• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

UEFA cup - 1. runde

Started by mobli, August 26, 2005, 07:32:48 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

abe78

Quote from: "Medved"Greetings from Moscow!
Let this will be a honored play and beatyfull football


Tipper vi har en norsk ip-adresse her..
.og husk!


HappyRoy

Tur med Aeroflot koster kr NOK 4245,00. Søk på Kilroy. Vel og merke fra Oslo til Moskva tur retur.

Medved

Quote from: "abe78"Tipper vi har en norsk ip-adresse her..

Sorry. English or Russian. :-)

Candyman

Greetings to you Medved. Hope we will have a good match at your beautiful football stadion!

Sattarn, dette blir hardt ja. Kanonstadion.....Ikke at jeg kan russisk, men ser av tabellen på hjemmesiden deres at de har 44 poeng i serien, etter 12-8-1… KUN ett tap altså.
Men ingen umulig oppgave selvsagt. Men værste vi kunne fått.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Drunkie

Tok meg en liten titt jeg og.
KLM: har billigere billletter noen dager, så avreise fra Bergen den 13 med retur 17 koster den nette sum av 3858,-

Overnatting: billigste jeg kunne finne sån kjapt var:
Enkeltmannsrom: Hotel Iris: 8km fra sentrum 2196,- for 4 netter
Dobbeltrom: Samme sted som over: 2776,-

Så med dobbeltrom med en kompis tur retur og opphold, ser det ut som at det kommer på den nette sum av: 5246,- pr hode


Denne infoen kom fra: klm sine sider og totalstay.com
Finnes sikkert andre kilder der ute som er billigere, men dette er det jeg fant iløpet av en 5-10 min på nettet.


Oppdaterer denne litt: http://www.tgh.ru/howmany.shtml
har seng på 4/5 mannsrom for 24$ ca 150,- pr natt. Og det er vel bare å fortsette å lete

Nixon

Quote from: "HappyRoy"Tur med Aeroflot koster kr NOK 4245,00. Søk på Kilroy. Vel og merke fra Oslo til Moskva tur retur.


Fly med SAS tur/retur Bergen. Torsdag til lørdag. Kr. 4500,-.
Rød makt på Hansa!

KEA

en formell invitasjon på russisk, såkalt ?visa-support?. dyrt blir det uansett.

Er det noe som er egnet som en organisert tur i regi av Brann eller BBB må det være denne bortekampen. Charterfly hadde vært ideelt for å unngå flere kostbare overnattinger i Moskva.

Brannfrelst

Quote from: "Medved"
Quote from: "abe78"Tipper vi har en norsk ip-adresse her..

Sorry. English or Russian. :-)


Du er sikkert ikke norsk nei når du presterer å svare på et norsk spørsmål :wink:
2.10.07-Gullet kom hem!

Northside

faen! Det laget eg ikke ville møte! Kjedelig borte tur og kjedelige fans...

Eneste positive er at pyro er tillatt der (eller?) i såfall så kan vi lage et sinnsykt pyro show der! hehe, lenge siden vi har gjort det :wink:

Alexåsane

Vi bør vel klare å fylle opp stadion selv mot lokomotiv?
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Medved

Quote from: "Brannfrelst"Du er sikkert ikke norsk nei når du presterer å svare på et norsk spørsmål :wink:

Ведь блин просто контакты наладитьхотел! А международным языком считается английский. За реверансы в сторону нашего стадиона спасибо!

Alexåsane

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "Medved"
Quote from: "abe78"Tipper vi har en norsk ip-adresse her..

Sorry. English or Russian. :-)


Du er sikkert ikke norsk nei når du presterer å svare på et norsk spørsmål :wink:


Han svarer jo ikke akkurat da, spørsmålet var henvist til han. Det betyr ikke at han forsto ka som sto der;)
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Even

Nå finnes det faktisk sider som oversetter anndre netsider for deg.
Satt å leste på forumet til lokmotiv gjennom babelfish, var veldig gebrokken engelsk, og tror SK Brann ble oversatt med: it is abusiv.

Men til trekningen. Langt fra ett lag jeg hadde håpt på

Snublefot

Вы Medved. Упование мы будем иметь хорошую игру и то SK BRANN выиграет. но most of all, препятствует для того чтобы иметь сторонниц и команд играа по правилам и! спасибо



Anyway!  jeg synes dette var kjipeste laget å trekke.. desverre.. hadde virkelig sett frem til en tur over sjøen,  med båt til newcastle, etc etc etc..

men men, vi får ta den turen OM vi  har griseflaks og av en eller annen grunn går videre. Uansett resultat i russland, så kommer jeg garantert til å stille opp på staddaen for å være med på å skape mest mulig trøkk for laget!

