• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Patrick Suffo

Started by BigDipper, August 28, 2005, 19:39:27 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BigDipper

KAn noe friske opp minnet mitt om hvorfor vi ikke tilbød han kontrakt? Han har jo vært en stor del av snuoperasjonen til Odd..
ar du sett min fetter styggen?

KennethS

Quote from: "BigDipper"KAn noe friske opp minnet mitt om hvorfor vi ikke tilbød han kontrakt? Han har jo vært en stor del av snuoperasjonen til Odd..

Har vel med måten han kom til Brann på. Var vel det eneste rette av Brann.
tå på Brann

Stoffi

Han er en av tre som ble avfeid av Brann, men som nå har stor suksess i andre tippeliga klubber. Bedre å ha folk som Sanne og Klock.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Xminator

Er Sheriffen en suksess i noen norske klubber? Eller han andre afrikaneren som rotet rundt som ett null da sloveneren brakk benet?

Suffo var en potensiell virkelig varm potet med tanke på agenter og diverse rot som da oppstår. At han samtidig overhode ikke var motivert for å overbevise Mjelde, så er det ikke rart de ikke gav ham kontrakt.

Da er vel heller spørsmålet hvorfor man ikke gikk helhjertet på Svindal Larsen. Ikke for det, han ble jo slaktet som "unødvendig" av rimelig mange av haterene tidligere i vinter. Så hva vi da skal med Suffo når vi har Sæternes, Winters og Miller er meg en gåte (ikke egentlig, vi trenger enda en angriper).

monzilla

her er det jævlig lett å være etterpåklok. Er så lett å brenne seg på afrikanske spillere, og denne karen var heller tvilsom.

enavgutta

Meg bekjent vektlegger Brann også at det er en spillertype som passer inn i miljøet og spillergruppen. Det er ingen tvil om at Suffo er en spiller som nok går en Helegbe en høy gang, men kanskje var en person og type klubben ikke ønsket.

Go Up