• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Kelly Family

Started by syma, August 27, 2005, 15:46:22 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

syma

Stemmer det at jeg hørte at vålerengen har lagd en supportersang til en hel kelly family melodi? Mener jeg hørte denne flere ganger over høyttaleranlegget på ullevål. Håper ikke noe sånt skjer her i Bergen. Det må være flaut!

paf

Quote from: "syma"Stemmer det at jeg hørte at vålerengen har lagd en supportersang til en hel kelly family melodi? Mener jeg hørte denne flere ganger over høyttaleranlegget på ullevål. Håper ikke noe sånt skjer her i Bergen. Det må være flaut!

Hvem er Kelly Family? Er de fra Rekdal?

Romani3

Ja, eg og synes det var en av sangene dias de brukte. På kvartfinalen.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Mick

Det stemmer, jeg stusset over det jeg også. Det føyer seg inn i rekken over grusomme VIF-låter sammen med de danseband og grand prix baserte låtene som vi må lide oss igjennom hver eneste pause på Ullevål.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

Super Hasund

Ka faen e kelly family. Nokken som kan forklare meg d mens eg fortsatt e brisen
La Folket Synge

*Feltz*

bernu

HANSA - Z

paf

Quote from: "bernu"http://www.kellyfamily.de/index.php

Read and weep.....

Det mest skremmende her er da at noen kjenner igjen sangene deres...

Nixon

Quote from: "paf"Hvem er Kelly Family? Er de fra Rekdal?

Godt mulig. Innavl virker i alle fall som å være et kjent begrep begge steder...
Rød makt på Hansa!

dex1974

Ha ha...har de den jævla Kelly Family-låta ennå?
Fikk ikke kommet meg på kvartfinalen men denne låten hørte jeg første gang under 1/8-delsfinalen på Bislett i 1997. Nei jeg skal ikke rippe opp i det jævlige resultatet,men alle husker jo at Tennfjords gutter var helt lammet i solsteiken.

Er visst det såkalte "Brakkebandet" som stod bak dette stuntet.
En av de var Kjell Roar Kaasa.
Pakket vant jo cupen den gang og man har vel ikke glemt at tilogmed cuplåten deres var basert på en kjent sang,landeplagen til Chumbawumba,"Tubthumping".
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Go Up