Mr_Soma

Quote from: "NorthsideFCDH"faen! Det laget eg ikke ville møte! Kjedelig borte tur og kjedelige fans...

Eneste positive er at pyro er tillatt der (eller?) i såfall så kan vi lage et sinnsykt pyro show der! hehe, lenge siden vi har gjort det :wink:


God tur til Moskva ;)

Vinner Brann der borte så skal du ikke se bort i fra at du blir dratt inn i en bil utenfor stadion og solgt som eskortegutt av mafiaen.

Andrés

Det der er bare overdrevent... Var på fotballkamp i St Petersburg og så det møkkalaget til panzer.. Riktignok 3 år siden da, men bluss var lov der.. Gærne supportere, så stemningen blir sikkert bra, men det er bikkjekaldt der borte, så om jeg skal over tar jeg med meg thermo-dressen min... YEY!
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

Northside

Quote from: "Andrés"Det der er bare overdrevent... Var på fotballkamp i St Petersburg og så det møkkalaget til panzer.. Riktignok 3 år siden da, men bluss var lov der.. Gærne supportere, så stemningen blir sikkert bra, men det er bikkjekaldt der borte, så om jeg skal over tar jeg med meg thermo-dressen min... YEY!


Hvordan ligger det an med hooligans over der då? Har selv sett mange filmer fra Russland generelt og det er vilt! De endevender byer og alt som er... Tror ikke akkurat en Brann drakt er det mest forunuftige å svime rundt i der, hvertfall ikke etter en seier.

lurer litt på om mange planlegger turen? frister litt her, men er redd det vil koste mer enn det er verd (for en person som lever på mamma :) )

Mr_Soma

Quote from: "Andrés"Det der er bare overdrevent... Var på fotballkamp i St Petersburg og så det møkkalaget til panzer.. Riktignok 3 år siden da, men bluss var lov der.. Gærne supportere, så stemningen blir sikkert bra, men det er bikkjekaldt der borte, så om jeg skal over tar jeg med meg thermo-dressen min... YEY!


Håper du så LITT ironi i det... ;)

Andrés

Mr Soma: But of course :-)

Nei, altså.. hooligans finner du vel over alt.. Men det var bra stemning der da.. Studietur til St-Petersburg. Det er billig sprit men det lokale ølet sugde elefantbjellor (ta med hansa!)

Har lyst over, men deler redselen om at det blir for dyrt
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

DJ_ADG

SUpporter grupperinger;
Lokomotiv Moscow

Loko Hools - // http://www.lokohools.narod.ru
Death Squad - http://death-squad.narod.ru/
Lokomotiv Moscow fans from St. Petersburg - http://fclmspb.narod.ru/
Reactive; http://reactive.bronepoezd.ru
En til side;http://fclm2.narod.ru/

Noen tifo bilder;
Fra CL kvalik mot Rapid Wien;

Mix av bilder;

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Northside

Litt bilder/info om de vi skal møte:
De er tydligvis ikke de verste vi kunne møtt med tanke på supportere og problemer... Litt hooligans har de slik som resten av Russland, men vi kan være glad de hete Lokomotiv og ikke CSKA!




BL

Uavgjort på bortebane så er alt mulig.
Hansa-
Felt Z

Xminator

Score mål og uavgjort på bortebane og alt er mulig :p Kommer vi hjem med 0-0 blir det tøft :p Da heller 2-3.

krøvel vellevold

Dette blir uten tvil en dyr tur! Både å reise på egenhånd og å reise med et reiseselskap à la Kalinka Tours, vil koste rundt 7-8000 for reise og opphold på hotell, hvis man tar med diverse skatter og avgifter. I tillegg må man ordne med visum. Og det er lettere sagt enn gjort, for konsulatet i Oslo godtar ikke henvendelser per post, så visumsøknad må LEVERES i Oslo! Den tar 10 dager å behandle og koster kr. 300,-. Skal du ha raskere behandlingstid, må du opp i det dobbelte. Skal du ha visum på dagen, koster det ca. kr. 1000,-. Sammen med visumsøknaden må du ha bekreftelse fra et russisk reisebyrå som er godkjent av det russiske utenriksdepartementet, samt pass og turistvoucher (hva nå det måtte være).

