funksjon som gjør at etter en seier, så faller alle spillere sin verdi men ca. 10. Så bygger den seg gradvis oppover igjen til toppnivå, til det kommer en ny seier og den faller med ca 10 igjen.

Dessuten dårlig timing å be oss om å rate spillerene i kveld....kanskje kampen ikke var så gale i og for seg, som enkelte her inne sier, men det er nå uansett ufattelig skuffende å tape i dag. Blir en møkkadag på jobb i morgen....god natt!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Nemesis

Alder og nasjonalitet finner du på hjemmesidene til Brann, evt på vg-nett.

Ellers kan du legge til en funksjon som gjør at hvis en kjøper Kvisvik tilbake til Brann, så øker alle andre Brannspilleres ferdigheter med 10 poeng.
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Lurkin

^^hahahahaha.

Man kan også legge til at hver gang man kjøper en spiller så kan man ikke bruke han på ca 1 år pga skader.
Berømte Brann fra Bergen

Go Up