• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Sk Brann fra Bergen

Started by viks, August 26, 2005, 22:10:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

viks

Satt akkurat og så supercupfinalen mellom cska og liverpool, og når liverpool gikk opp til 2-1 tok det litt av på tribunen. liverpool supporterne begynte faktisk og synge en ganske artig sang som fenget litt. Foreslår følgende sang innført som ny Brannsang på SS:

Mel:Rocking all over the world (Status Quo)

Vi e Brann,
vi e Brann,
vi e Brann, og vi kommer fra Beeergen,
Beeergen
Vi e Braaann,
Sk Brann fra Bergen e vii!!!!

Kommer sikkert aldri til og bli innført, men forslaget såt no uansett....
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

skip

Vil bare nevne at den sangen faktisk er Creedence Clearwater Revival sin, så ikke Status Quo får æren for den der! Men for all del et bra forslag på en artig melodi.

viks

Quote from: "skip"Vil bare nevne at den sangen faktisk er Creedence Clearwater Revival sin, så ikke Status Quo får æren for den der! Men for all del et bra forslag på en artig melodi.

Beklager må gi deg rett i det, selv om Status Quo gjorde stor suksess med den de og.

Men, temaet var vel stregt tatt sangforslaget..Tror faktisk at denne er sangbar jeg, og lett og lære i hvert fall...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

BL

Veldig bra forslag, uten tvil! Fenger skikkelig.
Hansa-
Felt Z

Knasen

beklager hvis jeg klager litt, men jeg synes ikke akurat at Brann har så mye. sånne bitte små sanger på 18ord. og Brann, Bergen, Brann, Bergen synger de, men nesten ikke noen mening. Alle veit jo at Brann kommer fra Bergen. VI må finne på noen nytt. Sangen din er sikert bra, men vil ha noen nytt.

Olve137

Quote from: "Knasen"beklager hvis jeg klager litt, men jeg synes ikke akurat at Brann har så mye. sånne bitte små sanger på 18ord. og Brann, Bergen, Brann, Bergen synger de, men nesten ikke noen mening. Alle veit jo at Brann kommer fra Bergen. VI må finne på noen nytt. Sangen din er sikert bra, men vil ha noen nytt.

^^Litt enig, det vakkje nokke nyskapende lyrikk i "låten", duvet.
Men for all del eg hakkje hørt melodien, så det kan jo funke.
Og, det va jo faktisk fett å rope det...
ergen & Brann.

Hansakongen

kanskje ny sang på borte kamper

Vi reiser no fra bergen alle mann,
ja reiser no fra bergen alle mann,
Vi reiser no fra bergen alle mann,
For vi skal hjelpe SK BRANNNNNN!!!!

Og på hjemme kampene kan den kanskje bli..

vi reiser no til stadion alle mann,
ja vi skal no til stadion alle mann,
vi skal no til stadion alle mann,
For vi skal hjelpe SK BRANNNNN!!!

kunne dette vært noe eller  :?

Mr_Soma

Vi e røde
Vi e hvite

Hele Norge skal få slite

Det e rødt
Det e hvitt

Vi e Norges dynamitt