• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Uforståelig

Started by KennethS, August 31, 2005, 09:53:10 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

KennethS

Har lest litt rundt på diverse fora om Huseklepp, folk mener ærlig talt at han kommer til å få lite spille tid i Brann pga hard kamp om plassene med tanke på at Brann har Guntveit? Knudsen??????? som kjemper med han. Helt alvorlig, Martin Knudsen bør vekk fort, han e ubrukelig. Var igjen banens dårligste spiller selv om vi rundtspiller FFK og vinner 4-0 var han ikkje bedre en 3 på børsen. Guntveit har ingenting av det Huseklepp har. Folk påstår at han e ung? ung for faen, han e 20 år og mer en nok moden til og spille på dette nivået. Her har Brann endelig fått en juvel, Bergensk sådan. BRUK HAN!
tå på Brann

enavgutta

Guntveit è en middels 4.divisjonsspiller til sammenligning :-D

Klar for papparollen på heltid, king size brygge ved Nordåsvannet og regnskapsjobb på si.......

.......... mer er det vel ikke å si ;-)

Nemesis

Huseklepp er uten tvil bedre enn de overnevnte alternativene. Eneste minuset er at han er relativt tynn og spinkel, noe som gjør at en slik type spiller blir altfor anonym i tøffe fysiske kamper, som f.eks lsk (neste kamp).
Tror han trenger ett til to år på å få litt kjøtt på kroppen, før vi skal begynne å forvente noe av ham, men for all del, håper han får fornyet tillitt mot lsk, og at han spiller skjorten av de. Og selfølgelig at jeg tar feil i det jeg skrev.
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Straffe!!!

Enig i at Helten fra felt O ser veldig tynn og spinkel ut, men må si jeg var svært imponert over styrken hans likevel.

Var flere episoder hvor han ble kraftig presset i kroppen av store sterke midtstoppere, men sloss seg videre likevel. Tror definitivt han hadde fått straffe eller frispark i farlig posisjon om han hadde lagt seg, men sto på og kjempet for å komme til sjanse istedet.

BL

En vinter på tunfisk og kylling og mange timer på SATS så er han der  :wink:
Hansa-
Felt Z

Xminator

Han kommer til å slite med spilletid fordi Brann versjon 2006 stiller med Ludvigsen og Vaagan Moen som kantspillere. Eneste trøsten er jo at *om* han spiller ut en av de to har han virkelig slått igjennom. Så spørst det om Huseklepp selv synest det er ett nederlag å bli benket av de to. Jeg tviler egentlig litt på det, og tror det blir ett kjempeglis hver gang han kommer inn etter 75 minutter. :)

KennethS

Quote from: "Xminator"Han kommer til å slite med spilletid fordi Brann versjon 2006 stiller med Ludvigsen og Vaagan Moen som kantspillere. Eneste trøsten er jo at *om* han spiller ut en av de to har han virkelig slått igjennom. Så spørst det om Huseklepp selv synest det er ett nederlag å bli benket av de to. Jeg tviler egentlig litt på det, og tror det blir ett kjempeglis hver gang han kommer inn etter 75 minutter. :)

Helt greit at han blir benket mot PVM og TFL, men hvis han blir benket pga Martin Knudsen da spyr eg.
tå på Brann

28966mustang

No må vi slutte å ta sorgene på forskudd! Det er kun gleder som skal taes på forskudd. Når og dersom huseklepp benkes kan vi klage.
Hvil i fred- 1963!

oppedal

Skal Huseklepp ha en fremtid i Brann, må han få litt mer muskler på kroppen og jobbe knallhardt på banen.

Visst Scharner blir forsvarsspiller neste sesong, kanskje vi kan bruke Huseklepp på midten? Eller kan han spille på en av kantene når PVM eller TFL er skadet/suspendert.
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

AtroZ

TFL kan spille spiss, og PVM kan spille sentralt. Kan lett bli plass til huseklepp.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Candyman

Skal vi vinne noe som helst, må vi ha tre gode vinger. En blir alltid skadet eller ute med kort, ++++
Dobbel dekning, det er da man sanker poeng gjennom en hel sesong.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

BL

Quote from: "Candyman"Skal vi vinne noe som helst, må vi ha tre gode vinger. En blir alltid skadet eller ute med kort, ++++
Dobbel dekning, det er da man sanker poeng gjennom en hel sesong.

