• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

På tide å se fremover.

Started by Xminator, August 15, 2005, 20:30:14 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Alexåsane

Eg ville gjerne byttet ørn2 ut med guntveit. Når det gjelder Sæternes så tror eg at han hadde hatt gått av en kamp på benken, evt. komme inn.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Nixon

Bra lag omstendighetene tatt i betraktning. Nå kan nok ikke Andresen gi alt i 90 minutter. Men han bør starte for å sette en standard.

Burde ikke si det. Men jeg har en god følelse...
Rød makt på Hansa!

Opacus

Parkere Guntveit på benken ja... Smart det, ettersom Guntveit har løpt mer enn de andre 10 på banen tilsammen i de kampene han har spilt - eneste som spiller med hjertet utenpå drakten!

GUNVTEIT <3
ttp://www.fotballsupporter.com/ - Norges supporterforum

naitsirk

ein ting e ihvertfall sikkert.
begynne andresen å spela kampar for tidlig no igjen og må vera vekke over lengre tid, so må da medisinske apparatet finna seg ein ny jobb.

Brann_ruler

Nettavisen melder om skade situasjonen til Brann.

Andresen ser ikke ut som start klar. TFL er i fremgang og muligens på benken og Guntveit er definitivt ute.

Begynner heldigvis å lysne nå på skade siden. Trenger det til FFK kampen.

Brann_ruler

Nettavisen melder om skade situasjonen til Brann.

Andresen ser ikke ut som start klar. TFL er i fremgang og muligens på benken og Guntveit er definitivt ute.

Begynner heldigvis å lysne nå på skade siden. Trenger det til FFK kampen.

Xminator

Quote- Andresen føler seg rimelig bra. Etter kampen mot Glimt har han vært hos behandling i Tønsberg mandag og tirsdag, men vi venter ham tilbake på trening i morgen. Det at han kom innpå, viser at han føler det har gått greit. Vi ser for oss at han kan spille mot Vålerenga i helgen, fastslår Skjelvan.

AtroZ

Quote from: "Xminator"
Quote- Andresen føler seg rimelig bra. Etter kampen mot Glimt har han vært hos behandling i Tønsberg mandag og tirsdag, men vi venter ham tilbake på trening i morgen. Det at han kom innpå, viser at han føler det har gått greit. Vi ser for oss at han kan spille mot Vålerenga i helgen, fastslår Skjelvan.

Hvor har du det sitatet fra?? Jeg leser ALT. Tror ikke jeg har lest det..
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Nixon

Rød makt på Hansa!

SeTrE

Deilig og se at martin er klar igjen....Mener mjelde må sette han rett inn på laget ;)

Så håper jeg huseklepp får sjangsen....Han har litt av det vi trenger nå, kan gjøre litt på egenhånd...

har faktisk en god følse jeg oxo, gleder meg som en liten unge nå jeg.....

BrannSupporter

Stemmer også for at Andresen spiller fra start. Det er kanskje en sjanse for at han ikke klarer hele kampen, men jeg mener det er bedre at han starter, for så og eventuelt bli byttet ut enn å komme inn på ut i 2 omgang.

BrannSupporter

Stemmer også for at Andresen spiller fra start. Det er kanskje en sjanse for at han ikke klarer hele kampen, men jeg mener det er bedre at han starter, for så og eventuelt bli byttet ut enn å komme inn på ut i 2 omgang.

Geir

Quote from: "BrannSupporter"Stemmer også for at Andresen spiller fra start. Det er kanskje en sjanse for at han ikke klarer hele kampen, men jeg mener det er bedre at han starter, for så og eventuelt bli byttet ut enn å komme inn på ut i 2 omgang.

Ikke så sikker på det der. Brann har flere ganger drete på draget på slutten etter at nøkkelspillere har blitt byttet ut. Men det får bli en vurdering for monsamjelden å gjøre.
ndelig SERIEMESTER

Go Up