Uansett tror jeg at å reise med Brann bør være det minst arbeidskrevende for den enkelte, samt også den tryggeste. (Moskva er ikke akkurat det sikreste stedet i verden). Dessuten slipper du å stå med skjegget i postkassen hvis kampen skulle bli snudd etter at du har kjøpt reisen. Men er det noen som tror Brann gir noen tilbakemelding på om det er mulig å være med? Nei, selvsagt ikke! For der i gården er det ikke arbeidsdag før mandag (mens det blir mindre og mindre tid til å ordne med alt det formelle, hvis det skulle bli avslag). Og kjenner jeg Brann rett så prioriteres vel sponsorene, som kun reiser for å se Kreml, drikke seg dritings og fylle bagasjen med smuglervarer på hjemreisen. Vi som bryr oss om kampen, og reiser for å støtte laget, vi får kanskje være med hvis noen av sponsorene trekker seg (f.eks. to dager før avreise). Merkelig hvis ikke Brann ser nytten av at fansen reiser med resten av gruppen. De har tross alt et visst ansvar for oss (de ville jo f.eks. ha all mulig reise-/oppholdsinfo av de som reiste til Helsinki), så de bør jo foretrekke en samlet gruppe fremfor at fansen reiser på egenhånd og risikerer å komme opp i trøbbel. Håper de tenker såpass langt der nede i Idrettsveien...
Legg ned hele klubben!

Nixon

Et lag som VIF tilbyr alltid plasser på sitt charterfly til supportere. Enig med Krøvel at det er rart at ikke Brann kunne gjort det samme.

Vi får alle mann sende mail til Kristian Jæger og få noe til å skje!
Rød makt på Hansa!

krøvel vellevold

Quote from: "Medved"Greetings from Moscow!
Let this will be a honored play and beatyfull football


If you really are Russian; how did you know that you should write "Moscow" on "bosted" in you profile? Do you understand more norwegian than we like? :)

Anyway; according to uefa.com the game is reversed from the original draw, which means that Lokomotiv suddenly have got the last leg at home. The original draw said that BRANN should have the so-called "home-advantage". Not even the officials of our club have heard about the reversal... No other media either. Only uefa.com! Have you heard anything about this?
Legg ned hele klubben!

mobli

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Medved"Greetings from Moscow!
Let this will be a honored play and beatyfull football


If you really are Russian; how did you know that you should write "Moscow" on "bosted" in you profile? Do you understand more norwegian than we like? :)


Kanskje han valgte engelsk som forumspråk.

Uansett, så har byttet av borte/hjemmekamp sørget for at jeg garantert ikke drar over til Moskva, siden det krasjer med en allerede planlagt, og betalt for, tur til Geneve.

Skal sjekke på mandag om jeg får fri, slik at jeg kan dra over til hjemmekampen
You shouldn't insult scousers, they're quick to take offence. And a gate and a shed and whatever else they can lay their hands on...

Medved

Quote from: "krøvel vellevold"
If you really are Russian; how did you know that you should write "Moscow" on "bosted" in you profile?:)

1. PhpBB - standart forum. Location of buttons, links are same in differnt languages.
2. You can change language to English in your profile.
3. You can find me in fclm.ru forum - nickname "Медведь" - in russian that means bear.

Quote from: "krøvel vellevold"Do you understand more norwegian than we like?

Nope. Only Russian or English (badly). Little Yakut

Quote from: "krøvel vellevold"
Anyway; according to uefa.com the game is reversed from the original draw, which means that Lokomotiv suddenly have got the last leg at home. The original draw said that BRANN should have the so-called "home-advantage". Not even the officials of our club have heard about the reversal... No other media either. Only uefa.com! Have you heard anything about this?


I read this in our newspaper "Sport Express". Interview with Biorn Dahl Here link (in russuan of course :-) )
But i try to translate:
QuoteMy collocutor turned out to be the director of the club "BRANN" Biorn Dahl.

    - You right before communicated with(since) representative(official) "Locomotive". About(Of;On;To;For) than went(suited) the speech?

