• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Interessant stenging av tråd

Started by Sharpy, August 26, 2005, 20:44:20 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Sharpy

Kan mod forklare hva som er bakgrunnen for at tråden "Jan Derek til Brann" ble stengt?
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

viks

Sannsynligvis fordi jeg og mange med meg holdt på og få hjerteinfarkt da vi så tråden, denne nær døden opplevelsen ble så erstattet med lett kvalme over et usedvanlig dårlig forslag..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Sharpy

Quote from: "viks"Sannsynligvis fordi jeg og mange med meg holdt på og få hjerteinfarkt da vi så tråden, denne nær døden opplevelsen ble så erstattet med lett kvalme over et usedvanlig dårlig forslag..

Man har da vitterlig sett MANGE eksempler på mer hårreisende tråder tidligere?
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Mr_Soma

Det var av den tåpelige grunnen at vi begynte å blande Hulsker driten inn i diskusjonen.... at diskusjonen om JDS "sporet av"

Synes listen til disse moderatorene her inne ligger tåpelig langt nede.

Nå blir vel også denne tråden stengt pga kritikken vi gir de.

KjellMo

Det blir laget en tråd som sier at en spiller kommer til Brann.
Noe han ikke gjør og derfor en latterlig tråd.
Hadde overskriften vert at Jan Derek var aktuell eller at dette er spiller Brann bør tenke på å få tak i hadde alt vert greit.
Mr. Soma jeg skal ikke uttale meg om hva jeg syntes er tåpelig og for 104 gang vi stenger ALDRI en tråd fordi vi er uenig.
GGG Travel

Sharpy

Quote from: "KjellMo"Det blir laget en tråd som sier at en spiller kommer til Brann.
Noe han ikke gjør og derfor en latterlig tråd.
Hadde overskriften vert at Jan Derek var aktuell eller at dette er spiller Brann bør tenke på å få tak i hadde alt vert greit.

Ok. Takk. Burde det vært noe å tenke på at det skulle vært mulig å endre tittelen på en tråd?

jinxter

minner litt om den gangen mot lillestrøm da brann ikke fikk anken godkjent fordi det ikke bra krysser av for klage på dommerkortet.

kanskje vi burde starte å lage et spørsmålstegn bak alle overskrifter så de ikke blir stengt :p

Go Up