Ja, bare se på RBK konrta Start.
Hansa-
Felt Z

oppedal

Quote from: "BL"
Quote from: "Candyman"Ja, bare se på RBK konrta Start.

Har RBK plukket mange poeng da? Det kan ikke jeg huske. De har dekninger på alle posisjonene og det er viktig at Brann skaffer seg spillere som kan gjøre en like god jobb som de ute på banen.

BL

Quote from: "oppedal"
Quote from: "BL"
Quote from: "Candyman"Ja, bare se på RBK konrta Start.

Har RBK plukket mange poeng da? Det kan ikke jeg huske. De har dekninger på alle posisjonene og det er viktig at Brann skaffer seg spillere som kan gjøre en like god jobb som de ute på banen.

Var liksomt litt av poenget. Ironi vet du?  :wink:  RBK plukker lite poeng med dekning på alle plasser, mens start plukker (alt for mye) poeng med så og si ingen dekning.
Hansa-
Felt Z

KennethS

Quote from: "oppedal"Skal Huseklepp ha en fremtid i Brann, må han få litt mer muskler på kroppen og jobbe knallhardt på banen.

Visst Scharner blir forsvarsspiller neste sesong, kanskje vi kan bruke Huseklepp på midten? Eller kan han spille på en av kantene når PVM eller TFL er skadet/suspendert.

Morsomt innlegg, Først mener du Huseklepp bør få mer muskler for å kunne spille på Brann, så mener du Norges største ving talent bør spille på midtbanen... trengs det mindre muskler sentralt enn på vingen? Nei dette med muskler e bare tull. Se på giggs, ikkje akkurat en kraftkar. Huseklepp har alt som skal til for og bli en topp spiller uten og blir nok en sumo bryter i norsk fotball.
tå på Brann

oppedal

Quote from: "KennethS"Morsomt innlegg, Først mener du Huseklepp bør få mer muskler for å kunne spille på Brann, så mener du Norges største ving talent bør spille på midtbanen... trengs det mindre muskler sentralt enn på vingen? Nei dette med muskler e bare tull. Se på giggs, ikkje akkurat en kraftkar. Huseklepp har alt som skal til for og bli en topp spiller uten og blir nok en sumo bryter i norsk fotball.

Jeg mente ikke at han BURDE spille på midten, men at vi KANSKJE burde bruke han på midten neste år når PVM kommer og når TFL er 100% frisk. Selvfølgelig bør han spille på vingen, det er der han gjør sakene best. Men å bruke han på midten var bare et muligens alternativ når PVM og TFL spiller. Og når vi ikke har noen andre alternativ, da får han iallefall litt spilletid.

Norske forsvarsspillere er ganske stor i kroppen og det ville kanskje vaert lettere med litt mer muskler. Men det er ikke nødvendig egentlig, han er full av talent og han kan bygge på det.

dudo

Da tror jeg i så tilfelle det er vesentlig bedre å bruke PVM sentralt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Candyman

For det første oppedal:
- Jeg skrev aldri :"Ja, bare se på RBK konrta Start."
Dette kom fra BL, så ikke siter meg på ting andre har sagt. Tipper det var en trykkleif fra din side. Og ja, skal være enig i at RBK har bedre dekning enn Start, men den der forklaringen der er grisetynn.
Hadde Doffen og Valencia blitt skadet, tror jeg poengsankingen til Start hadde fått seg en knekk. Og at RBK har hatt god dekning på alle plasser har skaffet de 14 seriegull siden 1990. Glemt det eller?

Men klart, hvis du mener det er bedre å ikke ha gode spillere i bakhånd, så greit for meg. Sier jo litt om hva du vet om fotball! Har du spillt selv eller BL?
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Go Up