    - Very pleasing young people (the speech about(of;on;to;for) atheletic(sportive) director Hasane Bidzhieve and commercial director David SHaginyane. - Rot. G.K.) Think, we shall easy find the general(total;public) language(tongue;parlance) in(to;at) question of the carrying our матчей. After all all four your commands(crews), according to жеребьевке, must(shall) begin(start;commence) the building that hardly introduces possible. We are ready to conduct our first play(game) with(since) "Locomotive" in(to;at) Norway.

    - You complacent that that you were got in(to;at) adversaries exactly "Locomotive"?

    - If honestly, has preferred italian "Palermo". Or, can(may;be able) be, portuguese "Sporting". But "Locomotive" - very difficult barrier(hurdle). This command(crew) has beautifully proved;proven to be itself(myself;himself;herself) at the last years on(upon;in;to;for;at;per;for) international arena, emerging(appearing) in(to;at) League champion. This time she does not повезло, but potential beside(at;by) moscow club solid. We will it is difficult against such adversary, which(who) it is impossible not to acknowledge(recognize) the favorite pair(vapour)s.

    - Who you could select(allocate) in(to;at) composition(compound) "Locomotive"?

    - Certainly, brazilian Lima the known(famous) on(over;along;down;under) appearances(speeches) in(to;at) serieses A. As far back as russian command(crew) emerges(appears) the strong forward Sychev, beautiful half-back Losikov.

    - These two players(gamblers) are traumatized...

    - Yes? This(It) in(to;at) some(any) degree(extent;grade) can(may;be able) equalise our chances. However and our main(chief) problem for present-day day - a traumas. Regrettably, in(to;at) infirmary is found best bombardier, is traumatized key half-back. However, to(towards) match with(since) "Locomotive" both must(shall) be restored.

    - How are you beside(at;by) your commands(crews) in(to;at) championship?

    - While(Until;Before) us have not covered the traumas, all were well. But here is have then followed the tie ups and defeats. Hope, in the near future situation is corrected.

    - Plan you visit Russia to look(watch) "Locomotive" in(to;at) deal(affair;case)?

    - A Decision on(to;for) viewing will take(receive) the trainer. Do Not exclude that someone from(of;out of) representatives(officials) of our club will examine(peruse;look through;view) your command(crew) on the eve first duel.

    - Say honestly: you believe that can(may;be able) pass "Locomotive"?

    - Answer question on question: but why in general leave(quit;get out;come) on(upon;in;to;for;at;per;for) field(margin) unless believe in victory? Yes, for(on;of;to;with) us participation in(to;at) playoff of the Cup UEFA - already holiday, but appetite comes to meal(food). Nobody does not be going to to surrender(yield) on(upon;in;to;for;at;per;for) favour of the winner. We Shall fight.

    The Atheletic(Sportive) director "Locomotive" Hasan Bidzhiev so has commented the result an жеребьевки:

    - We were brought play(gamble;toy) with(since) "BRANN" in(to;at) tournament in(to;at) La-Mango so this command(crew) to us known(famous). Fresh information on(to;for) adversary beside(at;by) us too, of course, will. "BRANN" names(entitles) us favorite? I do not like the similar talks, do not love(like) to reason(discuss) to this subjects. We shall Exert every effort to fall into group tournament.

    Already through(across;via;over;in) half an hour of the representatives(officials) "Loko" and "BRANN" officially agreed that first match their club will pass in(to;at) Norway.


The reasons, like i hear - in one city 2 game at same time. UEFA don't like this.

Medved

Quote from: "Snublefot"Вы Medved. Упование мы будем иметь хорошую игру и то SK BRANN выиграет. но most of all, препятствует для того чтобы иметь сторонниц и команд играа по правилам и! спасибо

Thanks! But I think lokomotiv will wins. Anyway lets it will be good game Will see you guy's in Moscow :-)

megleren

Brann ved Bjørn Dahl benekter at det har funnet sted et bytte ang første kamp. Den skal spilles i Moskva. Og M.I. Mjelde sier at ikke på noen måte vil bli byttet kamp. Han vil spille først i Moskva. Han tror at vi har en mulighet visst vi spiller borte først.
r og blir et sittesvin på Hansa

krøvel vellevold

Så har altså Brann fått bekreftet det jeg har visst siden fredag kveld: Kampen er snudd pga CSKAs hjemmekamp samme dato. CSKA har visstnok førsteprioritet når det gjelder å få beholde oppsatt kampdato, pga at de er tittelforsvarer. Merkelig regel... Dessuten burde det jo gå an å spille som oppsatt, bare at bortekampen hadde gått onsdag i stedet for torsdag. Men for oss som skal reise og bale med visum og sånt, er det like greit at det blir bortekamp to uker senere. Og publikumsmessig er det vel også størst sjans for mye folk med hjemmekamp først, siden vi sikkert får juling i Moskva uansett...
Legg ned hele klubben!

