• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Her er lag vi kan møte i 1. runde

Started by Nixon, August 12, 2005, 12:08:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Fant en liste på VGD over lag som er klar for 1. runde i UEFA-cupen. (Tar den for god fisk...) Disse er seedete lag som useedete Brann kan komme til å møte.

Mange gode lag her. AZ Alkmaar fra Nederland kan vel i utgangspunktet virke som det dårligste laget (med min beskjedne interesse for internasjonal fotball...). Det hadde vært gøy med Sampdoria igjen. Glemmer ikke kampen i 1989! Mens Middlesbrough nok hadde vært det enkleste med tanke på bortetur. For ikke å snakke om en tur til Roma...

CSKA Moscow Rus
AS Roma Ita
Bayer Leverkusen Ger
Feyenoord Ned
VfB Stuttgart Ger
AJ Auxerre Fra
Galatasaray Tur
AEK Athens Gre
Hertha BSC Ger
AZ Alkmaar Ned
Sevilla Esp
PAOK Thessaloniki Gre
Middlesbrough Eng
Espanyol Esp
Heerenveen Ned
CA Osasuna Esp
Bolton Wanderers Eng
Sampdoria Ita
Palermo Ita

Joda, først må vi slå ut dette finske laget...
Rød makt på Hansa!

Northside

huff, så mange drømme lag! selv om eg tror vi vil slite mot mange...
Ultras Palermo hadde vært fett å møte, sies at trøkket på den stadion er enormt!

Nei, mye fett der som Roma, Galatasaray, Sampdoria og mye mer, men tror vi skal satse på et av de 2 lagene fra England, eller AZ Alkmaar som Nixon snakker om.

mobli

Mitt håp er Bolton.
Hadde vært utrolig fett med 1000 Brannsupportere som satte sitt preg på Manchester.
You shouldn't insult scousers, they're quick to take offence. And a gate and a shed and whatever else they can lay their hands on...

Alzheimer/Silverspurs

Usikker på kva som kan vere "best" å møte her.

Trur faktisk ikkje Alkmaar er det beste for dei var kanongode i fjor. Spelte attraktiv fotball og hadde eit solid solid lag (nr 3 nederland seier jo faktisk litt). Bare etter rapportar eg har lest :)

Hadde vore litt morsomt å satt ein støkk i litt italienarar, har aldri mitt liv likt italiensk fotball eller landslaget der:) Uten grunn forøvrig.

DJ_ADG

Vi kan møte flere lag enn det, for vi kan møtte  alle som kommer inn fra UEFA cup kvaliken.

EG har VELDIG lyst på en tur te Middlesbrough, men ikkje før gruppe spillet.
For Middlesbrough é jo rett sør forNewcastle så der é det veldig lett å reiste til. Og Bolton \e ikkje så gale heller for det går ihvertfall Widerød fra Flesland te Manchester.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

DJ_ADG

Quote from: "Nixon"
Mange gode lag her. AZ Alkmaar fra Nederland kan vel i utgangspunktet virke som det dårligste laget

De var i semifinalen i UEFA i fjor og tapte den på overtid i andre ekstaomgang. så de é et bra lag, men skal nok mye til for de kommer så langt i år, men de é undervudert.

Det må sies at de var veldig heldig med trekingene sinne i fjor Her é lag de slo ut(gruppe spillet ikkje med)
1runde; PAOK 3-5 sammenlagt
Gruppespill har ikkje info
32/1 finale; Aachen(2.bundesliga, men var der som cupvinnere) 1-2 sammenlagt
16/1 finale; Shakhtar 2-5 sammenlagt
Kvartfinale; Villarreal   2-3 sammenlagt
Sporting  (ag)    4-4   Alkmaar   2-1   2-3 ( tap pÃ¥ bote mÃ¥l)
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Xminator

Hmm det er en del godbiter der :)

"Lettest"? Leverkusen og de nederlandske (- feyenoord) og kanskje også de greske. Er uansett ingen av lagene som er lettere å møte enn hva Brugge er for VIF.

Lag som det kan bli litt trykk rundt å møte. Galtasaray, Roma, Sampdoria, Middlesborough. Tror jeg holder en knapp på de 4 der :)

Alexåsane

Håper på å møte et Italiensk lag eller et Engelsk. Roma hadde vært fett!!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Rudi

Quote from: "NorthsideFCDH"Ultras Palermo hadde vært fett å møte, sies at trøkket på den stadion er enormt!
Quote from: "NorthsideFCDH"

Kan bekrefte at i Palermo koker det bokstavlig talt mht fotballinteresse. Var der nede å så Italia-Norge. Kanontur, som kan bli enda bedre hvis det er Brann som skal spille. Det er som Bergen i et større format, Scilia vil løsrive seg fra resten av Italia og på tribuen er egasjementet stort. Kunne blitt svært gøy med en tur til Italia igjen!

- Rudi
Selv om du er en fyrig elsker, så er du ikke automatisk skikket til å være gynekolog!"
Ivar Hoff om at Kjetil Rekdal ønsket å bli Brann-trener i framtiden.

Go Up