• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Kvisvik sin kommentar var jo bra:D

Started by KennethS, August 29, 2005, 23:14:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

Hørte Kvisvik si på tv2 sporten at ikkje alt være gale idag, Brann vant jo :)

Viser vel egentlig kor hjertet ligger:D
tå på Brann

Xminator

Som jeg sa før, tror egentlig dette var en liten lettelse for Kvisvik. Nå er han ikke syndebukk likevel. De heller slette resultatene våre har nok påvirket Kvisvik også.

monzilla

var jo skikkelig imponerende å se SS hylle kvisvik mer enn de hyllte noen brannspillere, gjennom hele kampen forøvrig. Good job, la oss heie på motstanderene mer enn våre egne. Gjør meg virkelig stolt.

Xminator

Det virket i så fall, så kanskje vi bør fortsette med det? Jeg foreslår at vi adopterer Valencia i neste hjemmekamp ;) Det blir i så fall mer applaus enn de to siste sesongene for Brann til sammen :p (det var ikke "bare" Brann og Mjelde som ville ha gutten bort, "noen" var en del mindre diplomatiske i stilen, og om jeg ikke tar feil er det de samme som nå snakker om tabbesalg av samme spiller).

Nemesis

Synes Kvisvik gjorde mye tidig i går. Blandt annet da han klappet mot SS i midje høyde så ikke ffk supporetrene skulle se det :-) (rett etter alle spillerene var opplest). Han klappet også etter 3-0 scoringen til Brann :-)
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

janjan

Quote from: "Nemesis"Synes Kvisvik gjorde mye tidig i går. Blandt annet da han klappet mot SS i midje høyde så ikke ffk supporetrene skulle se det :-) (rett etter alle spillerene var opplest). Han klappet også etter 3-0 scoringen til Brann :-)

Etter tre null scoringen klappet han til dommeren for hans fremragende innsats.

Go Up