• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

11 kamper der dommeren hjalp VIF

Started by oj3, August 20, 2005, 22:09:49 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

oj3

Hva er det med VIF og dommerne?

Her er 11 kamper der kardinalfeil og tvilssituasjoner har gått i VIFs favør de to siste sesongene. Ok om det var like mange som gikk mot VIF, men jeg finner ingen ...

VIF-Brann 2-1: Dommeren ignorerer et av årets klareste straffespark. Dommeren selv innrømmer feil overfor BA.

Aalesund-VIF 0-2: "Normark skuffet over dommeren". Billig straffe til Berre og enda billigere utvisning til AaFK.

VIF-Tromsø 1-1: TIL-trener Steinar Nilsen hudfletter dommeren både for et feilaktig straffespark og for frisparket som ga 1-0.

VIF-FFK 0-0: "Vi ble snytt for straffe", Drillo. FFK-spiller revet ned i 16-meteren 3 min på overtid

VIF-Aalesund 3-1: Som alle vet er Bernt Hulsker en skuespiller, men han klarer å filme til seg straffe på 0-1, noe som snur kampen. Merk at Jonny Ditlevsen er dommer.

VIF-Stabæk i fjor:osenborg-VIF 1-4: Dobbeltside i VG. Frode Johnsen rasende på dommer Terje Hauge. Mener seg snytt for straffe i kritisk fase av kampen, samt at han klager på diverse trøyeholding

FFK-VIF 2-2, i fjor: 2-1. Keeper feller FFK-spiller i 90. min. Klar straffe, ifølge VG. VIF scorer i neste angrep - som i Brann-kampen ...

VIF-Tromsø, i fjor: Tommy Skjerven innrømmet at han "kan ta tatt feil" da han lot Freddy dos Santos score vinnermålet på straffe.

VIF-Lillestrøm 2-0: "Dommertabbe hjalp VIF", ifølge VG. På stillingen 1-0 ble Lillestrøm nektet mål selv om ballen var inne.

VIF-Sandefjord, kvalik 2003:

oj3

Jeg synes ikke det er noe merkelig innlegg i det hele tatt.

I årevis har de andre lagene vært opptatt av at dommerne favoriserer RBK - det skjer ikke lenger, og nå har åpenbart VIF overtatt. Det er en interessant utvikling.

Særlig er det interessant i en serie der bare en tvilsom dommeravgjørelse kan avgjøre det hele. Her er jo en perlerad av store feil og uforklarlige avgjørelser.

Og Start har ikke fått noen hjelp, så vidt jeg kan se, så det er ingen tvil om at de vil være en fortjent mester om det holder inn.

Northside

denne dommeravgjørelsen var ikke noe gøy, ble ikke bedre at de scorte på kontringen som oppsto!

Ellers så kan det nevnes at dommeren er tøff, registrerte han på byen etter kampen, han feiret sikkert et lite lønnspålegg og en fin gevinst på oddsen..

BL

Er litt kvamlt når enga redder på streken, går rett i angrep og scorer. Brann blir snytt for et klart straffe, enga går rett i angrep og scorer igjen. Men sånn er, desverre for oss, fotballen...
Hansa-
Felt Z

frezno

Quote from: "BL"Er litt kvamlt når enga redder på streken, går rett i angrep og scorer. Brann blir snytt for et klart straffe, enga går rett i angrep og scorer igjen. Men sånn er, desverre for oss, fotballen...
re være Vålenga!

Go Up