• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann-start mandagskamp??

Started by FredrikOslo, September 07, 2005, 21:24:22 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

FredrikOslo

Har bare hørt noen rykter om den Brann-start kampen som skal spilles på mandag den 19.09.05.

iføge branns terminlister skal denne kampen spilles mandag den 19. bare lurte på om noen kunne bekrefte/avkrefte dette. har hørt snakk om at denne kampen skal spilles sent søndag kveld istedet...

noen som vet? ganske viktig for meg dette. kan ikke ta turen over fjellet hvis den spilles på mandag, og hvis er det søndagskamp bør jeg snart bestille reisebillett....
RANN!

tintin

BrannSupporter

Kampen går mandag kl 19:00 og sendes på canal plus.

Alexåsane

Hater Hater Hater Mandags kamper! Der har du noe som tifo gruppen kan viderutvikle til et fint banner!:)
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Northside

Quote from: "Alexåsane"Hater Hater Hater Mandags kamper! Der har du noe som tifo gruppen kan viderutvikle til et fint banner!:)

hehe, en del klubber i utlandet med samme problem har gjort det, som "Think about your fans, not the TV fans!" etc

men for tifo arbeidet er jo det bare bra, då har vi hele helgen vi kan jobbe på :)

DJ_ADG

Eg liker Sout WInners sinn tifo mot kapitalismen i fotball, SW é komunister.

Eller Fossa Del Leoni sinn

Hadde vært fett å tømt Bataljonen feltet under innmarsjen og hengt opp noen anti Tv bannere.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

DJ_ADG

Sorry at SW bildet ikkje funker. leiter etter et bedre.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

|Lynet|

Hvordan går det mot Start da? Hva mener bergenseran?

Går rykter om at noen ønsker Start seier for å hindre Vålerenga gull :D
n Religion, Ett Lag - IK Start

Northside

Quote from: "|Lynet|"Hvordan går det mot Start da? Hva mener bergenseran?

Går rykter om at noen ønsker Start seier for å hindre Vålerenga gull :D

hehe, er ikke lett å si... vi har jo ingenting å vinne no så eg begynner ikke å grine dersom Start vinner, men det er jo alltid surt å tape.

Mr_Soma

Heller Start enn VIF... men dere får selvfølgelig ikke noe gratis på Brann Stadion.

Candyman

Enig. Så lenge dere klarer å snappe gullet ut av hendene på klysene fra øst, så skal jeg alltid klare å svelge ett tap for Start. Taper vel sikkert uansett hva jeg ønsker. Men vil selvsagt vinne, og at dere vinner over Reka & co på andre måter. For eksempel at alle på Enga på mystisk vis får kraftig kronisk lyskestrekk ut resten av sesongen...
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Go Up