• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Teksten til "Det skal skje"?

Started by ikstart, August 14, 2005, 23:15:41 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ikstart

Se det!
Som dere kanskje ser er jeg Ikstart fan, og jeg lurer veldig på om noen av dere har teksten til: "Det skal skje", synes den er utrolig bra.

Brann er foresten et lag jeg har respekt for, Bergensere er kule folk. Trenger sånne i kjedelige Norge.
Sats på 2-plass dere så dominerer vi Fotball-Norge sammen.
En dag skal det skje at RBK og Enga rykker ned! ;)

Stå på!


http://www.menigheden.no
K Start - Vi lier det <3

Mr_Soma

Grattulerer med totalydmykelsen av trønderpakket igår!

Var vakkert å se på - synd dere ikke klarer å kjøre løpet 2x45!
Da hadde resultatet vært tosifret.

By the way :

- Hva var det som ble ropt etter E.Johnsen igår siden lillebroren måtte ut i VG å sutre? Og i tillegg skrive innlegg i forumet deres?

ikstart

Nja.. Det var en del som prøvde å psyke han ut osv.. Noen som "bua". Var vel mere ironi støtte enn orgentlig støtte fra en del.
Det skjønnte Espen Johnsen og han svarte med å vise finger til Menigheden, dermed ble mange forbannet på han og ble sagt masse stygge ord.
"Kristne-pakk", "bling bling bling espen skjønner ingen ting"++++
Har diskutert dette i hele dag så jeg orker rett og slett ikke.
Jeg kan skjønne Marius, det er broren han osv..Men det ble litt for mye å gå ut til pressen synes jeg. Og det han ikke skjønner er at for.eks når de ropte opp Espen Johnsen når kampen skulle begynne klappet vi, men under en kamp så driter vi i det. Da er det kun de gule og svarte vi heier på og de andre kan dra til "helvete" hvis du skjønner. For meg ser det ut som at M. Johnsen synes vi skal være forbannet fordi Espen fikk rødt kort, men det er ikke mulig under kampens hete.

Hvis dette hadde vært Stian Ohr som vi virkelig hater, var syke tilstander da han spillte for Enga i Kr.sand 2002, Var flo tilstander bare verre, VIF bussen ble steinet og spyttet på. Tilbake til saken tror jeg ikke denne saken hadde vært så stor. Er KUN fordi det er broren til Marius, som vi elsker!!

Synes synd på Espen, men egentlig mest fordi han er i Rosenborg og blir ødelagt som spiller, som mange mange andre har gjort. Hva de driver med der oppe vet jeg ikke, dessverre. Men det er trist å se på, Espen som var så enormt god. Jaja..
Måtte RBK rykke ned og Brann ta sølv!

Uansett, ingen som har teksten? hehe
K Start - Vi lier det <3

R.I.P.Super-ray

Hva i alle dager skal en start fan med teksten til en brann sang?
Jaja, anyway, noen som har teksten til cupfinalelåten til RBK i 99? Digger den!
7 SUPER RAY - LEGENDE

ikstart

Quote from: "R.I.P.Super-ray"Hva i alle dager skal en start fan med teksten til en brann sang?
Jaja, anyway, noen som har teksten til cupfinalelåten til RBK i 99? Digger den!


Den er utrolig bra. hehe!
Morsomm tekst :D  Pluss at jeg heier på Brann etter Start.
K Start - Vi lier det <3


ikstart

K Start - Vi lier det <3

Lene

ikstart, det virker som du har fornuften med deg..! :D Vit at om ikke Brann vinner serien (noe som ikke lenger virker særlig realistisk), så håper jeg Start tar gullet rett foran trynet på VIF!

Green shirt mush

Quote from: "Lene"ikstart, det virker som du har fornuften med deg..! :D Vit at om ikke Brann vinner serien (noe som ikke lenger virker særlig realistisk), så håper jeg Start tar gullet rett foran trynet på VIF!


så koselig vi hadde det her da.....
i!
ACAB

ikstart

Vålerenga kan brenne.
Et mer usympatisk lag skal man lete lenge etter...
K Start - Vi lier det <3

Andrés

bydelslaget for oslo er neste hinder på vei mot en cupfinale nr 2 på 2 år for oss, og tenk kor herlig det hadde vært å slått ut bydelslaget foran 15000 sengevætere på ullevaal? hoho!

måtte ængen brenne
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

Andrés

bydelslaget for oslo er neste hinder på vei mot en cupfinale nr 2 på 2 år for oss, og tenk kor herlig det hadde vært å slått ut bydelslaget foran 15000 sengevætere på ullevaal? hoho!

måtte ængen brenne
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

Charlie Winters

RANN vinner!

brann gal jente

Engen kam leke me fyrstikker i Helvette... Vi tar de i Kvarten!
ull til Bergen!

Go Up