• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

B/G-Brann

Started by Vidarvalium, August 14, 2005, 17:32:30 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

xiator

dette er jo rein krise!!! at vi tapte!!! men en annen ting er at martin  knudsen kommer til og bli fast på laget etter han scorte!!!
K BRANN FOR ALLTID

kabelmann

Quote from: "chris_henrik"Utrolig dritt at også 2.plassen er ute av rekkevidde, hadde sett frem til CL-eventyr neste år....


Om det er noen trøst så vil ikke en andrepass i år gi CL-kvalik.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Xminator

Sæternes gikk ut med ryggskade. De som vil det beste for Brann bør be minst 3 ganger for dagen denne uken om at Sæternes er klar til lørdag.

Mot Fredrikstad er Sæternes, Miller OG Haugen suspendert. Det sier seg selv at Andresen og Scharner enkelt og greit være skadefrie til den kampen. Om ikke ledelsen i Brann skjønner at det komme nye spillere den neste uken, så blir jeg skremt. Det er ikke "bare" serien vi snakker om her, men også UEFA og en vinter med RL.

Med mindre ett mirakel skjer på skadelisten og det kommer nye spillere før 31. august, så er ikke dette Brannlaget godt nok til å holde 6. plassen vi ligger på nå.

Til Branns fordel kommer ikke kampene så tett i serien fremover. Selv tror jeg det snur nå, men resultatene har vært en del svakere enn hva jeg fryktet, og de har satt sine spor i selvtilliten til spillerene.

naitsirk

resultatene har vore enormt svake ja, men da e ikkje da som fryktar meg mest. Spelet, spesielt da offensive har vore på nivå med 3-4.div.
om ikkje detta betre seg framover so trur eg faktisk at brann kan havna nede i dumpa.

janjan

Dette tullet med å ligge lavt må det bli en slutt på. Greit nok når man har en ledelse, men som en generell taktikk mener jeg det ikke passer Brann i det hele tatt. Planen før sesongen var å stå høyt å valse over all motstand, men etter noen uheldige tap der vi styrte kampen men ikke vant pga sjansesløseri ble planen lagt til side. Laget mister styringen på kampen, aggresivitet, og selvtillit når man spiller slik. Vi har ett av de bedre offensive mannskapene i eliteserien. Hvorfor ikke utnytte dette og gi Sæternes, Winters, Scharner og Miller ballen høyt i banen? Det er her mannskapet får utnyttet mannskapets sterke sider.

Xminator


Nixon

Quote from: "Xminator"


Brann har ofte nok spilt hodeløst offensivt nordpå og blitt straffet hardere enn i går. Men slikt blir fort glemt. Hvis de i det hele tatt har vært med lenge nok til å huske det...
Rød makt på Hansa!

Gaustad

Koselig å se at Brattbakk putter - dog det er for en annen klubb. Han fortjener det etter mye motgang i år.  :D
roillan fra Trondhjæm, vi e her!

Go Up