Notice: A non well formed numeric value encountered in /home/bataluser/test.bataljonen.no/forum/Sources/Subs.php on line 4296
Mjelde motiverer ...
  • Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Mjelde motiverer ...

Started by oj3, August 16, 2005, 14:10:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

oj3

Fra dagens BT.no:

Lite bør være mer motiverende enn lørdagens batalje.

- Hvis vi ikke klarer å motivere oss foran en kvartfinale i NM, med den opplevelsen vi hadde i fjor, da... sier Mjelde.

Og lar resten av setningen henge i luften.

Er det noen som har hørt det før? Ekko fra forrige VIF-kamp, f.eks? Hva skjedde da?

Hvis han snakker sånn også i garderoben, skjønner jeg hvorfor spillerne er så slappe. Jeg er ingen ekspert på motivasjon, men å begynne setningene negativt (ikke-form) for så å avslutte med et åpent spørsmål - det er vel ikke riktig teknikk?

Jeg tror ikke Rekdal og Nordlie snakker sånn, for å si det på den måten :)

Toa

Syns Mjelde er blitt for mye negativ, og synes litt for mye synd på seg selv og spillerne. Det er ikke bra. Hvis ikke treneren har tro på spillerne, så får heller aldri spillerne tro på seg selv.

"Vi skal knuse vålerenga, og pisse på alle som ikke har trodd på oss! Død over Engen!"
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Xminator

Er det Mjelde? Nei... Stein på Stein, eller stable klinkekuler med boksehansker. Jeg tror Mjelde føler han driver med det siste om dagen :p

Og å beskylde Mjelde for å være negativ etter de siste 3 ukene med forummas? :) Joda, det er mange gode kandidater her :p

Go Up