• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ny spiller på vei?:D

Started by KennethS, August 29, 2005, 15:43:56 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

tå på Brann

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Knasen

er jo alltid fint å ha han på besøk, men hvis han ikke kommer tilbake så synes jeg at han bør holde seg unna. vi har hatt nok med å ta farvell med han noen ganger før. men håper at han kommer igjen en dag. Har aldri sett en mer glimrende spiller, med godt humør og en utrolig bra venstre OG høyre fot.

lenuzen

syns han kan ta seg en tur innom treningen dagen før kamp vær gang eg, med denne effekten:D:D
rann i våre hjerter

Bruiser

Råtten tråd. Fekk falske forhåpninga om at Brann endelig begynn å forsterke stallen.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

naitsirk

"Råtten tråd. Fekk falske forhåpninga om at Brann endelig begynn å forsterke stallen."

ehhhh... har ikkje brann fått huseklepp og tfl i pausen?

Bruiser

Quote from: "naitsirk""Råtten tråd. Fekk falske forhåpninga om at Brann endelig begynn å forsterke stallen."

ehhhh... har ikkje brann fått huseklepp og tfl i pausen?

Har det vore nok? Kanskje du bør sjå på poengfangsten etter pausa.

Prøver ikkje å vere vanskelig her, men Brann har ikkje akkurat vore dei beste på overgangsmarkedet i sommer. Og det må man vere når man skal vere i toppen.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Xminator

Brann har strengt tatt vert uheldige med overgangene også.

Hoset(h) (og takk for det) var jo "nesten" klar
Cipot var klar (hører fortsatt lyden)
Fakiri låste nok en del penger lenge

Med en skadefri stall hadde Ludvigsen og Huseklepp vert nok. Spørsmålet er vel heller om Huseklepp i det hele tatt hadde kommet uten de "litt" dårlige resultatene og skader/karantener. Jeg tror strengt tatt han hadde spilt i Fyllingen neste sommer også da... Så litt "flaks" har vi hatt oppi det hele. Og han skal få spille noen kamper til før vi setter endelig dom. Han har ihvertfall tatt ut rikelig fallhøyde, men virker å være en personlighet som blomstrer under press og med oppmerksomhet. Slike er sjeldne :)

Go Up