• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

David Brocken

Started by Geir, August 26, 2005, 09:23:04 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Geir

Leser i dag at David Brocken ikke ønsker å fornye kontrakten med Engen som går ut til nyttår. Han er vel en av de få fra engen som er såpass likandes at jeg ville hatt ham på Brann.

Noen som er enig med meg der?? En god back er han jo også.
ndelig SERIEMESTER

KEO

Quote from: "Geir"Leser i dag at David Brocken ikke ønsker å fornye kontrakten med Engen som går ut til nyttår. Han er vel en av de få fra engen som er såpass likandes at jeg ville hatt ham på Brann.

Noen som er enig med meg der?? En god back er han jo også.


Er også en pensjonist!!

vil ikke ha det!
Nu kør vi!

Geir

Kor gammel e han då?? E vel enda under 30, tror jeg da.
ndelig SERIEMESTER

KEO

Quote from: "Geir"Kor gammel e han då?? E vel enda under 30, tror jeg da.


34
Nu kør vi!

BrannSupporter

Grunnen til at han ikke vil fornye er at han vil hjem til Belgia. Ergo, det blir vanskelig å få han til Bergen.

Geir

Quote from: "BrannSupporter"Grunnen til at han ikke vil fornye er at han vil hjem til Belgia. Ergo, det blir vanskelig å få han til Bergen.


Bergen er jo en by i Belgia det. Det er det flamske navnet. På fransk heter den Mons. Kan jo hende han ikke er så stiv i geografi, da.
ndelig SERIEMESTER

jegløh

Quote from: "Geir"
Quote from: "BrannSupporter"Grunnen til at han ikke vil fornye er at han vil hjem til Belgia. Ergo, det blir vanskelig å få han til Bergen.


Bergen er jo en by i Belgia det. Det er det flamske navnet. På fransk heter den Mons. Kan jo hende han ikke er så stiv i geografi, da.


Jepp! Visste det.

Forumet har begynt å diskutere byer i Belgia. Var bare et tidsspørsmål.

Noen som har nummeret til Samaritanene?
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

Grunnen til at han gir seg er at han vil hjem. Ikke til Bergen.

Eivind

og 34 åringer trenger vi ikke

Stoffi

Finnes også en by i Tyskland som heter bergen. :-)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Nixon

Quote from: "Stoffi"Finnes også en by i Tyskland som heter bergen. :-)


Ifølge ViaMichelin er det 19 steder som heter Bergen i Tyskland...:)

Men Brocken til Brann? Ikke hvis jeg hadde bestemt!
Rød makt på Hansa!

Mick

Ville ikke hatt Brocken til Bergen om han så var 20 år! For det første er det ikke en slik spiller vi trenger i klubben på dette tidspunktet, for det andre er han ikke god nok for Brann og for det tredje liker jeg ikke belgisk marsipan!
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

Mr_Soma

Brocken er det ikke vits i å tenke på engang.
Konen og datteren har bodd i Belgia det siste året, ettersom de ikke likte seg i Tiggerstaden, forståelig nok.

De hadde nok likt seg atskillig mer her - men hva hjelper det når mannen er 34.

Sharpy

Quote from: "Mick"Ville ikke hatt Brocken til Bergen om han så var 20 år! For det første er det ikke en slik spiller vi trenger i klubben på dette tidspunktet, for det andre er han ikke god nok for Brann og for det tredje liker jeg ikke belgisk marsipan!


Hehe. Jeg må flire litt. En 20 år gammel versjon av David Brocken hadde selvsagt vært MER enn velkommen til Brann. En meget god høyreback som er blant den typen spillere Brann trenger aller mest. Tror enkelte bør tenke seg om et par ganger før de lirer av seg ting på forumet her. Men at belgisk marsipan ikke er godt - se det har du helt rett i;)
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Andrés

Quote from: "Geir"Bergen er jo en by i Belgia det. Det er det flamske navnet. På fransk heter den Mons. Kan jo hende han ikke er så stiv i geografi, da.


LOL!!!

Ja, nei det... Altså, Brocken trenger vi egentlig ikke.. Men han er en god back som ikke får så mye oppmerksomhet selv om han spiller en del gode kamper, men han vil tilbake til Belgia så...
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

lovebrann4ever

Quote from: "Geir"Leser i dag at David Brocken ikke ønsker å fornye kontrakten med Engen som går ut til nyttår. Han er vel en av de få fra engen som er såpass likandes at jeg ville hatt ham på Brann.

Noen som er enig med meg der?? En god back er han jo også.

han skal ligge skoene på hyllen.. han avslutter karieren i enga..
K Brann, det er på tide NO!

Go Up