Yngve

Publikumsmessigt så er det utan tvil det beste som kunne ha skjedd Brann. No er det sjangs for 8 000 på stadion (noko som vel ville ha vore ny e-cup rekord på stadion siste 10 åra. Då med unntak av l'pool kampen de 4 000 vel heia på bortelaget..)

Elles må eg seie det at me må ikkje vere så negative. Jadå, dei er eit godt lag med gode teknikkarar, men det laget dei rauk ut for i cl kvaliken var vel ikkje noko storheit i europeisk foppallsamanheng.. Så dette er langt i frå utopisk.

Det er endå 17 dagar til kampen, så då bør dei fleste Brannspelarane verte skadefrie til dess, og då slepp me gjerne å stille med sanne sentralt. Kanskje me til og med kan stille med toppa lag..

Så dette er ikkje umogleg, langt der i frå.

Dei har betre individualistar men vil tru me er betre organisert.

(dagens optimistiske)

Xminator

5000 maks. Om vi har ett par bra resultater før kampen.

Nixon

Quote from: "Yngve"Publikumsmessigt så er det utan tvil det beste som kunne ha skjedd Brann. No er det sjangs for 8 000 på stadion (noko som vel ville ha vore ny e-cup rekord på stadion siste 10 åra. Då med unntak av l'pool kampen de 4 000 vel heia på bortelaget..)


Du glemmer Levski i 2001...

Men ellers enig at det er det beste for tilskuertallet. Men jeg er redd for at det vil hjelpe oss svært lite. Et hederlig resultat hjemme og grisebank borte.
Rød makt på Hansa!

Falkman

tipper 0-1hjemme.. 0-4 borte. det e ikkje pessimistisk.. bare veldig realistisk.

BL

Quote from: "Falkman"tipper 0-1hjemme.. 0-4 borte. det e ikkje pessimistisk.. bare veldig realistisk.


Vinner 0-4 borte altså?  :wink:
Hansa-
Felt Z

anyway

Quote from: "Medved"
Thanks! But I think lokomotiv will wins. Anyway lets it will be good game Will see you guy's in Moscow :-)


Ha, you'll hope for referee like Sukhina? :3d: I think in Europe this kind of scenario will be fatal. :roll:  

At the moment I sincerely wish Brann to win the Loko.

Petro

Greetings. I from Russia. I support the competitor of a command the Locomotive. Локо played with us dishonestly. To a command helped the referee. They behave as snobs. We shall support you in this round.

Loko is in crisis now. The command has lost the basic forward. The place of the forward is a problem. Loko has greater problems in attack, in realization of the moment. Defenders feel tired also. They are well organized, but can be mistaken

Petro

Loko in a bad moral condition also. Game can not turn out. At a command very nervous goalkeeper. It likes to learn the referee and sharply reacts to the different moments. The dangerous player is Biljaletdinov. Bikej plays roughly. It receives cards and 11-m.

In last match Loko lost 0-3 mediocre contender. The command very much was nervous. But has helped the referee. It has appointed at once two 11-th five minutes and has removed the player. And the account in itge 4-3. It is dishonest. So was and earlier. It is not necessary are afraid Loko. It is necessary to play densely and reliably. Even "Rabotnichki" it could.

KEA

Quote from: "Petro"Greetings. I from Russia. I support the competitor of a command the Locomotive. Локо played with us dishonestly. To a command helped the referee. They behave as snobs. We shall support you in this round.

Loko is in crisis now. The command has lost the basic forward. The place of the forward is a problem. Loko has greater problems in attack, in realization of the moment. Defenders feel tired also. They are well organized, but can be mistaken

anyway

Quote from: "KEA"
Undoubtedly our trainer wants to contact your defender Erik Hagen to get some tips, but he is a newcomer in Russian football and does not speak Russian, .

I think the language isn't important in this business;) And Erik will help you :)
Quote
As far as I could figure out, you have already played 1-1 twice this season.

No, the last match was 0:0.
Quote
Do you mean that there was some monkey business with the referee, or something?

