• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

JAN DEREK TIL BRANN

Started by sga55, August 26, 2005, 09:24:44 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sga55

Her må brann inn og prøve å signere en topp spiller som man får billlig.

Kan være god både på kant og på topp i noen år til.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106949

få høre meninger?
ga55

KEO

Quote from: "sga55"Her må brann inn og prøve å signere en topp spiller som man får billlig.

Kan være god både på kant og på topp i noen år til.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106949

få høre meninger?

Ka skal vi med pensjonister??
Nu kør vi!

Eivind

Og slike overskrifter er veldig unødvendig!
Når du skriver: "Jan Derek til Brann" tror jo alle med første øyekast at Brann har kjøpt den gamle grisen

R.I.P.Super-ray

KA faen skal vi med Jan dereK? NEI TAKK!
7 SUPER RAY - LEGENDE

P-K

Jeg så Dan Jerek spille i'99. Har ikke hatt behov for å se noe mer til ham etter det.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

lewis

Maken til grinegutt skal du leite lenge etter, nesten fullt på høyde med hulsker & co...
NEI TAKK!!

Alexåsane

ååå nei? er han ikke en snill gutt? Han er en veldig god spiller som hadde hatt mye å tilføre Brann.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

espen

Hold Jan Derek langt unna Brann!!!!!!

Mr_Soma

Når vi først snuser på Jan Derek så kan vi jo like gjerne hente Hulsker,han vil jo vekk!

Hva er det som går av enkelte her inne?

Sharpy

Vel, både Jan Derek og Bernt Hulsker er dyktige fotballspillere, og jeg hadde ikke grått om spesielt sistnevnte var i Brann som backupspiller.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

R.I.P.Super-ray

Quote from: "Sharpy"Vel, både Jan Derek og Bernt Hulsker er dyktige fotballspillere, og jeg hadde ikke grått om spesielt sistnevnte var i Brann som backupspiller.

Sitter du på vorspiellt å skriver du eller? Du må ha begynnt tidlig med drikkingen i dag...
7 SUPER RAY - LEGENDE

Sharpy

Quote from: "R.I.P.Super-ray"
Quote from: "Sharpy"Vel, både Jan Derek og Bernt Hulsker er dyktige fotballspillere, og jeg hadde ikke grått om spesielt sistnevnte var i Brann som backupspiller.

Sitter du på vorspiellt å skriver du eller? Du må ha begynnt tidlig med drikkingen i dag...

Kan du med hånden på hjertet si at Bernt Hulsker ikke hadde forsterket Brann-stallen?
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Mr_Soma

Ja det kan ihvertfall jeg!
Han er faen meg ikke bedre enn en viss papegøye fra australia.

Bare tanken på Hulsker gjør meg KVALM!

Sharpy

Quote from: "Mr_Soma"Ja det kan ihvertfall jeg!
Han er faen meg ikke bedre enn en viss papegøye fra australia.

Bare tanken på Hulsker gjør meg KVALM!

Det er ikke et spørsmål om man liker Bernt Hulsker som person, men om han hadde styrket Brann-stallen (les: STALLEN), og da er jeg ikke i det minste tvil. Bernt Hulsker hadde definitivt styrket Brann-stallen, og hadde ligget langt tettere førsteelleveren enn hva eksempelvis Dylan MacAllister og Arve Walde gjør hva spissplass angår.

Du kan like det eller ikke, men jeg mener det er tilfelle. Synd, for jeg liker Dylans innstilling på banen. I motsetning til Hulskers.

Go Up