• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

mel. When the Saints Go Marching In

Started by Ã?rnen, August 31, 2005, 09:45:41 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ã?rnen

mobli

Hadde vært artig, selv om vi allerede har to sanger med den melodien: "Nå ser jeg rødt" og "Så kom igjen"
You shouldn't insult scousers, they're quick to take offence. And a gate and a shed and whatever else they can lay their hands on...

Straffe!!!

Enig med mobli!

Var heller ikke noe forsøk fra meg om å innføre denne gamle.

Tror ikke vi trenger VELDIG mange sanger på samme melodi. Det vil bare virke forvirrende når man hører en melodi, men ikke vet hvilken av de 2-3-4 variantene som synges nå.

Men klart, han skal ha for forsøket!

Green shirt mush

Når jeg tenker på engelskversjonen gir det herlige assosiasjoner til før i tiden.
Ikke fordi vi sang på engelsk,det synes jeg personlig ikke så mye om,men fordi jeg tenker på den yrende stemningen og den herlige supporterholdningen som eksisterte før i tiden.
i!
ACAB

Nemesis

Quote from: "Green shirt mush"Når jeg tenker på engelskversjonen gir det herlige assosiasjoner til før i tiden.
Ikke fordi vi sang på engelsk,det synes jeg personlig ikke så mye om,men fordi jeg tenker på den yrende stemningen og den herlige supporterholdningen som eksisterte før i tiden.

Vet ikke nÃ¥r og hvor denne "silkehanske/snu-det-andre-kinnet-til" mentaliteten blandt supportere startet, men mener det er en uting. Selfølgelig   finnes det en middelvei mellom det Ã¥ velte biler pÃ¥ vei til stadion og det Ã¥ oppføre seg som om en er født og oppvokst i sølvguttene.   Tenker ikke pÃ¥ slossing og slikt, men det Ã¥ vise litt følelser pÃ¥ fotball kamp. SS gikk pÃ¥ tidenes smell nÃ¥r de laget inngangen pÃ¥ midten og fikk del feltet i to, men gjort er gjort, itillegg er det vel et aldri sÃ¥ lite generasjonskifte der borte i og med at en del trekker opp pÃ¥ hansa nÃ¥r alderen er inne. Stemningen mÃ¥ opp og følelsene mÃ¥ fram gutter!
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Go Up