In the first  match - undoubtly. The referee was disqualified for mistakes on one month.
Quote
We meet Lokomotiv here in Bergen on 15 September, so if their forward is out up till then, we would appreciate to know. Is it an injury or red cards, and who is it?.

Sytchev is injuried. But at the moment they have Italian forward Ruopolo - from Parma.
Quote

Congratulation:) We won 4:1 at home last Sunday.:)[/quote]

Petro

Quote from: "KEA"
Undoubtedly our trainer wants to contact your defender Erik Hagen to get some tips, but he is a newcomer in Russian football and does not speak Russian, so I have no doubt advise from your guys would be much more valuable. As far as I could figure out, you have already played 1-1 twice this season. Do you mean that there was some monkey business with the referee, or something? We meet Lokomotiv here in Bergen on 15 September, so if their forward is out up till then, we would appreciate to know. Is it an injury or red cards, and who is it?

We are looking forward to hearing from you – on this happy day where we won 4-0 at home.


We played the beginning of a season two games successively practically. It was the transferred game under request Loko. During that moment Loko was much stronger. Forward Sychev played. Now he is injured. At us did not play 5 leading football players on the contrary.

In one game of the referee did not notice infringements Loko. Has not appointed 100 % 11-m Game it has been spoiled. The result was made by one person. But at you normal refereeing. I wish to tell, that now Loko not so is strong. It can be won fair struggle.

ps. Hagen - our favourite :) :)

Petro

The most dangerous player now young football player Biljaletdinov. He defines game in many respects. He needs to block, to be not given to play. To be kept the first time. To not pass a fast goal. To look success in counterattack. Sometimes well plays Cochlov. But the match can and ruin. He is the center and distribution of passes. Still there will be time, something can change. The main thing - Loko can be beaten now.Long time Loko played badly, but to it very much carried. For example the contender did an autogoal. Or another. Place Loko in the Russian championship should not frighten.

Medved

Quote from: "anyway"
Ha, you'll hope for referee like Sukhina? :3d: I think in Europe this kind of scenario will be fatal. :roll:  

We no need Sukhina to win. If you see match - you must knew what judge make mistake to both side.

Quote from: "anyway"At the moment I sincerely wish Brann to win the Loko.


AEK wil win!

anyway

Quote from: "Medved"
We no need Sukhina to win. If you see match - you must knew what judge make mistake to both side.

I saw that match. Loko can't keep a blow and collapsed after the first goal.
I think the  quick goal tactics at the moment  must bring the victory to Loko's opponent :)
Thoooooough.... if the team conditions in September will be like now... the confident and honest play will be enough Brann to win :)
Quote
AEK wil win!

May be.[/quote]

Straffe!!!

Mye spennende eng-elsk her inne nå... Greit nok med sms-nårsk av og til, men selv med min universitetsutdannelse i inglish har jeg faktisk falt av for lenge siden.

Men vinner vi?

Såklart

Candyman

Quote from: "Straffe!!!"Mye spennende eng-elsk her inne nå... Greit nok med sms-nårsk av og til, men selv med min universitetsutdannelse i inglish har jeg faktisk falt av for lenge siden.

Men vinner vi?

Såklart

Som jeg skulle sagt det selv. Hehe. Har ramlet av her og, tror jeg.... Er jo vært å merke seg at Bataljonforumet er blitt så internasjonalt at her diskuteres nå russisk fotball mellom russere. Ser ut som om anyway og medved iallefall forstår hverandres "inglish", hehe.

Anyway and Medved: You have the best team in Russia, we have the best in Norway (we may not me number 1 in our leage in Norway at the moment, but we still are the best footballteam. Because there is a Norwegian saying: "Brann E' Best" which proves it!!).

Looking forward to meeting you. We will win like we did in 1963!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

anyway

Quote from: "Candyman"Anyway and Medved: You have the best team in Russia, we have the best in Norway (we may not me number 1 in our leage in Norway at the moment, but we still are the best footballteam. Because there is a Norwegian saying: "Brann E' Best" which proves it!!).

WE have, but, i think, Medved - no;) At the moment :)
Quote
Looking forward to meeting you. We will win like we did in 1963!

O, it's very interesting information:) Thanks. I didn't  know you met Loko years ago. And so sucsefully:)

Xminator

1963 - the last year Brann won the norwegian league.

0-0 in Bergen and we copy the La manga friendly this winter, and go for a good 1-1 in Moscow ;)

Go Up